AndroidHealthClinic

Progressie van 4 maanden

Netjes

En dat in 3 jaar?

ik gok iets van 3-4% in vet gedaald en een kg of 5 aangekomen, in 4 maanden?

Wrm iedereen zo mad?
Uit zijn tweede foto van de eerste post kunnen jullie ook wel zien dat hij al wat vorm had.
Hij heeft halfbloedje genes, gaat nou eenmaal sneller ;) (inb4 racist)

Ieder geval erg netjes dbrown (Y)

Dit is geen 3 maanden, no way gose. Als ik het goed zie zou jij over een jaar al klaar zijn voor een wedstrijd? Man bekijk zelf eens je foto's je zal zien er klopt iets niet :)

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik snap jullie frustraties maar ik heb dit toch echt in 4 maanden natty gedaan.. moeilijk te bewijzen maarja

---------- Toegevoegd om 10:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:47 ----------

Zal morgen ook foto van me legs maken

Ja ik snap jullie frustraties maar ik heb dit toch echt in 4 maanden natty gedaan.. moeilijk te bewijzen maarja

---------- Toegevoegd om 10:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:47 ----------

Zal morgen ook foto van me legs maken

:o

Denk inderdaad geen roids maar over de trainingstijd word wel getrollt

Hierbij nog de gevraagde back double biceps en front double biceps.

ik heb snel een filmpje opgezocht hoe je moet posen dus ziet er misschien belabberd uit.
en ik pose scheef zie ik nu net :p

zal overmorgen foto updaten van legs en ook betere foto van rug.

DIT in 3 maanden???

Volgens mij doe ik iets verkeerd.

Mmmhh, barbell van een bezem? Wat zie ik in foto een dan? Lijkt niet op een bezem en over een ezbar heb je ook niks gezegd. Als je iets verzint doe het dan wel goed en overtuigend.

Mmmhh, barbell van een bezem? Wat zie ik in foto een dan? Lijkt niet op een bezem en over een ezbar heb je ook niks gezegd. Als je iets verzint doe het dan wel goed en overtuigend.

ik had wel die plates maar ik had alleen geen barbell dus heb een bezem steel gebruikt en daar de plates opgezet :p

maar ehm heb ik potentie om mee te doen aan wedstrijden of heb ik niet de bouw ervoor?
en waar zijn natty wedstrijden? wil niet tussen al die roid up mensen staan ofcourse

Wat een pannekoek ben jij zeg, of je bent hard aan de juice of je lult uit je nek.

Ben godver me de pest aan het trainen om mijn doel te behalen en dan kom jij aan zetten met je assepoester verhaal.

wat :P? hoe wil je dat ik bewijs dat ik niet roid? ik kan het toch niet bewijzen.
Je moet me gewoon geloven op m'n woord.
Waarom zou ik liegen over dat ik roids gebruik terwijl jullie niet eens weten wie ik ben? lijkt me vrij nutteloos.

wat :P? hoe wil je dat ik bewijs dat ik niet roid? ik kan het toch niet bewijzen.
Je moet me gewoon geloven op m'n woord.
Waarom zou ik liegen over dat ik roids gebruik terwijl jullie niet eens weten wie ik ben? lijkt me vrij nutteloos.

Je hebt de schijn tegen vriend. Het merendeel hier gelooft je niet. Het is gewoon te mooi om waar te zijn. Post eerst nog eens een aantal actuele foto's en dan beoordelen wij wel of het mogelijk is binnen 4 maanden.

Haha kerel is een troll en houd van beetje aandacht :roflol:

Sinds gisterenavond is er geen reactie meer op zijn topic dus doet hij deze ochtend maar even snel een post plaatsen om zijn topic te bumpen :o

maar ehm heb ik potentie om mee te doen aan wedstrijden of heb ik niet de bouw ervoor?
en waar zijn natty wedstrijden? wil niet tussen al die roid up mensen staan ofcourse

Haha kerel is een troll en houd van beetje aandacht :roflol:

Sinds gisterenavond is er geen reactie meer op zijn topic dus doet hij deze ochtend maar even snel een post plaatsen om zijn topic te bumpen :o

Eens. Sterk vermoeden van troll alert. aandachtsh**r. Je pikt ze er gewoon uit. Hun postgedrag verraad ze toch wel.

Terug
Naar boven