MuscleMeat

Proteine Brownies

Btw gebruiken jullie allemaal biologische appelmoes of gewone uit de supermarkt?
ik heb gewone gebruikt

Ik denk wel dat ik iets fout heb gedaan met de oven, het 'beslag' zag er super uit en rook ook goed. Maar na 10 min in de oven zag de buitenkant al donkerbruin en een beetje zwart, dus de oven wat zachter gezet. Het is lekker, daar zeker niet van, maar heb de indruk dat de binnekant iets beter moest en hij smaakt ook een beetje droog.

Ik ga wat moeten oefenen maar is zeker voor herhaling vatbaar!

Heb hem vorige zondag gemaakt.
Beste pwo food ever.

Maar vond het te hard... Zie hier sommigen op 40 tot 45 min id oven. Had het op 30 min gedaan 180.. Volgende keer eens half uur op 160 proberen. Mag ook nog iets smeuiger. Dus mss iets meer appelmoes erbij.

Die honing erbij ga ik ook eens testen !

Die 40-45 en die ik enkel als ik de porties heb vergroot :P

Dus 3 hele ei en 3 eiwit en 180 bakmeel, 320 gr appelmoes, extra schepjes whey etc... Anders is 30 min. Zat

net gemaakt en hij is erg lekker.
Je blijft ook subtiel de appelmoes erdoorheen proeven. Misschien dan eens een keer kaneel er in doen ipv cacao. Om iets van een appeltaart brownie te maken :P

Zo gezegd, zo gedaan

Nu trainen en dan epic mealtime

ImageUploadedByTapatalk1348384613.687150.jpg

Ziet er lekker uit man.. Eet je m helemaal in 1 x?

Ik maak m vandaag ook ook.. Dan eet ik m maandag en woensdag na training :)

Deze shit ga ik ook eens proberen te maken!

Ziet er lekker uit man.. Eet je m helemaal in 1 x?

Ik maak m vandaag ook ook.. Dan eet ik m maandag en woensdag na training :)

Zeker man lightweight !

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 13:32 ----------

Vind de appelcake zelfs nog beter, die is voor volgende keer.
Mjah voedingswaarde is ook wel heel verschil :-)

Vandaag weer gemaakt. Alleen dit keer met appelmoes met stukjes appel en kaneel ipv cacao.
En hij is erg lekker. Ik vind hem zelfs lekkerder dan de cacao versie. Alleen hij zit wel muurvast aan de bakplaat vergeet hem telkens in te vetten.....

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer gemaakt. Alleen dit keer met appelmoes met stukjes appel en kaneel ipv cacao.
En hij is erg lekker. Ik vind hem zelfs lekkerder dan de cacao versie. Alleen hij zit wel muurvast aan de bakplaat vergeet hem telkens in te vetten.....

pam spray?

Volg keer dan ook eens met kaneel maken.
Koop je van tupperware gwn een siliconen bakvorm. Gn vetstof nodig en gaat levenslang mee en makkelijk afwasbaar

Ik gebruik een glazen ovenschaal van de marskramer, plakt niet aan, ik smeer t niet in, niets, wellicht een optie kostte maar een paar euro

vorige week gemaakt super :)

Ja zijn echt lekker... Ik maak t 2 x per week.... Eet drie stukken op trainingsdagen, geef 1 aan me trainingscompagnon en 1 aan me vriendin (dn gaat t helaas snel)

Doe tegenwoordig trouwens

-2 scheppen cookie & cream whey (protein perfection mix van b&f)
-2 scheppen mass perfection vanille (van b&f)
-180 gram zelfrijzend bakmeel
-320 gr appelmoes (ca helft van grote pot)
-1 eetlepel kaneel
-2 hele eieren
-3 ei eiwitten
-Keuze 1: 2 eetlepels cacao (als je een brownie wilt)
Of
-Keuze 2: 3 zakjes vanille suiker (als je een whitey wilt)

Mixen, dan in ovenschaal,
35-40 minuten op 180 graden
Ready :)

Terug
Naar boven