XXL Nutrition

progressie 1 jaar en 7 maanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze guy is nog grappiger dan Waterpoloer man, logisch dat je topic wordt gesloten gezien je attitude :roflol:

Snap niet waarom jullie die discussie nog voeren. Als je zijn filmpje check aan het einde van zijn training gaat die poseren, let dan is op zijn dikke plofkop :roflol:

Dit is wel streef (no homo).
Wat staat er eigenlijk op je borst?

lolly vacuüm in de mond, goeie trip!

mirin hard, I'm a jelly mother****er

• Topic Starter Topic Starter
mensen wie het me gunnen, thanks... die gene wie het me niet gunnen.. couldnt care less.
ik ben momenteel in munchen, morgen richting kroatie voor 4 weken.. lekker nog droger worden.. tot dan.
niks beters dan een harde serratus
11kz71y.jpg

fuaaaaaaaaaa

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jul 2012 om 17:19 ----------

op mn borst staat Ramiza letica garazlic... naam van mn moeder.. achternaam van mn vader.. en achternaam van mn moeder... yooooooo tot over 4 weken

Ziet er goed, mij boeit weinig van aas of andere shit, maar 1 ding ietjes minder zyzz mag wel :) voor de rest ga zo door

Zeker goed fysiek, zou ook zo lopen showen en Zyzz-like doen als ik zo'n fysiek had, dus don't blame you :)

mensen wie het me gunnen, thanks... die gene wie het me niet gunnen.. couldnt care less.
ik ben momenteel in munchen, morgen richting kroatie voor 4 weken.. lekker nog droger worden.. tot dan.
niks beters dan een harde serratus
11kz71y.jpg

fuaaaaaaaaaa

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jul 2012 om 17:19 ----------

op mn borst staat Ramiza letica garazlic... naam van mn moeder.. achternaam van mn vader.. en achternaam van mn moeder... yooooooo tot over 4 weken

haha vlaznim daar achter jou met dat petje :D Zat in zelfde leerjaar als hem op de middelbare school.. hij heeft om niets een klasgnoot van me vol op de bek geslagen in het bijzijn van 80 leerlingen en 5 leerkrachten... Die jongen had een tennisbal op z'n oog en vlaznim kreeg volgens mij een klein taakstrafje... :(

lol ik heb je volgens mij 1x voorbij zien stuiteren @ Dreamfields. Dem clapping jaws, dialated pupils /10

Mirin physique, though not sure if natty. Dem oostblok genes

good fysiek man srs

met jou 175, 70 kg @ 28 jaar... doe je toch iets verkeerd ; )
38 kg 6 reps, shoulder press vriend !

goeie fysiek, maar krachtstats zijn idd niet erg indrukwekkend..

Kdoe 5 sets van 8 met 42kg shoulder press vriend ;) en er zijn vast nog mensen op dit forum die een pak meer nemen.

Kdoe 5 sets van 8 met 42kg shoulder press vriend ;) en er zijn vast nog mensen op dit forum die een pak meer nemen.

Ik doe 200 sets van 8 met 80kg shoulder press vriend.

Lekker boeiend, je kan alles wel roepen hier.

Zie je er niet liever zo uit, dan dat je wat meer kg's drukt? :rolleyes:

Natty of niet, gewoon goed fysiek en het zal hem ook niet aangewaaid zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven