MuscleMeat

Progressie 1 jaar

Luc M

Advanced Bodybuilder
Waardering
42
Lengte
1m79
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Dit zijn mijn progressie foto's van het afgelopen jaar.

Progressie had veel en veel beter kunnen zijn als ik het eerste halfjaar(sept-janauri) iets gedaan zou hebben. Heb toen slecht getraind/gegeten en ben vanaf januari er weer voor gegaan. Toen een clean bulk en cut er tegen aan gegooid en dit is het resultaat.

Het poseren is niet altijd even goed, vooral de latspread is echt onder maat. Krijg deze maar niet onder de knie.

Fotos zijn genomen in juli 2009 en juli 2010.

Lengte 1.79
Gewicht 77kg
Vet% 2009 ~12%
Vet% 2010 ~9-10%

FDB 2009
rihvls.jpg

FDB 2010
90smrl.jpg

BDB 2009
2ajoys6.jpg

BDB 2010
mkeyiv.jpg

Latspread 2009
2vx21rd.jpg

Latspread 2010
29v1f5z.jpg

Side chest 2009
2uitzsm.jpg

Side chest 2010
11kvcco.jpg

Front pose 2009
2crk56r.jpg

MM 2010
2h6ahr9.jpg

Quads 2009
24cw93o.jpg

Quads 2010
156a1yd.jpg

Side tricep 2009
m7fkg.jpg

Side tricep 2010
j95v6v.jpg

Abs 2009
iedrpf.jpg

Abs+leg 2010
2cr0img.jpg

Front lat pose 2010
2djas28.jpg

Schieten maar ;)

Mooie progressie! Je ziet er zeker een stuk beter uit. Staat je trouwens echt een stuk beter iets droger.

Goed gedaan. Wat je evt. nog zou kunnen verbeteren, is grotere benen + lager vetpercentage. Dat zou ik doen als ik jou was:P Verder is dit een nette progressie.

Goede progressie!

• Topic Starter Topic Starter
Goed gedaan. Wat je evt. nog zou kunnen verbeteren, is grotere benen + lager vetpercentage. Dat zou ik doen als ik jou was:P Verder is dit een nette progressie.

Ik ga over vier dagen op vakantie. Bedoeling is om nog even 4 dagen door te cutten en vervolgens op vakantie even niet aan KT denken en lekker los gaan.
Bij terugkomst weer vol er tegen aan en clean bulken.

Groot gelijk heb je!

netjes gedaan b0y.

Je bent lekker aan het knallen geweest afgelopen jaar.
Flinke progressie.

Mag je trots op zijn!

ah joh doe die front lat pose even overnieuw... doet je geen eer aan die foto die je nu hebt!
Goed gewerkt zo te zien. netjes

Goede progressie kerel! vooral die FDB is erg netjes.

Mooie progressie op één jaar tijd.

Blijven gaan!

Goed werk bro. Nu even alle 12 maanden fullgass en op naar de 85.

goed gewerkt kerel, nu tijd om te genieten en de accu weer op te laden :mc:

(en scheer je nog ff hier en daar ;) )

Laatst bewerkt:
Good work kid:)

Ziet er goed uit alleen je bene zijn niet echt gegroeid. Je ziet er groter uit dan ik en ik weeg 11kg meer met ongeveer 14-16% vet, maar misschien zit dat wel in mn hoofd.

Hoe groot zijn je armen eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor alle positieve reacties.

Benen zijn toch wel enigszins gegroeid alleen door het haar op mn benen komt de definitie niet echt goed door heb ik het idee.

Ik krijg nu ook van mensen te horen dat ik er groter uit zie dan eerst en dat komt volgens mij puur doordat er nu meer definitie is door het lagere vet% en dat ik daardoor groter lijk, terwijl ik eerst toch 6-7kg zwaarder was.

Armen meten tussen de 37,5-38,5(rechts is wat groter dan links)
Benen meten tussen de 58-60(rechts is wat groter dan links)

Armen meten tussen de 37,5-38,5(rechts is wat groter dan links)

king je moet ook afwisselen..

Ziet er goed uit alleen je bene zijn niet echt gegroeid. Je ziet er groter uit dan ik en ik weeg 11kg meer met ongeveer 14-16% vet, maar misschien zit dat wel in mn hoofd.

Hoe groot zijn je armen eigenlijk?

Luc woog voor de cut zo rond de 84kg maar heeft nogal een snelle cut gedaan, om het zo maar even te noemen haha.
Ik geloof dat die anderhalve week op 0kh heeft gezeten. Daarnaast de eerste week erg hoog qua vocht, zo'n 6 liter per dag en vervolgens vrijwel niets.

Wat betreft het gewicht, dat zegt niet alles. Kijk is naar Rob G bijvoorbeeld, die ook een stuk zwaarder oogt dan hij eruit ziet. Luc traint al twee jaar, waar er het afgelopen jaar een stuk betere massa op is gekomen.

Terug
Naar boven