XXL Nutrition

progressie 1 jaar en 7 maanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Je geeft hem precies de aandacht die hij wil. Iedereen hapt hier toch wel heel voorspelbaar. En om te zeggen dat je hem 3* dwarft in zijn topic? Zelf aandacht te kort?

this

Kan prima, hij doet alleen cardio s'ochtends. In een split is dat wel te doen, of dat ideaal is is een tweede. Maar ik zou persoonlijk de ballen uit mijn broek lachen als iedereen zo fing jaloers op mij zou reageren. Heel DBB staat vol bullshit, bij bb gaat het toch om het esthetische? Hij post in ieder geval foto's, en het is wel duidelijk dat hij het is. En krachtstats zijn toch helemaal niet belangrijk voor jullie? Beter zo dan al die knulletjes die over dingen zitten te liegen die ze nooit hard kunnen maken.

Enige wat ik mire is zijn BF voor de rest heeft die gast niet eens duidelijke fotos om zijn fysiek te beoordelen. Ja paar fotos tijdens een feest nou schitterend.

Hij kan dat wel een net fysiek hebben maar zijn attitude verpest alles, deze gast is hier alleen om te provoceren... Waarom denk je dat zijn vorige topic is gesloten?

Kan je niet normale pics posten ipv eentje waar we alleen je borst, traps en half je arm kunnen zien? Met gewoon wat poses?
Didn't read topic btw

Kan je niet normale pics posten ipv eentje waar we alleen je borst, traps en half je arm kunnen zien? Met gewoon wat poses?
Didn't read topic btw
moest je ff topic gaan lezen.. stond in dat ik nu op vakantie ben en over 4 weken terug kom.. heb mn mobiel niet meegenomen !

10 pagina's lezen over een beginpost met een vage pic? Notnx. Maargoed, dafuq doe jij op je vakantie op dbb bro, ga iets leuks doen

Enige wat ik mire is zijn BF voor de rest heeft die gast niet eens duidelijke fotos om zijn fysiek te beoordelen. Ja paar fotos tijdens een feest nou schitterend.

Hij kan dat wel een net fysiek hebben maar zijn attitude verpest alles, deze gast is hier alleen om te provoceren... Waarom denk je dat zijn vorige topic is gesloten?

Dan reageren jullie toch precies zo als hij wil :p En aan het aantal views te zien vindt DBB het geweldig!

vind ik geil

Dan reageren jullie toch precies zo als hij wil :p En aan het aantal views te zien vindt DBB het geweldig!

Ik zit aan de tren bro daarom heb ik een ultra ultra kort lontje dus laat ik me meeslepen door zulke r**ards... moet wel reageren anders draai ik door hahaha

Maargoed, dafuq doe jij op je vakantie op dbb bro, ga iets leuks doen
Inderdaad, wat sommige mensen niet voor een beetje aandacht op een forum doen. :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verder wel goed fysiek hoor, met of zonder een shitload aan 'wheyshakies'.

hoe the **** komen jullie aan zijn fotos man

gewoon simpel .. denis letica op google intypen en dan kom je wel op mn facebook denk ik.. heb hem niet op prive staan.. omdat ik niet care hihi

x

nice fysiek but ditch the attitude :D

Ja, hij heeft kaartjes dus ik neem aan dat hij er zal zijn.

*facepalm*
je weet dat defcon en mysteryland ook jaarlijks in australie zijn he?

hij gaat wel 3 dagen tomorrowland ;) de vlaamse (vettere) variant van mysteryland ik ben dan natuurlijk weer op vakantie -_-

die laatste foto is echt sick..

Gegarandeerd dat hij er niet constant zo bijloopt, net als iedereen zal hij 25-50% moeten inleveren post cycle of weer een nieuwe kuur opstarten. Zou me niet verbazen als hij on is op al die fotos+vocht en glycogeen= epic full muscle bellies

slotje dit is gwn weer dicusie geen foto/ progressie topic, laat gwn eens een keer 3 normaale poses zien in plaats allemaal van de beach foto's.. voor dat dit topic weer over 100 pagina's heeft.. en dat het allemaal discusies zijn, over aas gebruik...

veder nice fysiek hoor :)

Jezus wat een droppie zeg, echt zo'n superdude.
maar hou jezelf dit eens voor.... je moet eens stoppen met juicen, je eigen test productie allang gesloopt omdat je op een te vroege leeftijd bent gaan kuren.. en voor wat? dit lachwekkende fysiek?
ik bedoel lachwekkend, niet omdat het er slecht uitziet. gewoon hoe miniem na juicen, en aan het zien van je persoonlijkheid, zal dit wel een kuurtje of 4-5 al zijn.
want, zoals iedereen hier begrijpt, ben jij stoer!

en nog even terugkomend op dat je eens moet stoppen met kuren... ben je zo je imago kwijt man... en geen eigen test meer.... ik zet geld in jongens... Dennis is met 3 jaar een transseksueel:D

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jul 2012 om 16:16 ----------

Je geeft hem precies de aandacht die hij wil. Iedereen hapt hier toch wel heel voorspelbaar. En om te zeggen dat je hem 3* dwarft in zijn topic? Zelf aandacht te kort?

this

en hij "dwarft" hem niet 3x, ik ben bang dat hij een nulletje vergeet, en dus 30 bedoeld..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven