Het blijft illegaal dus die vergelijking van jou klopt niet..en het is dan dus geen 2500 euro

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha, 'je betaalt 60 euro om op internet te mogen spelen'. Daartegenover staat wel dat je ipv 1 spelletje voor 60 euro, er 30 kan kopen met 60 euro. En de controller van de 360 ligt velen malen lekkerder in de hand, maar misschien is dat gewenning.

De PS3 is beter voor de toekomst, meer spellen, blu ray, Full HD. Klaar![]()

ps 3 blue ray speler gaat na ongeveer 1 jaar en 1 maand stuk, net buiten de garantie dus, kost je 150 om hem te laten maken!
hehehe dumbass
http://www.portfolio.com/news-markets/top-5/2007/07/05/Microsoft-Pays-for-Xbox-Defects
http://www.insidegamer.nl/hardware/...ft-Verliezen-defecte-360s-komen-hard-aan.html
OT: ik heb een wii
ben geen hardcore gamer en vindt het wel leuk voor als mn maten langskomen of mijn nichtjes... en dan is een omgebouwde wii ideaal en vooral ook goedkoop![]()
Meer spellen?
Xbox heeft ook full HD
Toekomst? why door blueray?
Bij de ps3 roepen ze al zolang hij uit is, dat de spellen nog beter geprogrammeerd gaan worden zodat de spellen er veel mooier uit zien als een xbox 360, nog steeds niet gebeurd
Eigenlijk is de ps3 een mislukt product omdat de CPU tegen valt en toch niet zo geschikt blijkt te zijn voor gaming, en de GPU trager is als die van een XBox 360.
en als je dat daadwerkelijk betaald dan, ben je niet al te slim bezig.ps 3 blue ray speler gaat na ongeveer 1 jaar en 1 maand stuk, net buiten de garantie dus, kost je 150 om hem te laten maken!
K hoop dat ze eens een pistool uitbrengen voor de 360. Ik kan me nog herinneren vroeger op de playstation. Time crisis geloof ik en Die hard... was supervet.

De PS3 is beter voor de toekomst, meer spellen, blu ray, Full HD. Klaar![]()
Geef mij maar Xbox dan stream ik die 1080P wel naar mn xbox
want xbox doet ook gewoon 1080Pps 3 blue ray speler gaat na ongeveer 1 jaar en 1 maand stuk, net buiten de garantie dus, kost je 150 om hem te laten maken!
blu-ray is een flopGeef mij maar Xbox dan stream ik die 1080P wel naar mn xbox
want xbox doet ook gewoon 1080P
Op MGS4 en Little Big Planet na zijn er helemaal geen interessante exclusives.
Mijn Laatste lightgun is house of the death 2 op dc, goede herinneringen![]()
- Resistance
- Killzone 2
- Heavy Rain
- Ratchet&Clank
- God of War 3

misschien vind jij Killzone niks maar dat is gewoon een mooi/goed spel..
( niks tegen iemand persoonlijk hier trouwens... )