Fitness Seller

Progressie - Advies nodig.

misschien even kort iets cutten of zo clean mogelijk verder zou ik zeggen.

ik denk dat als je gaat cutten tot 13% dat je zwembandjes etc wel weg zullen zijn en je zal niet ecto 'lijken' want jou lichaam is net als de mijne stevig gebouwd. Maar gewoon lekker door blijven trainen en dat boek uitlezen en stevig cutten waar ik nu ook mee bezig ben :)

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat als je gaat cutten tot 13% dat je zwembandjes etc wel weg zullen zijn en je zal niet ecto 'lijken' want jou lichaam is net als de mijne stevig gebouwd. Maar gewoon lekker door blijven trainen en dat boek uitlezen en stevig cutten waar ik nu ook mee bezig ben :)

jaa inderdaad. Dat boek ga ik zowieso helemaal volgen maar als ik nu afval lijkt het dan niet alsof ik extreem mager ben? :o

Wees daar maar niet bang voor ;)

En als je het boek goed had gelezen dan wist je al dat je eigenlijk alleen vet verliest en heel weinig spieren.. Dus je komt er heus niet binnen een maandje uit te zien als een draadnagel ;)

Wees daar maar niet bang voor ;)

En als je het boek goed had gelezen dan wist je al dat je eigenlijk alleen vet verliest en heel weinig spieren.. Dus je komt er heus niet binnen een maandje uit te zien als een draadnagel ;)

Bedankt. Dit soort reacties kan ik gebruiken :) En wat denken jullie van mijn trainingsschema? Zo door blijven gaan?

post even je oefeningen/sets/hh erbij.

Gewoon lekker doorgaan. Zou wat meer focus leggen op de grote compounds.

Laatst bewerkt:
post even je oefeningen/sets/hh erbij.
Als ik vanavond thuis ben zal ik dat doen.

Gewoon lekker doorgaan. Zou wat meer focus leggen op de grote compounds.
Ja inderdaad. En ik doe nu bijvoorbeeld ook niet chinnen etc wat ik eigenlijk wel zou moeten doen.

ik persoonlijk denk van niet je zult altijd zwaarder ogen dan de gemiddelde ecto.

ohjah ik heb eigenlijk ook nog een vraag over mijn lichaamsbouw. Ben ik nu endo of ecto? Of een combinatie?

Voedingsschema word aan gewerkt

bump

Laatst bewerkt:
en maak in elk geval van de overhead dumbbell extension een dip.

Minder isolatie oefeningen. Zou meer terug gaan naar de basis. Een lange training met veel oefeningen is niet beter. Beperk je tot de belangrijke oefeningen en vul deze aan met ondersteunende oefeningen en maximaal 1 of 2 isolatie oefeningen.

Heb je rippetoe wel eens gedaan?

Inderdaad, als ik jou was zou ik helemaal niet gaan splitten maar het lekker op fullbody houden.

je doet op dag 1 en op dag 2 schouders...is een foutje hoop ik :P

verder wat chick zegt - compounds als basis en paar iso dingen als je daar zin in hebt. less is more!

Een split is echt een schema voor getrainde bb-ers die hun lichaam willen finetunen. Moet je nog massa op je frame gooien dan is dit alles zonde van je tijd en energie want het heeft nog geen zin je te focussen op een deel van een spiergroep voor bijvoorbeeld definitie.

Terug
Naar boven