AndroidHealthClinic

progressie 1 jaar en 7 maanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
motivation.... gets.... stronger.... must ..... resist.... fap........o...m..g......i .... failed hngggggggggggggggggggggggg

Dat witte t-shirt kan gewoon ECHT NIET!

LOOOOL

1.5 jaar geleden in een topic had je het over pro-hormonen nemen. Just sayin. Maakt niet uit als je hebt gekuurd, maar blijkbaar denken veel mensen het hier en ze hebben er hier opzich nog wel verstand van dus wie liegt er? intredasting

Jongens ik zie deze mensen toch ook niet b**chen op het AAS gedeelte. Waarom gaan jullie dan b**chen tegen hem. Al heeft ie gejuiced of niet, hij heeft een goede physique (no homo).

Haha shit altijd dat gebitch over aas of niet. 50% van dit soort topics is 'natty?'

Wie maakt een topic aan waar je hem kan miren?

OT: Goed fysiek, laat je niet gek maken.
Haters gonn' hate.

Wel een foto met chestbrah maken he als je naar mysteryland gaat!

Ik vind t een hard fysiek. Stop met b**chen over aas. Gozer zet zijn hoofd hierop, denk je nou echt dat ie gaat van ja ik heb gebruikt? Kom op zeg.

Heerlijk topicje dit! :D Best een sick lichaam, ben alleen bang dat ik dat met m'n 1.77 niet ga halen...

Heerlijk topicje dit! :D Best een sick lichaam, ben alleen bang dat ik dat met m'n 1.77 niet ga halen...

Zo klein is het niet *kijkt naar zichzelf*.

Lol stel hij zegt nu ok ik heb gekuurt wat hebben jullie dan bereikt XD? De haha-zieje-ik-wist-het-wel? Of is zijn fysiek dan ineens klote? Of krijg je money????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven