- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kijk, Dennis heeft nog een vriendAldus thijsje aka androgenic aka de man die zelf ook liters aas wegspuit maar nog steeds godvergeten lelijk is.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

/care

mooi zo, iemand wie iig geduld heeft... en mijn antwoord op hoe mijn vakantie is.. nou lekker gezwommen beach party gehad... vanavond weer... voelt lekker die aders op mn borst en schouders... lekker droogWaarom wordt er meer geoordeeld over zijn attitude dan zijn fysiek? Als hij dat prettig vind... Enige kritiek die ik kan geven zijn over de foto('s), maar die komen over 4 weken wel.
De niveau? Hij traind? Heb je het over het niveau van het Nederlands hier?

Beetje jammer dat er teveel mensen hier dit topic ergens voor gebruiken waar het niet voor is. Als jullie met elkaar geintjes willen gaan maken o.i.d. dan bel elkaar lekker op of w/e. Doe dat niet hier, nu moet ik weer een hoop achterlijke reacties doorlezen voordat ik bij de (weinige) daadwerkelijke interessante reacties kom.
Ja, Sniezel en Androgenic, hier bedoel ik vooral jullie mee.

Beetje jammer dat er teveel mensen hier dit topic ergens voor gebruiken waar het niet voor is. Als jullie met elkaar geintjes willen gaan maken o.i.d. dan bel elkaar lekker op of w/e. Doe dat niet hier, nu moet ik weer een hoop achterlijke reacties doorlezen voordat ik bij de (weinige) daadwerkelijke interessante reacties kom.
Ja, Sniezel en Androgenic, hier bedoel ik vooral jullie mee.

Aldus thijsje aka androgenic aka de man die zelf ook liters aas wegspuit maar nog steeds godvergeten lelijk is.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]