Fitness Seller

progressie 1 jaar en 7 maanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog nooit zo'n bende jaloerse mensen gezien. Ga allemaal eens serieus eten en trainen. En zoals iemand anders al heeft gezegd, so what als hij gekuurd heeft, is zijn fysiek dan niet meer nice? Wat heb je dan bereikt als hij dan wel gekuurd zou hebben? Hebben jullie dan weer rust in jullie hoofdje, zodat je zeker weet dat je zelf nog wel goed bezig bent, want stel hij is naturel dan moet je zelf wel iets verkeerd doen hé.

Sjonge jonge jonge.

Nog nooit zo'n bende jaloerse mensen gezien. Ga allemaal eens serieus eten en trainen. En zoals iemand anders al heeft gezegd, so what als hij gekuurd heeft, is zijn fysiek dan niet meer nice? Wat heb je dan bereikt als hij dan wel gekuurd zou hebben? Hebben jullie dan weer rust in jullie hoofdje, zodat je zeker weet dat je zelf nog wel goed bezig bent, want stel hij is naturel dan moet je zelf wel iets verkeerd doen hé.

Sjonge jonge jonge.

Jawel, alleen wekken zelfbenoemde naturals irritatie op wanneer ze overduidelijk gekuurd hebben,

Ik ben trouwens neutraal en heb geen mening.

Omdat ik respect heb voor mensen die 5x pw trainen, strict bezig met eten zijn en er alles natty uit hebben gehaald.

Niet voor een of andere speedjunkie die meteen naar de AAS grijpt en niks om de sport geeft. ;) Dit verpest gewoon de hele sport.

Daarnaast zuigen zijn krachtstats. Je hebt natty BB'ers onder de 20 die 130 FullSquatten en meer dan 150 Deadlfiten, echt kansloos die denyle. Sorry man.
Hahahaha, het kan niet anders dan dat jij een bloedhekel aan je eigen leven hebt. Dit verpest de hele 'sport'. Als iemand al vroeg wil kuren doet ie dat toch lekker, wat kan jou het nou schelen dat hij hiermee 'de sport' verpest.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

wat een discussie :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
mensen toch... tijdens het droogtrainen 2 maanden lang dus.. heb ik 12 x pweek getraind... elke ochtend om half 6 half uurtje hardlopen en om 6 uur savonds krachttraining,
en mensen wie gaan haten om mijn krachtstats, come on... wat wil je liever even eerlijk.
stel je voor je loopt op vakantie of op een festival.. of gewoon ergens op straat.. en er komt iemand naar je toe .. HAHAHAA ik bench 40 kg meer dan jij bencht. wil je dan niet gewoon dat je je shirt uit doet.. en je perfect gesculptureerde chest aan hem laat zien.. zovan en nu jij laat je massa borst maar is zien.... ik bench liever 100 kg 8 x dan 140 kg 8 x en er fcking lelijk gespierd uitzien... het ziet er gewoon niet uit als je taille net zo breed is als je schouder... waarom realiseert geen een bber dit de laatste paar jaren, gelukkig gaat het in de pro scene wel telkens meer naar de aesthetic kant.. kijk naar phil heath.. smalle taille etc. perfecte proporties.. nog steeds TE BIG maar iig mooier dan wat bijvoorbeeld jay cutler heeft.
ik vind het een genot om van mensen te horen of om te lezen dat ik heb gekuurd en dat ze dit 100 procent aan mijn kop kunnen zien... kijk.. tijdens de bulk kom je vet aan.. plus vocht... door creatine krijg ik al een vochtkop.
verder bedank ik de mensen wie naar me op kijken, ik krijg nu al stuk of 15 pms van mensen wie vragen wat mn dieet is en hoe ik train, hierbij laat ik weten dat wanneeri k terug kom van vakantie al deze berichten ga beantwoorden, ik wil hier lekker genieten... het is nu 9 uur in de ochtend en fcking 33 graden... heb om 7 uur in de ochtend 500 meter heen en terug gezwommen .. dat dere droogheid.

x voor de mirers
no comment voor de accusers.

en NEE ik sta er niet all year round zo droog bij... ik begin na de zomer... dus voor mysteryland nog aan mijn bulk.. wie ik ga doorzetten tot februari ofzo.. ff lekker 100 kg proberen te behalen.

Laatst bewerkt:
Gast, je hebt een nice fysiek, is een heel eind mijn streef, ben momenteel 66 kilo en 3 maanden bezig. Maar..... in minder als 2 jaar er zo uitzien? zonder kuur? Ik ga niet accuse maar vrij ongeloofwaardig.

Daarbij groei je het beste als je rust / eten / trainen combineert, en als jij 12x pw sport heb je die rust sowieso al niet...

Iets klopt er niet aan het gehele plaatje =).

181148-triple_facepalm_super.jpg

nice fysiek maar..
..dit topic

Gast, je hebt een nice fysiek, is een heel eind mijn streef, ben momenteel 66 kilo en 3 maanden bezig. Maar..... in minder als 2 jaar er zo uitzien? zonder kuur? Ik ga niet accuse maar vrij ongeloofwaardig.

