Coole
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 42
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze guy is nog grappiger dan Waterpoloer man, logisch dat je topic wordt gesloten gezien je attitude![]()
KK aas, mother****ers blazen in 2 jaar op, need dat dere TREN

wat ik dacht.
Met of zonder aas, je hebt een uitstekend fysiek. begrijp al die jaloezie wel.
mensen wie het me gunnen, thanks... die gene wie het me niet gunnen.. couldnt care less.
ik ben momenteel in munchen, morgen richting kroatie voor 4 weken.. lekker nog droger worden.. tot dan.
niks beters dan een harde serratus
![]()
fuaaaaaaaaaa
---------- Post toegevoegd Mon 9 Jul 2012 om 17:19 ----------
op mn borst staat Ramiza letica garazlic... naam van mn moeder.. achternaam van mn vader.. en achternaam van mn moeder... yooooooo tot over 4 weken
Zat in zelfde leerjaar als hem op de middelbare school.. hij heeft om niets een klasgnoot van me vol op de bek geslagen in het bijzijn van 80 leerlingen en 5 leerkrachten... Die jongen had een tennisbal op z'n oog en vlaznim kreeg volgens mij een klein taakstrafje... 
met jou 175, 70 kg @ 28 jaar... doe je toch iets verkeerd ; )
38 kg 6 reps, shoulder press vriend !
en er zijn vast nog mensen op dit forum die een pak meer nemen.goeie fysiek, maar krachtstats zijn idd niet erg indrukwekkend..
Kdoe 5 sets van 8 met 42kg shoulder press vrienden er zijn vast nog mensen op dit forum die een pak meer nemen.
goeie fysiek, maar krachtstats zijn idd niet erg indrukwekkend..
Kdoe 5 sets van 8 met 42kg shoulder press vrienden er zijn vast nog mensen op dit forum die een pak meer nemen.

Zie je er niet liever zo uit, dan dat je wat meer kg's drukt?![]()

ik wel