MuscleMeat

Progressie Cutten Jaar Transformatie 30 Kilo

musti070

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
77kg
Vetpercentage
9%
Werd het een beetje zat en voordat ik het wist was ik iemand anders.

2011:
23lijba.jpg

2012:
a5dxdz.jpg

2lj13pw.jpg

3357477.jpg

heb geen foto van hoe ik er shirtloos eruit zag toen gebeurde eigenlijk onverwacht fitness werd me hobby en ik kon niet meer zonder.

Laatst bewerkt:
Goeie cut, wat zijn nu je doelen?

• Topic Starter Topic Starter
Goeie cut, wat zijn nu je doelen?

Bulken naar 80 kilo ben nu 72 ben al 2 maanden begonnen met bulken ben 3 kilo aangekomen, en ik merk dat ik eigenlijk bijna vet aankom klinkt grappig maar ik word steeds droger en me lifts gaan omhoog.

Hoe heb je het aangepakt? Mooi resultaat.

Ik ben serieus gaan verdiepen in het sport voeding trainen als ik nu een dagje niet lift voel ik me echt k*t, ik rust wel 2 dagen per week alleen ik bedoel de dagen waar ik hoor te lift als ik dan niet lift voel ik me gewoon k*t. Ik zit nu aan het bulke naar de 80 kilo dan weer cutten en doorgaan tot ik 95-100 kilo bereik en zo laag mogelijk bf ben.

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit! ga zo door!

Zeer netjes! Zo houden :thumbs:

Wel cool man dat je het al zover heb geschopt. Nu kan je idd gewoon lekker verder bouwen succes ermee!

Zeker respect! maar is dat echt 7%?

Super man niks anders dan respect voor dit soort resultaten.

Ik ben 7,3 bf ja.

super kerel!
Heel mooie cut.
K zou zeggen keep it up!

Ben ik zeker mee bezig dankje!

goed gedaan bro, nu lekker massa pakken :cool:

Netjes gozer. Sommige mensen die je lang niet hebben gezien zullen je waarschijnlijk amper herkennen. Hoe lang ben je?

Netjes gozer. Sommige mensen die je lang niet hebben gezien zullen je waarschijnlijk amper herkennen. Hoe lang ben je?

ik ben 1,81 nu maar ik blijf doorgroeien ben pas 17 ja mensen herkende me niet soms zie ik mensen die ik jaren niet heb gezien ze herkennen me helemaal niet meer eigenlijk wel grappig LOL.

ik ben 1,81 nu maar ik blijf doorgroeien ben pas 17 ja mensen herkende me niet soms zie ik mensen die ik jaren niet heb gezien ze herkennen me helemaal niet meer eigenlijk wel grappig LOL.
Lijkt me goed toch?
100kg droog op 1.81 is een erg ambitieus streven maar desalniettemin een mooi streven. Succes!

Lijkt me goed toch?
100kg droog op 1.81 is een erg ambitieus streven maar desalniettemin een mooi streven. Succes!

ik zal zeker geen 1.81 blijven denk ik ik ben nog 17 of ik word kleiner van de squats LOL of ik groei nog wat erbij en ja het is erg ambitieus maar we hebben alemaal een doel waar we naartoe streven maar 90 kilo-100 kilo droog lijkt me gewoon ideaal en om dan nog zo droog mogelijk te zijn is gewoon waar naar ik streef

Dat noem ik nou pro progressie.

Terug
Naar boven