Daarbij groei je het beste als je rust / eten / trainen combineert, en als jij 12x pw sport heb je die rust sowieso al niet...

Iets klopt er niet aan het gehele plaatje =).

Je kan prima 12x per week sporten als je je trainingen maar doseert.

Je moet nog droger worden om die waist nog wat strakker te krijgen.

srs

10/10 physique dan

Je moet nog droger worden om die waist nog wat strakker te krijgen.

srs

10/10 physique dan
wie weet hoe ik er over 4 weken bij sta, ik geniet ff lekker van mijn vakantie ff 4 weken rust.. alleen zwemmen en zo af en toe core oefeningen... natuurlijk ga ik geen junkfood eten.. lekker seafood en vlees.
wil niet te droog staan, dit vind ik wel goed genoeg, moet beetje droog eruit zien maar ook vol gespierd zijn... 6 procent op mijn gewicht is niet echt mooi vindi k zelf.

wie weet hoe ik er over 4 weken bij sta, ik geniet ff lekker van mijn vakantie ff 4 weken rust.. alleen zwemmen en zo af en toe core oefeningen... natuurlijk ga ik geen junkfood eten.. lekker seafood en vlees.
wil niet te droog staan, dit vind ik wel goed genoeg, moet beetje droog eruit zien maar ook vol gespierd zijn... 6 procent op mijn gewicht is niet echt mooi vindi k zelf.

Ok.

Ik denk dat het jou wel mooi zou staan omdat je bovenlichaam zo wijd is. Ik denk niet dat je er kleiner uit zou zien...
Maar kijk maar, je kan altijd nog later cutten.

iemand die naturel 12x per week traint zal echt wel TE VEEL spier verliezen hoor, funny guy ;)

Gast, je bent een zware helium ballon, die ergens hoog in de lucht zweeft.

Iemand, bel zijn moeder op om aan dat touwtje te trekken en die jongen naar beneden te halen, en met beide benen op de grond zetten.

Gay ass youtube clips maken, zal wel bij de leeftijd horen.

Attention wh*re is het woord dat iedereen in z'n achterhoofd heeft, laat me raden, je wilt jezelf ook opgeven voor een tv programma om gezien te worden? :roflol: (geef toe, dit had je in gedachten?)

Je hebt een prima fysiek, (ook al dwarf ik je keer 3 op ieder front)
maar Zyzz was een one off a kind wacko, die op een bizarre manier nog credits kreeg voor z'n idioterie en hoogmoeds waanzin.
Dat gaat je hier niet lukken "Brah"

Met dit gedrag ga je overal uitgelachen worden

Iemand, bel zijn moeder op om aan dat touwtje te trekken en die jongen naar beneden te halen, en met beide benen op de grond zetten.

Attention wh*re is het woord dat iedereen in z'n achterhoofd heeft, laat me raden, je wilt jezelf ook opgeven voor een tv programma om gezien te worden? :roflol: (geef toe, dit had je in gedachten?)

maar Zyzz was een one off a kind wacko, die op een bizarre manier nog credits kreeg voor z'n idioterie en hoogmoeds waanzin.

Helaas krijgen zulke types meer ''respect'' dan de grotere gasten hier op forum... zal wel komende door de gemiddelde leeftijd van dit forum:o

iemand die naturel 12x per week traint zal echt wel TE VEEL spier verliezen hoor, funny guy ;)

Kan prima, hij doet alleen cardio s'ochtends. In een split is dat wel te doen, of dat ideaal is is een tweede. Maar ik zou persoonlijk de ballen uit mijn broek lachen als iedereen zo fing jaloers op mij zou reageren. Heel DBB staat vol bullshit, bij bb gaat het toch om het esthetische? Hij post in ieder geval foto's, en het is wel duidelijk dat hij het is. En krachtstats zijn toch helemaal niet belangrijk voor jullie? Beter zo dan al die knulletjes die over dingen zitten te liegen die ze nooit hard kunnen maken.

106 kg .. goed bezig !
attention wh*re.. nee niet echt, ik open gewoon een topic met mijn progressie meer niet.
tv programma, nee niet echt.. nice try though.. bijna funny.
dat je me 3 keer dwarft, is gewoon 3 x groter dan mij dus, automatisch TE BIG, dus lelijk gespierd soz4pwned.

xx BRAH

106 kg .. goed bezig !
attention wh*re.. nee niet echt, ik open gewoon een topic met mijn progressie meer niet.
tv programma, nee niet echt.. nice try though.. bijna funny.
dat je me 3 keer dwarft, is gewoon 3 x groter dan mij dus, automatisch TE BIG, dus lelijk gespierd soz4pwned.

xx BRAH

Dit bedoel ik dus.... Wat een nutcracker.

Zoals ik zei, zonde.

Je geeft hem precies de aandacht die hij wil. Iedereen hapt hier toch wel heel voorspelbaar. En om te zeggen dat je hem 3* dwarft in zijn topic? Zelf aandacht te kort?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven