Fitness Seller

proteïnen

hermansd

Novice
Waardering
0
hallo fitnessfanaten,

ik ben een student van 17, en een fanatiek sporter.
ik ga 6X per week fitnessen (1.5 uur kracht, half uur cardio)
ik ben nu een kleine 2 maand bezig en ik zou graag eens weten wat voor mij de ideale proteïne(shakes) zijn. ik neem nu nl. bijna dagelijks 2 eetlepels whey proteine van herbal-life, maar qua verhouding/ prijs vind ik het nogal duur voor mij. Weet er iemand een betrouwbaar, geschikt en hopelijk goedkoop product?

ik had zelf al gedacht aan 'Protein 95' van het merk 'maximize'.
Weet er iemand iets beters?

Zorg ervoor dat je voeding goed zit, genoeg eiwitten koolhydraten en vetten. Merken zoals ON, Dymatize, XXL Nutrition, Syntha-6 zijn in trek. Ga gewoon voor een isolaat, concentraat is goedkoper maar minder zuiver.
En train niet zoveel als je spieren wil kweken. 6 maal 1,5 uur per week??? Veel te veel. Hou het bij een viertal keer een uur trainen.

Zorg ervoor dat je voeding goed zit, genoeg eiwitten koolhydraten en vetten. Merken zoals ON, Dymatize, XXL Nutrition, Syntha-6 zijn in trek. Ga gewoon voor een isolaat, concentraat is goedkoper maar minder zuiver.
En train niet zoveel als je spieren wil kweken. 6 maal 1,5 uur per week??? Veel te veel. Hou het bij een viertal keer een uur trainen.

:cool:

PRO 85 van MAXIMIZE is misschien beter voor u

kort door de bocht: ALLES is beter dan herbalife. (en zeker goedkoper).

Zoek uit wat het verschil is tussen de verschillende eiwit-producten (casseine, whey isolaat, hydrolisaat of wat dan ook) en kijk dan eens bij XXL no nonsense nutrition voor wat richtprijzen.

• Topic Starter Topic Starter
gevonden!

hey iedereen!

ik heb misschien de oplossing gevonden. Ik ben in een bokswinkel een pot van 1800 gr. performance amino- gainer gaan halen.
Ik heb er 46 euro voor betaald.
De verkoper zei dat ik 2X per dag 60gr. van dit product moest innemen.
Dit vind ik precies pers. nogal veel.
Ik ga het volgens mij houden bij 30gr. per dag, ik wil dan ook niet éxtreem véél kilo's bijkomen. Als ik over pakweg 9 maanden een kleine 5kg zou zijn bijgekomen zou ik al méér dan tevreden zijn.

hey iedereen!

ik heb misschien de oplossing gevonden. Ik ben in een bokswinkel een pot van 1800 gr. performance amino- gainer gaan halen.
Ik ga het volgens mij houden bij 30gr. per dag, ik wil dan ook niet éxtreem véél kilo's bijkomen. Als ik over pakweg 9 maanden een kleine 5kg zou zijn bijgekomen zou ik al méér dan tevreden zijn.

Denk nu niet dat het een wondermiddel is he;) het is een supplement.

hey iedereen!

veel te duur,1,8kg voor €46. zou beetje rondkijken op internet als k jou was...
whey zul je niet echt in je kilo's merken, daar zul je gewoon veel voor
moeten gaan eten.

whey is handig bij t ontbijt om te ontwaken uit je katabole fase en na je training tezamen met dextrose bijv om een snelle aanvoer van aminozuren te hebben.
46 euro is idd veel te duur. ik heb meestal potten van 2,5 kg voor 39/40 euro...maar vergeet niet: supplementen zijn een aanvulling op je voeding, geen vervanging.

whey is handig bij t ontbijt om te ontwaken uit je katabole fase en na je training tezamen met dextrose bijv om een snelle aanvoer van aminozuren te hebben.
46 euro is idd veel te duur. ik heb meestal potten van 2,5 kg voor 39/40 euro...maar vergeet niet: supplementen zijn een aanvulling op je voeding, geen vervanging.

Juist! :clap:

als je na je training die aanvoer wil van aminozuren (wat ik ook wil) neem je je shake best voor je training. Zo snel gaat het allemaal nog niet naar je spieren..

• Topic Starter Topic Starter
hoeveelheid

hey,
ik zit met een klein probleem,
bij m'n pot amino- gainer zit géén scoop bij-inbegrepen (ik heb de pot al eens helemaal overgekiepert)
weet er iemand hoeveel (afgestreken) eetlepels poeier gelijk is aan 30gr.?

alvast bedankt!

Terug
Naar boven