Flevoland25
Novice
- Waardering
- 0
Het is nu juli 2008.
In het jaar 2005 pakte ik voor het eerst een dumbbell op en hoorde ik voor het eerst de termen sets en reps. In 2006, nadat 3 van mijn trainingsmaten waren gestopt omdat ze wiet belangrijker vonden dan het onderhoud van hun lichaam, vond ik het tijd om mijn krachtsinspanningen naar een nieuw niveau te brengen, en wel door te gaan bankdrukken, in competities...
Ik heb dit ongeveer 1 jaar gedaan en dan komen we dus in het jaar 2007. In dit jaar ben ik gaan samenwonen en had ik een nieuwe baan, en eigenlijk geen tijd / zin meer om te trainen. De wedstrijden gingen voorbij en naar verloop van tijd dacht ik, pfff.. laat ook maar.
Nu, 1 jaar verder, wat ons in 2008 brengt, ben ik die lovehandels meer dan zat, en heb ik besloten dat ik weer aan de bak moet. Dit maal zonder gezeur, gesteun of gepuf. All or nothing.
Wat me dus naar heden dag brengt, mijn trainingslog.
Ik heb me 2 maanden geleden laten wegen bij een fitnescentre en daar kwam uit dat ik
20% BodyFAT had.
ik woog 91 Kilo en ben lang 1 meter en 89 centimeters
Dat was dus in Mei.
Uit angst om gedemotiveerd te raken als ik nu mijn stats update, ga ik het eind augustus doen, dan heb ik ruim 3 maanden er op zitten aan afvallen en training en dan mag je toch verwachten dat er iets is veranderd.
Qua kracht:
Trainingschema:
Borst, Benen(en kuiten), Rug, Schouders
3 oefeningen: sets: 15/12/10 opvoerend gewicht.
Armen (bi en triceps)
2 oefeningen: sets: 15/12/10
Buik en onderrug:
3 oefeningen: 3 sets 25 reps of meer.
Naast krachtraining doe ik 1 dag in de week aan boksen m.i.v. deze maand.
De eerste foto`s staan in mijn open fotoboek.
Augustus dus de nieuwe...
Hieronder (apparte post) volgen de dag vorderingen.
Grtz. Patrick
In het jaar 2005 pakte ik voor het eerst een dumbbell op en hoorde ik voor het eerst de termen sets en reps. In 2006, nadat 3 van mijn trainingsmaten waren gestopt omdat ze wiet belangrijker vonden dan het onderhoud van hun lichaam, vond ik het tijd om mijn krachtsinspanningen naar een nieuw niveau te brengen, en wel door te gaan bankdrukken, in competities...
Ik heb dit ongeveer 1 jaar gedaan en dan komen we dus in het jaar 2007. In dit jaar ben ik gaan samenwonen en had ik een nieuwe baan, en eigenlijk geen tijd / zin meer om te trainen. De wedstrijden gingen voorbij en naar verloop van tijd dacht ik, pfff.. laat ook maar.
Nu, 1 jaar verder, wat ons in 2008 brengt, ben ik die lovehandels meer dan zat, en heb ik besloten dat ik weer aan de bak moet. Dit maal zonder gezeur, gesteun of gepuf. All or nothing.
Wat me dus naar heden dag brengt, mijn trainingslog.
Ik heb me 2 maanden geleden laten wegen bij een fitnescentre en daar kwam uit dat ik
20% BodyFAT had.
ik woog 91 Kilo en ben lang 1 meter en 89 centimeters
Dat was dus in Mei.
Uit angst om gedemotiveerd te raken als ik nu mijn stats update, ga ik het eind augustus doen, dan heb ik ruim 3 maanden er op zitten aan afvallen en training en dan mag je toch verwachten dat er iets is veranderd.
Qua kracht:
Trainingschema:
Borst, Benen(en kuiten), Rug, Schouders
3 oefeningen: sets: 15/12/10 opvoerend gewicht.
Armen (bi en triceps)
2 oefeningen: sets: 15/12/10
Buik en onderrug:
3 oefeningen: 3 sets 25 reps of meer.
Naast krachtraining doe ik 1 dag in de week aan boksen m.i.v. deze maand.
De eerste foto`s staan in mijn open fotoboek.
Augustus dus de nieuwe...
Hieronder (apparte post) volgen de dag vorderingen.
Grtz. Patrick