- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
het probleem vind ik niet eens zozeer wilders, maar de stemmers die blijkbaar voorstander zijn van een racistische aanpak, of gewoon niet beter weten.Wel ieder weldenkend mens kan toch de gevaarlijke ideeën van bepaalde personen en partijen herkennen dacht ik, het is gewoon een kwestie van gezond verstand. Als een partij duidelijk racistische principes heeft dan moet deze geweerd worden uit een regering, een cordon sanitaire is dus gewoon een wapen tegen mensen die het niet kunnen opbrengen om iedereen in zijn waarde te laten. Als een man als Wilders het nodig vind om alle Moslims over één kam te scheren en enkel met het idee speelt om deze mensen zo snel mogelijk het land uit te wijzen dan hoort zo iemand niet bij de verstandelijk te noemen mensen en is een boycot op zijn plaats.
Het zwakke punt van een democratie is natuurlijk juist dat ook iedereen zijn mening mag zeggen hoe bedenkelijk deze ook moge zijn, zo'n mensen mogen evenwel niet in een politiek bepalende positie komen en een democratie moet zich hiertegen kunnen beschermen, daarvoor is het cordon sanitaire het wapen bij uitstek.
het geluk met wilders is dat hij geen daad bij woord kan voegen, dus angst voor hem heb ik niet echt.