XXL Nutrition

Progressie Cutten Jaar Transformatie 30 Kilo

Ik ben serieus gaan verdiepen in het sport voeding trainen als ik nu een dagje niet lift voel ik me echt k*t, ik rust wel 2 dagen per week alleen ik bedoel de dagen waar ik hoor te lift als ik dan niet lift voel ik me gewoon k*t. Ik zit nu aan het bulke naar de 80 kilo dan weer cutten en doorgaan tot ik 95-100 kilo bereik en zo laag mogelijk bf ben.

Goed bezig, doelen horen ambitieus te zijn!

Erg goed bezig! Ikzelf met dit jaar ook 30+ kg afgevallen en begonnen met cleanbulken. Hoe lang heb jij er ongeveer over gedaan want zo te zien heb je geen last van overtollig huid?

Ik snap helemaal wa je bedoeld met een dag niet gelift is een dag niet geleefd.

• Topic Starter Topic Starter
Erg goed bezig! Ikzelf met dit jaar ook 30+ kg afgevallen en begonnen met cleanbulken. Hoe lang heb jij er ongeveer over gedaan want zo te zien heb je geen last van overtollig huid?

Ik snap helemaal wa je bedoeld met een dag niet gelift is een dag niet geleefd.

enige reden waarom ik geen last ervan heb is omdat altijd kracht met cardio mixte ik deed kracht om alles strak mogelijk op te trekken nadat ik veel was afgevallen hing me buik een beetje na 4 maanden volop buik trainen gewoon serieus buik werd het strak en begon me lichaamsvet af te dalen ik train niet alleen buik ik train alles maar alleen maar een voorbeeld van als je het serieus aanpakt op het moment ben ik eigenlijk aan het genieten een beetje ik heb een clean bulk alleen cheat days heb ik nog wel 1x per week dan ga ik echt niet voluit want ik krijg dan een schulgevoel.

Terug
Naar boven