Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jongens ik zie deze mensen toch ook niet b**chen op het AAS gedeelte. Waarom gaan jullie dan b**chen tegen hem. Al heeft ie gejuiced of niet, hij heeft een goede physique (no homo).
Dit verpest gewoon de hele sport.Omdat ik respect heb voor mensen die 5x pw trainen, strict bezig met eten zijn en er alles natty uit hebben gehaald.
Niet voor een of andere speedjunkie die meteen naar de AAS grijpt en niks om de sport geeft.Dit verpest gewoon de hele sport.
Daarnaast zuigen zijn krachtstats. Je hebt natty BB'ers onder de 20 die 130 FullSquatten en meer dan 150 Deadlfiten, echt kansloos die denyle. Sorry man.

Wel een foto met chestbrah maken he als je naar mysteryland gaat!
(kans is 0,0001 %.)Zoals hij zelf al zegt hij wil geen BB'er fysiek maar meer atletisch, als dit zijn doel is en hij vrij weinig geeft om kracht, dan is hij super goed bezig, lage BF % doe ik hem niet na, alleen maar lof.![]()

Niks mis met zijn fysiek, het ziet er heel goed uit. Maar de wijze hoe hij dit heeft bereikt is kansloos. Volgens mij is alles AAS. Wedden dat hij na de kuur leegloopt als een lekke luchtballon.![]()
dit is nog helemaal niks ... wacht maar tot ik terug kom over 4 weken... nee doe maar 6 weken gelijk ff paar fotos van mysteryland erbij .. en vakantie. kheb heel snel dit topic geopend.. niet eens fatsoenlijke before and after pics... alhoewel ik hierboven eentje zag van 2011 en die van dreamfields... waar ik zelf niet op zou komen haha ... bijna zelfde pose etc.... en nee foto is niet echt bewerkt... thx anyways
x