- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik denk dat als je gaat cutten tot 13% dat je zwembandjes etc wel weg zullen zijn en je zal niet ecto 'lijken' want jou lichaam is net als de mijne stevig gebouwd. Maar gewoon lekker door blijven trainen en dat boek uitlezen en stevig cutten waar ik nu ook mee bezig ben![]()

Wees daar maar niet bang voor
En als je het boek goed had gelezen dan wist je al dat je eigenlijk alleen vet verliest en heel weinig spieren.. Dus je komt er heus niet binnen een maandje uit te zien als een draadnagel![]()
En wat denken jullie van mijn trainingsschema? Zo door blijven gaan?jaa inderdaad. Dat boek ga ik zowieso helemaal volgen maar als ik nu afval lijkt het dan niet alsof ik extreem mager ben?![]()
Als ik vanavond thuis ben zal ik dat doen.
Ja inderdaad. En ik doe nu bijvoorbeeld ook niet chinnen etc wat ik eigenlijk wel zou moeten doen.Gewoon lekker doorgaan. Zou wat meer focus leggen op de grote compounds.
ik persoonlijk denk van niet je zult altijd zwaarder ogen dan de gemiddelde ecto.
ik persoonlijk denk van niet je zult altijd zwaarder ogen dan de gemiddelde ecto.
??
Minder isolatie oefeningen. Zou meer terug gaan naar de basis. Een lange training met veel oefeningen is niet beter. Beperk je tot de belangrijke oefeningen en vul deze aan met ondersteunende oefeningen en maximaal 1 of 2 isolatie oefeningen.
Heb je rippetoe wel eens gedaan?