Fitness Seller

Evolution through the years...

lol @ iedereen die persé wilt weten of hij gekuurt heeft of niet..
Denk dat de helft nog niet eens weet wat er allemaal naturel mogelijk is..
Ik zeg niet dat hij naturel is, just (super) saiyan..

Mooi fysiek.

Mooie progressie man! Laatste foto's echt prachtig fysiek, zeker een streeffysiek voor mij. Ook mooi dat je een beetje mijn lengte ben.

Gekuurd of niet gekuurd..ziet er goed uit man

Ziet er gruwlijk uit :thumbup: . Maar als ik het een beetje vergelijk met je laatst geposte foto's,( wat ik me ervan nog herinner want ze doen het niet meer) heb jij de afgelopen tijd meer gefocused op je borst ? Tenminste dat springt er duidelijk uit t.o.v. je vorige foto's vind ik.

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er gruwlijk uit :thumbup: . Maar als ik het een beetje vergelijk met je laatst geposte foto's,( wat ik me ervan nog herinner want ze doen het niet meer) heb jij de afgelopen tijd meer gefocused op je borst ? Tenminste dat springt er duidelijk uit t.o.v. je vorige foto's vind ik.

Foto's op de eerste pagina doen het niet meer?
Bij mij althans wel...

Ik focus mij nu meer op bovenkant borst, meer incline oefeningen.
Start ik ook veelal mee... Maar het is niet zo dat ik 2x per week borst trainen of dergelijke. Voor armen doe ik dit nu wel, omdat deze redelijk achterlopen vind ik...

Huidige foto's zijn ook beter qua posing dan vorige, is helemaal niet zo makkelijk. Zie ook het verschil rechter/linker been, er is wel een verschil maar in realiteit is het helemaal zo groot niet...

Nette fysieke, verdienstelijke progressie. Blijf het volhouden!

Streeffysiek.

Wat zijn je 3 favoriete oefeningen als ik weten mag ?

Egt een top fysiek man. Als ik jou was zou ik zeker volgend jaar met de contest mee doen.

laatste 2 jaar lijk je serieus meer gegroeid te zijn dan de jaren ervoor......wat heb je veranderd

triest je niet open ben over je kuurverleden.. je bent onherkenbaar op de fotos!

Terug
Naar boven