XXL Nutrition

Evolution through the years...

Netjes man! Ik zat je voedingsschema te bekijken. Is er een reden dat je geen kwark eet (of casseine shake) 's avonds? Of doe je dat alleen in je cut?

• Topic Starter Topic Starter
Hm rond je taille/buik vind ik wel iets teveel zitten.. die overlapping zeg maar....

Train je met een riem of eet je gewoon super veel?
Ik merk dat als ik niet met een riem train en heel veel eet ik hetzelfde krijg..
Verder is het echt een top fysiek (Dat taille ding is persoonlijke kwestie hehe niets aan slechte kritiek hoor!)

Alleen ik twijfel bij de gewichten die je bij de foto hebt gezet (Niet dat ik je niet geloof en kan best komen doordat je niet SUPER droog bent) maar 90KG op zo'n foto ziet er vergeleken andere foto's die ik heb gezien uit als iemand van 80KG..

Again.. Zie dit niet als kritiek en je bent zeker groot! Ik denk alleen dat het komt omdat je minder droog bent dan anderen....

Super vooruitgang! Ga zo door!

En ja comments over kuren.. Iemand ging laatst los omdat ik het aan die persoon vroeg, terwijl er niets mis mee is, en ik denk dat de meeste mensen heus wel door hebben dat roids geen cadeautjes zijn of magische spreuken die het voor je doen (C'mon tis een bodybuilding forum).

De reden dat die mensen het vragen is duidelijk omdat ze je complimenteren en zeker willen zijn hoe zij het aan gaan pakken omdat ze jouw aanpak duidelijk goed vinden..

Er zijn 10.000 verschillende middeltjes op de wereld en als ze dit vragen uit pure interesse zou het geen gek idee zijn dit te vragen aan iemand die het duidelijk goed doet ;)

Misschien ook aan de andere kant van de medaille kijken, in plaats van meteen aangevallen te voelen als die vraag wordt gesteld..
(Ik zou wel pissed off worden als iemand in de supermarkt het naar mijn hoofd gooit, mocht iemand het gewoon vragen waar dan ook zelfs op straat, op een normale manier, zeg ik ook gewoon heel vriendelijk nee.. en mocht ik wel gebruiken zou ik het gewoon zeggen..)

Taille is inderdaad altijd de problem-area...
Always was, and probably always will be...
Hoewel ik binnen enkele weken/maanden alles daar ook weg wil...
En hopelijk kan ik het dan ook zo houden.

Qua gewicht, ik ben altijd al een zware jongen geweest (letterlijk dan).
Ik denk dat ik een redelijk zware bot-structuur heb.
Is wel de reactie van de meeste mensen in real-life wanneer ik ze vertel hoeveel ik weeg...

Dit is natuurlijk bullshit en dat weet je zelf waarschijnlijk ook.

Je had je beter op de zin daaronder geconcentreerd.

Netjes man! Ik zat je voedingsschema te bekijken. Is er een reden dat je geen kwark eet (of casseine shake) 's avonds? Of doe je dat alleen in je cut?

Nu en dan eet ik wel kwark voor het slapen gaan.
In de cut ontwijk ik dit liever, zijn uiteindelijk carbs voor je gaat slapen...
Laatste cut at ik dan eieren, en ben dat tijdje blijven doen.
Denk nu in de cut (wanneer ik even geen eieren meer kan zien), mss eens overstap naar paardensteak of dergelijke...

318420530.jpg

Ik vind je hier, in 2008, echt goed staan, je abs komen er proper uit, dit was na hoeveel jaar trainen?

Jammer, in Maart 2008 had je moeten stoppen.

cool

WOW, ziekgoed!

zeer nette progressie man !
thumbs up !

Zeker goede progressie!

Dit kunnen mensen goed als voorbeeld gebruiken.

Is inderdaad een streef fysiek!

net fysiek man, respect!

Ziet er netjes uit en hoe lang trainde je al in 2008?

Verder @ het roids verhaal, als je roids gebruikt, wees dan ook een echte kerel en vertel de waarheid. :) ( Niet specifiek @ TS bedoeld )

318420530.jpg

Ik vind je hier, in 2008, echt goed staan, je abs komen er proper uit, dit was na hoeveel jaar trainen?

Ik train al van mijn 16-17 jaar... dus dat was na zo'n 5j.
Hoewel die eerste 3-4 jaar niet echt trainen kon genoemd worden :)

In 2008 pas op food beginnen letten

---------- Post added di 21 jun 2011 at 10:54 ----------

Jammer, in Maart 2008 had je moeten stoppen.

Dat is inderdaad meer een beach boy fysiek, en als je het daarvoor hebt...

Ik alvast niet meer...

Nice evolution! keep it dubbbb

Edit: Ik zou ook settelen met je 2008 fysiek:o
Maar mijn abs zijn dan ook als sinds 1999 vermist..

Maar jij hebt duidelijk hogere doelen! keep it dubbbb

Laatst bewerkt:
Update: Juli 2011

Was van plan op mee te doen op de forum contest, maar uiteindelijk foto's niet ingestuurd.
Heb het iets te druk om hier een treffelijk log open te houden, en vond dat niet echt eerlijk tov van andere die wel tijd & werk in hun log staken. Was ook al een tijdje voor het begin van de contest beginnen cutten...

Mss toch maar beter meegedaan, volgend jaar dan maar :-)

Gewicht op foto's: 87-88kg, % redelijk laag - maar niet laag genoeg...

2cqir0p.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

15qdq46.jpg

34zwtoi.jpg

29452pw.jpg

o02dnd.jpg

Op dit moment: +- 99kg

mooie borst en benen man! als je rug nog wat beter zou zijn heb je echt een compleet fysiek:)

Die side chest is bruut!! Zeker een streeffysiek.

Prachtige chest, serratus springt er ook echt uit! Rug mag nog wel wat wijder imo. Hoeveel meten je armen trouwens?

verry nice body bro, dikke progressie ook!! kuiten zijn dun/klein in verhouding tot de rest.
Rug definitie in je rug loopt wat achter, maar dit doe ik je niet na.. zwaar respect!

Terug
Naar boven