AndroidHealthClinic

Nieuws Prognose: PVV grote winnaar

Wel ieder weldenkend mens kan toch de gevaarlijke ideeën van bepaalde personen en partijen herkennen dacht ik, het is gewoon een kwestie van gezond verstand. Als een partij duidelijk racistische principes heeft dan moet deze geweerd worden uit een regering, een cordon sanitaire is dus gewoon een wapen tegen mensen die het niet kunnen opbrengen om iedereen in zijn waarde te laten. Als een man als Wilders het nodig vind om alle Moslims over één kam te scheren en enkel met het idee speelt om deze mensen zo snel mogelijk het land uit te wijzen dan hoort zo iemand niet bij de verstandelijk te noemen mensen en is een boycot op zijn plaats.
Het zwakke punt van een democratie is natuurlijk juist dat ook iedereen zijn mening mag zeggen hoe bedenkelijk deze ook moge zijn, zo'n mensen mogen evenwel niet in een politiek bepalende positie komen en een democratie moet zich hiertegen kunnen beschermen, daarvoor is het cordon sanitaire het wapen bij uitstek.
het probleem vind ik niet eens zozeer wilders, maar de stemmers die blijkbaar voorstander zijn van een racistische aanpak, of gewoon niet beter weten.

het geluk met wilders is dat hij geen daad bij woord kan voegen, dus angst voor hem heb ik niet echt.

• Topic Starter Topic Starter
het probleem vind ik niet eens zozeer wilders, maar de stemmers die blijkbaar voorstander zijn van een racistische aanpak, of gewoon niet beter weten.

het geluk met wilders is dat hij geen daad bij woord kan voegen, dus angst voor hem heb ik niet echt.

Racistisch? Geef is een voorbeeld dan waar hij discrimineerd op huidskleur?

Dat is dus zo irritant he, altijd dingen zo snel op racisme gooien.

Racistisch? Geef is een voorbeeld dan waar hij discrimineerd op huidskleur?

Dat is dus zo irritant he, altijd dingen zo snel op racisme gooien.
marrokanen het land uit sturen en nederlanders laten blijven voor hetzelfde vergrijp.

niet teveel marrokanen in een stad willen, nederlanders blijkbaar geen probleem.

Op afkomst onderscheid maken is net zo goed racistisch of gaan we het semantiekspelletje weer spelen?

"Ik ben voor sluiting van de grenzen voor gezinshereniging en familiehereniging van
nietwesterse, islamitische allochtonen. Negenennegentig procent van die mensen voegt niets toe.
Daar hebben we alleen maar ellende van."

Pakt wel een hele grote groep tegelijk aan en feite een racistische opmerking, maar dan in brede zin.

“Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks toeschrijven aan migranten.”

Net zo goed in brede zin gewoon een racistische opmerking.

Je bent niet alleen een racist als je n*gers vies vindt of Turken vindt stinken natuurlijk.

juist dit probleem kan voorkomen worden door vooraf vast te stellen wie mogelijk met wie willen samenwerken en wie niet.
Wel ik volg je wel als je zegt dat het nuttig is om zoveel mogelijk te weten hoe partijen hierover denken. Je kan hen dan ook afstraffen voor dergelijke afspraken. Maar dat neemt niet weg dat ik partijen die op voorhand beslissingen maken over de coalitievorming totaal afkeur. Ook blijft voor mij het programma van een partij veel belangrijker dan al het overige.

Dat is het probleem met religie in de politiek. 50% van de potentiële kiezers is gelovig dus CDA heeft simpelweg een grote vijver om uit te vissen. Dit is natuurlijk zeer nadelig want religieus dogma staat in de weg van gezond verstand/rationeel denken.

Zo denk ik er dus ook over.Volgens mij stemmen ze op een partij omdat het bv.Christelijk is en niet 'inhoudelijk'.

Wilders spreek namens het Volk.. Hoezee, NSB.

huh dat snap ik niet helemaal wat je nu zegt kan je iets duidelijker zijn?

Ik wilde gewoon een post plaatsen met evenveel inhoud als de post van Navy.

En aangezien hij zei dat Widlers namens het volk spreekt, vond ik dit wel een gepaste manier..

Gefeliciteerd, ik wens de andere partijen succes met het vormen van een kabinet met de PVV.:thumbs::o

Zo denk ik er dus ook over.Volgens mij stemmen ze op een partij omdat het bv.Christelijk is en niet 'inhoudelijk'.
vraag een willekeurige pvv stemmer naar 5 punten uit het pvv programma voor de europese verkiezingen en ze kunnen het ook niet vertellen.

grappig dat je denkt dat er alleen maar legale hoog-geschoolde mensen de VS binnen komen. Ik hoorde laatst iemand zeggen die in de VS had gewoond, die zei dat de VS veel toleranter is tegen immigranten.
Misschien dat daar het verschil zit? En niet in het feit dat ze alleen maar hoog-geschoolde immigranten binnen laten....

Grappig dat jij moeite schijnt te hebben met lezen.

Punt blijft staan. Je denkt dat het verschil ligt in het feit dat ze ´voornamelijk´ hoog geschoolde immigranten binnen laten, en daardoor minder problemen er mee hebbe.
Heb je de criminaliteitscijfers van Nederland en de VS wel eens naast elkaar gelegd?

- Niet op willen staan voor rechters
- Geen hand willen geven aan vrouwen
- Onderdrukking van vrouwen
- Ritueel slachten van dieren (dieren zijn volledig bij bewust zijn)
- Anti homo

Wat een crap zeg :roflol:
de eerste 2 feiten heb je rechtsreeks geplukt van die ene baardaap. Goed bezig.
Anti-homo zit overal in alle culturen, zelfs in u hoog gewaardeerde hollandcultuur
Onderdrukking van vrouwen geldt vooral in agrarische samenleving, zeker niet in turkije of de turkse gemeenschap in nederland/belgie. Schaar ons aub niet van arabierenfundi', turken zijn doorgaans meer seculier dan arabieren. Ritueel slachten van dieren moet gewoon verboden zijn int publiek zo simpel is da. Als moslims eraan wagen, dan beboet je die gewoon. Maar dat kan toch geen reden zijn dat je DAAROM geen moslims wilt in europa :roflol: De vlaamse marginalen hier laten altijd van die jupiler/carapils blikjes zwieren, ze stinken naar bier en weed. Ik pleit er toch ook niet voor dat ze moeten oprotten ???
Slappe koek als je het mij vraagt en imo heb ik het gevoel dat je krampachtig zoekt naar kleine failargumenten.

Laatst bewerkt:
Turkije hoeft er helemaal niet bij, zie de voordelen er niet van in (nadelen des te meer). Europa is groot genoeg zoals het is. Dat ze eerst maar eens zorgen voor een democratischer Europa, en de werkloosheid onder de bestaande bevolking aanpakken.

Terug
Naar boven