XXL Nutrition

PROGRESSIE 1 jaar en 8 maand 19 jaar !

Status
Niet open voor verdere reacties.
whahahah wat voor mensen op deze forum , ****ing skinny c**ts hahaha

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deze mensen kennen tactiek niet van testosterone hahahaha, spuiten 1 gram en nog steeds dun dan huilen op forum umad f**gots

big-t kan je deze kloons bannen? lijkt op die bosnianfaggot wel

nette progressie man!
Toevallig kwam ik je ook op fb tegen omdat een paar chicks je foto's likede....

shopboy.jpg

dbb beste forum oooit! kansloze f**gots die niks kunnen bereiken moeten iedereen grond in stampen hahah. Ga leren trainen aub man ipv hier 24/7 romans te schrijven onder elke topic

Gast maak gewoon een foto met een lepel in je hand of iets met dbb ofzo en post dit hier.
Dan ben je van al het gezeik af.

Ik sla jou met alle liefde irl, sad c*nt dat je bent :D

Als je je ipv deze bullshit nou eens wat ging inlezen over aas, voeding en training. Dan kan je misschien ooit eens je 'eigen' topic beginnen met je eigen foto's.
Blijkbaar heeft hij zich wel goed ingelezen over AAS en voeding anders gainde hij niet zo snel ;) ****TARD

Ik sla jou met alle liefde irl, sad c*nt dat je bent :D

Als je je ipv deze bullshit nou eens wat ging inlezen over aas, voeding en training. Dan kan je misschien ooit eens je 'eigen' topic beginnen met je eigen foto's.
hard c*nt dat je bent, echt stoer ethug

Blijkbaar heeft hij zich wel goed ingelezen over AAS en voeding anders gainde hij niet zo snel ;) ****TARD

hij claimt natural homo, je bent blijkbaar nog dommer dan je maat.

ik neem alles terug over aas voeding training, ga maar investeren in die paar hersencelletjes die wel functioneren. Heb je meer aan, dat is duidelijk te zien.

Vraag is of wij caren aub he.. vraag

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 18:46 ----------

haha denis je begint op ron jeremy te lijken bro hahahaah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven