denyile
Cool Novice
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan prima, hij doet alleen cardio s'ochtends. In een split is dat wel te doen, of dat ideaal is is een tweede. Maar ik zou persoonlijk de ballen uit mijn broek lachen als iedereen zo fing jaloers op mij zou reageren. Heel DBB staat vol bullshit, bij bb gaat het toch om het esthetische? Hij post in ieder geval foto's, en het is wel duidelijk dat hij het is. En krachtstats zijn toch helemaal niet belangrijk voor jullie? Beter zo dan al die knulletjes die over dingen zitten te liegen die ze nooit hard kunnen maken.
moest je ff topic gaan lezen.. stond in dat ik nu op vakantie ben en over 4 weken terug kom.. heb mn mobiel niet meegenomen !Kan je niet normale pics posten ipv eentje waar we alleen je borst, traps en half je arm kunnen zien? Met gewoon wat poses?
Didn't read topic btw
Enige wat ik mire is zijn BF voor de rest heeft die gast niet eens duidelijke fotos om zijn fysiek te beoordelen. Ja paar fotos tijdens een feest nou schitterend.
Hij kan dat wel een net fysiek hebben maar zijn attitude verpest alles, deze gast is hier alleen om te provoceren... Waarom denk je dat zijn vorige topic is gesloten?
En aan het aantal views te zien vindt DBB het geweldig!heb vanmorgen gezwommen man, ff ontbeten zo richting dzah beach.... 40 graden muahhaa10 pagina's lezen over een beginpost met een vage pic? Notnx. Maargoed, dafuq doe jij op je vakantie op dbb bro, ga iets leuks doen
Dan reageren jullie toch precies zo als hij wilEn aan het aantal views te zien vindt DBB het geweldig!
Inderdaad, wat sommige mensen niet voor een beetje aandacht op een forum doen.Maargoed, dafuq doe jij op je vakantie op dbb bro, ga iets leuks doen

Ja, hij heeft kaartjes dus ik neem aan dat hij er zal zijn.
de vlaamse (vettere) variant van mysteryland ik ben dan natuurlijk weer op vakantie -_-Je geeft hem precies de aandacht die hij wil. Iedereen hapt hier toch wel heel voorspelbaar. En om te zeggen dat je hem 3* dwarft in zijn topic? Zelf aandacht te kort?
this
?
Je geeft hem precies de aandacht die hij wil. Iedereen hapt hier toch wel heel voorspelbaar. En om te zeggen dat je hem 3* dwarft in zijn topic? Zelf aandacht te kort?
this