Fitness Seller

PS 3, Wii of Xbox 360

Eigelijk is dit onnodig, iedereen met een XDoos zegt dat die beter is en iedereen met een PS3 (ik) zegt dat die weer beter is... :D

Als je 70 euro per spelletje wilt neerleggen moet je vooral voor de veredelde blurayspeler gaan. Nouja, zoveel zal je niet kwijt zijn als je kijkt hoeveel leuke games de PS3 heeft :p

De PS3 is beter voor de toekomst, meer spellen, blu ray, Full HD. Klaar :D

Je zou niet naar de consoles moeten kijken maar naar de games die ervoor beschikbaar zijn en neigen te komen en welke jij daarvan graag wilt spelen. Keuze is voor mij gemakkelijk, de 360 omdat de wii vooral gezelschapspelletjes biedt en de ps3 heeft te weinig aanbod en de ontwikkelaars hebben op de een of andere manier moeite om er spellen op te ontwikkelen die kwa prestaties boven die van de 360 uitsteken terwijl de ps3 technisch gezien toch net iets geadvanceerder zou moeten zijn.

Van die defecten die je hoort op de 360 is wel enigszins waar alhoewel kapotte dvd's heb ik nog niet in m'n omgeving van gehoord maar wel van kapotte console zelf. M'n neef heeft 'm al een keer terug moeten sturen, had direct een nieuwe teruggekregen en m'n broertje zelfs al tweemaal een nieuwe ontvangen. De nieuwste 360 consoles, van de laatste productielijnen zouden minder problemen moeten geven.

Mmm, zit nu wel te twijfelen tussen PS3 en de Xbox 360...PS3 heeft natuurlijk wel een Blu-Ray speler maar de Xbox kan je weer makkelijk laten ombouwen zodat je goedkoop spellen kunt kopen :scratch:

Als iedereen dat zou doen dan ben je voor jezelf alles aan het verkloten;)
Geen inkomsten voor de ontwikkelaars betekend geen spellen voor jou...

Als je 70 euro per spelletje wilt neerleggen moet je vooral voor de veredelde blurayspeler gaan. Nouja, zoveel zal je niet kwijt zijn als je kijkt hoeveel leuke games de PS3 heeft :p

Als je is wat verder leert kijken dan je neus lang is vind je de PS3 games voor dezelfde prijs als de 360 games;)
Beetje kansloze opmerking.

Verder ben ik het met Klaaswitz eens;
Je zou niet naar de consoles moeten kijken maar naar de games die ervoor beschikbaar zijn en neigen te komen en welke jij daarvan graag wilt spelen. Keuze is voor mij gemakkelijk, de 360 omdat de wii vooral gezelschapspelletjes biedt en de ps3 heeft te weinig aanbod en de ontwikkelaars hebben op de een of andere manier moeite om er spellen op te ontwikkelen die kwa prestaties boven die van de 360 uitsteken terwijl de ps3 technisch gezien toch net iets geadvanceerder zou moeten zijn.

Als iedereen dat zou doen dan ben je voor jezelf alles aan het verkloten;)
Geen inkomsten voor de ontwikkelaars betekend geen spellen voor jou...

Als je is wat verder leert kijken dan je neus lang is vind je de PS3 games voor dezelfde prijs als de 360 games;)
Beetje kansloze opmerking.

Verder ben ik het met Klaaswitz eens;

Je vindt geen PS3 games voor 1,75.

Als je niet op je budget hoeft te letten, zou ik voor de PS3 gaan. Anders de 360.

Als je een console laat ombouwen kan je niet meer op internet spelen ;)

Onzin. Heb 1,5 jaar op live! gespeeld en door een stom foutje ben ik gebanned. Mijn maten spelen ook al 1,5 jaar op live! hoor.

Overigens heb ik gewoon een nieuwe xbox gekocht (150 euro) en die laat ik binnekort weer ombouwen.

Wii is voor kinderen joh :roflol:

Ik heb xbox 360, top ding.
Online echt de beste van de drie.

Speel ook wel is op de wii.
De wii is leuk voor een middag, maar daarna heb ik het wel gezien.

Voor Live betaal je 60 euro per jaar en ook nog eens 100 als je draadloos wil. Bij de PS3 kost dat geen zak ;)

• Topic Starter Topic Starter

:thumbs:

Voor Live betaal je 60 euro per jaar en ook nog eens 100 als je draadloos wil. Bij de PS3 kost dat geen zak ;)

true

anderzijds is kijken naar spellen natuurlijk ook belangrijk, heb laatst bij een maat van me op de PS3 gespeeld en was wel erg vet. Andere maat heeft de 360, daar moet ik ook nog maar eens gaan kijken :d

Weet niet waar jij je spullen koopt maar die draadloze adapter kost minder dan 50 euro.

Live is een keuze, net zoals alle anderen zaken bij de Xbox 360 een keuze zijn. Sony heeft de fout gemaakt om alles in 1 te willen hebben wat er voor zorgt dat velen toch kiezen voor een Xbox 360 en later uitbreiden.

Een modulair systeem is aan het einde misschien duurder maar de instapprijs is de helft van wat een PS3 kost. Dan kan je in principe dezelfde games spelen (op de exclusives na).

Haha, 'je betaalt 60 euro om op internet te mogen spelen'. Daartegenover staat wel dat je ipv 1 spelletje voor 60 euro, er 30 kan kopen met 60 euro. En de controller van de 360 ligt velen malen lekkerder in de hand, maar misschien is dat gewenning.

Die 60 euro is het echt waard, altijd lag vrij gamen.
100 voor draadloos is idd nogal wat, maarja welke noob gaat dan ook draadloos nemen voor 100 E als je met kabel nog geen 10 E kwijt bent ?

ps3 heb ik zelf omdat sony gewoon betere consoles maakt
ze hebben meer ervaring
je krijgt meer voor je geld
het enigste wat ik beter vind aan de 360 is live en de controller
ik heb helemaal niks tegen de 360
maar als ik geen had en moest kiezen was het zeker een ps3 geworden

Die 60 euro is het echt waard, altijd lag vrij gamen.
100 voor draadloos is idd nogal wat, maarja welke noob gaat dan ook draadloos nemen voor 100 E als je met kabel nog geen 10 E kwijt bent ?

ik weet niet waar jullie je live kopen maar ik heb 45 euro betaald voor een heel jaar. kan volgens mij zelf nog goedkoper.

Terug
Naar boven