MuscleMeat

progressie 1 jaar en 7 maanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi ik ben Dennis Letica uit Lichtenvoorde!
I love the juice (both of them)

Aldus thijsje aka androgenic aka de man die zelf ook liters aas wegspuit maar nog steeds godvergeten lelijk is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hey Dennyzz, hoe is t nou op vakantie?

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 17:28 ----------

Aldus thijsje aka androgenic aka de man die zelf ook liters aas wegspuit maar nog steeds godvergeten lelijk is.

Kijk, Dennis heeft nog een vriend :roflol:
moet je alleen wel de goeie foto van hem hebben, deze gast is andro niet.
Wel leuk geprobeerd

Internet warriors:D

het niveau daalt behoorlijk

De niveau, je zet net een statement man.

De niveau, je zet net een statement man.
/care
ga maar weer lekker kinderachtige foto,s plaatsen :o
daarmee krik je het niveau weer op (y)
ik snap trouwens niet waarom mensen gaan haten
ik neem aan dat hij gewoon serieus traint/eet
als hij zich als "zyzz" wil gedragen laat hem lekker

Laatst bewerkt:

Waarom wordt er meer geoordeeld over zijn attitude dan zijn fysiek? Als hij dat prettig vind... Enige kritiek die ik kan geven zijn over de foto('s), maar die komen over 4 weken wel.

Totaal geen kritiek over zn fysiek, ziet er puik uit.
alleen kritiek over additude, juice, die er in is gegaan op jonge leeftijd, en gewoon de domheid, niks aan nemen, alles zelf het beste weten. thats about it.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom wordt er meer geoordeeld over zijn attitude dan zijn fysiek? Als hij dat prettig vind... Enige kritiek die ik kan geven zijn over de foto('s), maar die komen over 4 weken wel.
mooi zo, iemand wie iig geduld heeft... en mijn antwoord op hoe mijn vakantie is.. nou lekker gezwommen beach party gehad... vanavond weer... voelt lekker die aders op mn borst en schouders... lekker droog

23rllsj.jpg

greetz vanuit kroatie.

Beetje jammer dat er teveel mensen hier dit topic ergens voor gebruiken waar het niet voor is. Als jullie met elkaar geintjes willen gaan maken o.i.d. dan bel elkaar lekker op of w/e. Doe dat niet hier, nu moet ik weer een hoop achterlijke reacties doorlezen voordat ik bij de (weinige) daadwerkelijke interessante reacties kom.

Ja, Sniezel en Androgenic, hier bedoel ik vooral jullie mee.

Beetje jammer dat er teveel mensen hier dit topic ergens voor gebruiken waar het niet voor is. Als jullie met elkaar geintjes willen gaan maken o.i.d. dan bel elkaar lekker op of w/e. Doe dat niet hier, nu moet ik weer een hoop achterlijke reacties doorlezen voordat ik bij de (weinige) daadwerkelijke interessante reacties kom.

:sukkeltje:

:o

:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven