MuscleMeat

Progressie in 4 jaar(update 27-3)

• Topic Starter Topic Starter
niet slecht, alleen ik zou gaan cutten, @demian 140kg 1x is niet zo heel veel voor 1 jaar traine

Ga ik ook maar wil eerst nog even gainen tot april.
Dan ga ik 4 maanden droogtrainen voor summerproof te zijn.
Tijdens bulk bouw je wat meer bf op, who cares. Zolang er ook maar droge spiermassa bij komt en das ook het geval.
Je hoeft niet het hele jaar droog te staan. Ik let wel goed op mijn voeding, tis niet dat ik veel junk ofzo. Ik eet gewoon heel veel tijdens mijn gainperiode en daardoor kom ik wel wat vet aan.

Nice man. Je oogt wel groter
Je triceps zijn erg sterk, denk dat je bench daarom zo hoog is (helemaal voor je gewicht vind ik)?
Kan je misschien zeggen (of bericht sturen)
hoe je borst traint aub?

@demian ik ben gister begonnen en doe 5x170 dl

Ik DL 75-80kg (5 reps dan) ivm onderrug eerst en nu mijn linkerlat die een neurologisch aansturingsprobleem kent ja :mad:
Maar ik probeer m desondanks toch te verhogen hoor :D Gaat wel redelijk moet alleen goed recht blijven staan etc. (goed opletten om rechterlat niet nog meer te laten domineren)

@hierboven je bent drie jaar ouder

@hierboven eigenlijk niet. En ik ben gister begonnen met trainen:O!(gebruik wel handschoenen voor grip)

Oh nepdatum?

Je begrijpt het niet.
Begrijp alleen niet waarom mensen altijd willen vergelijken en zeggen: oh ik doe dit al na 2 maandrn trainen.
Je traint voor jezelf toch
1x140kg is een net gewicht, niet weinig ofzo. Mensen op mijn sportschool zie ik t niet doen (enkele dan). Miss als ie iets verandert in zn schema of vaker traint dat t de lucht
inschiet.

Ik vind de bp wel goed, ik dip 5*5 met 40kg, maar mijn bp is slechts 1*120.

upgedate:) check eerste pagina onderaan

Je bent nu wel bes buff. Bf ietsie hoog maar wel goed. Vind het alleen erg slecht 13kg aankomen in 4 jaar. Had minstens het dubbele kunnen zijn

Je bent nu wel bes buff. Bf ietsie hoog maar wel goed. Vind het alleen erg slecht 13kg aankomen in 4 jaar. Had minstens het dubbele kunnen zijn

26 kg aankomen in vier jaar is 6 kg per jaar man, ik denk dat speciale genen nodig heb om dat te kunnen. Of kuren, maar daar doe ik niet aan.
Mijn voedingsschemazit nu wel goed, en ik train ook harder dan ooit tevoren.
Denk dat er gewoon verschil in zit hoe snel iemand zich kan ontwikkelen.

26 kg aankomen in vier jaar is 6 kg per jaar man, ik denk dat speciale genen nodig heb om dat te kunnen. Of kuren, maar daar doe ik niet aan.

Valt dik mee, zelf train ik 2,5 jaar en heb totaal zo'n 25kg gegained. En daarmee het eerste 1,5 jaar niet goed gegeten ;) En nee, ben geen papz*k nu :o

Ach ik zit op 20kg in 2 jaar met een periode van slecht eten erin bf nog rond 12;). En zulke genen heb ik nie

Gewicht dat je in een bepaalde trainingsperiode bent bijgekomen zegt bizar weinig. Uitendelijk tellen je krachtstats of hoe je er uitziet.

Goede vooruitgang. Je hebt duidelijk niet stilgezeten. Je hoeft jezelf niet te verdedigen tegenover die zeurpieten. Gewoon doorgaan, gaat prima zo. ( :

oke, daar kan ik dus niet aan tippen, ik vind wel natuurlijk zeer knap, dat jullie dat zo snel lukt natuurlijk. Ik heb ook niet mijn gehele periode juist gegeten, was jong toen ik begon, en me ouders hebben er lang gezeurd over supplementen, of zelfs als ik meer dan 3 eieren at. Sinds ongeveer nu dik een jaar is het stukken minder. Het kan miss dat er meer had ingezeten. Maar ja dat moet er nu dan uitkomen. Eet nu goed volgens een schema.

Terug
Naar boven