Marc100
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 10%
kerel ik weet niet wat jij allemaal beweert, maar jij bent echt niet die kerel op die foto's![]()
+1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kerel ik weet niet wat jij allemaal beweert, maar jij bent echt niet die kerel op die foto's![]()
ong 3 jaar dus totaal? wou net celltech zeggen als je in 1.8 jaar van 64 kg naar 95 bent gegaan met low bf.begon 64 kg 8 procent vet, 1 jaar 3 maanden later 93 kg 15 procent vet, 1 jaar 8 maanden later 87 kg 8 procent vet.
allemaal gesloten, wees niet bij mij waarom, maar denk vooral door de gene wie de topics gingen vernken.. door onzinnige dingen te posten en door dingen te beweren !Dit is je derde topic al? Wat is er met de oude gebeurd?

nee gewoon 1 jaar en 8 maanden ; ) ben van 1 jaar en 3 maanden, dus in 5 maanden tijd gedropt van 15 naar 8 procent vet ; )ong 3 jaar dus totaal? wou net celltech zeggen als je in 1.8 jaar van 64 kg naar 95 bent gegaan met low bf.
goed gedaan en als je faked ben je een f**got, like i care
heb je bewijs dat die faked btw?
this ^

hnggggggggg ( K )teringjantje, volgens mij heb jij te veel derde beens in je ogen gehad
alsof dit nog onderbouwt moet worden![]()
haha ga helaas geen kopie van mn id ofzo maken XD
hehe tymen hi5
Kwam toch omdat je jezelf ging verdedigen met 5 verschillende accounts?allemaal gesloten, wees niet bij mij waarom, maar denk vooral door de gene wie de topics gingen vernken.. door onzinnige dingen te posten en door dingen te beweren !
natural brah,welke celltech gebruik je btw aangezien je zyzz wel keihard nadoet
in before natty as hoody
verdedigen op internet... GOGOGO !Kwam toch omdat je jezelf ging verdedigen met 5 verschillende accounts?