Fitness Seller

PS 3, Wii of Xbox 360

Wii - wou mijn vrouw graag hebben voor de Wii-fit. Is best lachen eigenlijk dat balance board en ik speel er ook guitar hero em Mario Kart op.

Maar ik ben dan ook geen gamer.

Haha, 'je betaalt 60 euro om op internet te mogen spelen'. Daartegenover staat wel dat je ipv 1 spelletje voor 60 euro, er 30 kan kopen met 60 euro. En de controller van de 360 ligt velen malen lekkerder in de hand, maar misschien is dat gewenning.

Of de controller fijn in de hand ligt is persoonlijk. Maar waarom zou je je xdoos ombouwen? Daar kan hij kapot van gaan... En hoe heet dat ook al weer? "Red ring of death"? :D

De PS3 is beter voor de toekomst, meer spellen, blu ray, Full HD. Klaar :D

Meer spellen?
Xbox heeft ook full HD

Toekomst? why door blueray?

Bij de ps3 roepen ze al zolang hij uit is, dat de spellen nog beter geprogrammeerd gaan worden zodat de spellen er veel mooier uit zien als een xbox 360, nog steeds niet gebeurd :roflol:

Eigenlijk is de ps3 een mislukt product omdat de CPU tegen valt en toch niet zo geschikt blijkt te zijn voor gaming, en de GPU trager is als die van een XBox 360.

ps 3 blue ray speler gaat na ongeveer 1 jaar en 1 maand stuk, net buiten de garantie dus, kost je 150 om hem te laten maken!

hehehe dumbass

http://www.portfolio.com/news-markets/top-5/2007/07/05/Microsoft-Pays-for-Xbox-Defects

http://www.insidegamer.nl/hardware/...ft-Verliezen-defecte-360s-komen-hard-aan.html

OT: ik heb een wii

ben geen hardcore gamer en vindt het wel leuk voor als mn maten langskomen of mijn nichtjes... en dan is een omgebouwde wii ideaal en vooral ook goedkoop ;)

nerdje het is toch pas op tv geweest, er zijn nog veel gedupeerden hier in nederland. daarbij was microsoft al op de hoogte van dit probleem voor de lancering ervan.

Meer spellen?
Xbox heeft ook full HD

Toekomst? why door blueray?

Bij de ps3 roepen ze al zolang hij uit is, dat de spellen nog beter geprogrammeerd gaan worden zodat de spellen er veel mooier uit zien als een xbox 360, nog steeds niet gebeurd :roflol:

Eigenlijk is de ps3 een mislukt product omdat de CPU tegen valt en toch niet zo geschikt blijkt te zijn voor gaming, en de GPU trager is als die van een XBox 360.

de enige reden dat de PS3 uberhaupt nog verkoopt is omdat het playstation heet. Als het een andere naam had en niet op het succes van het PS2 steunde zou bijna iedereen het een overprijsd k*tding vinden. Op MGS4 en Little Big Planet na zijn er helemaal geen interessante exclusives.

ps 3 blue ray speler gaat na ongeveer 1 jaar en 1 maand stuk, net buiten de garantie dus, kost je 150 om hem te laten maken!
en als je dat daadwerkelijk betaald dan, ben je niet al te slim bezig.
dat de fabriekgarantie voorbij is, betekend niet dat je maar meteen alles zelf moet betalen als er iets kapot is.
je hebt een wettelijke garantie gedurende de periode waarin je mag verwachten dat het product aan je verwachtingen voldoet.
gaat het product in deze periode kapot, en wil de fabrikant het product niet repareren, kan je altijd naar de rechter stappen.

zitten natuurlijk nog wel wat haken en ogen aan, maar zomaar deze reparatie betalen zou ik niet doen.

Ach ik weet wel beter ;)

Wat een klote argument. Alsmoet kiezen naar welke gym je gaat gaan wat kies je dan?
gym a (=ps3)
sauna
zonnebank
bubbelbad
tae bo
spinning
power training/bb'ing
--------------
600 euro

gym b (=xbox 360)
------
power training/bb'ing
400 euro

Kies jij dan voor gym a als je alleen wil bb'en/pl'en? Als je het optel sommetje maakt is gym a goedkoper, maar als je die extra's niet nodig hebt is het pokke duur.

ot: ik heb een pc om te gamen dus een xbox moet ik niet meer aangezien 99% van die games vroegr of laat naar pc komen.

Ik heb ook de Wii, maar heb na een de eerste coole lading games geen meer gekocht, spijtig want een goede game met een goede (!!!) wiibesturing is vele malen leuker dan xbox of ps3.

Binnenkort komt de ps 3 er aan. Heb geruchten gehoord van een prijsverlaging in maart, en tegen dan is killzone 2 er + er zijn nog een aantal exclusives die al uit zijn die ik wil.

K hoop dat ze eens een pistool uitbrengen voor de 360. Ik kan me nog herinneren vroeger op de playstation. Time crisis geloof ik en Die hard... was supervet.

K hoop dat ze eens een pistool uitbrengen voor de 360. Ik kan me nog herinneren vroeger op de playstation. Time crisis geloof ik en Die hard... was supervet.

Word, die games zijn vet. Mssn timecrisis voor de ps3 aanschaffen eens ik hem heb.

Mijn Laatste lightgun is house of the death 2 op dc, goede herinneringen :)

blu-ray wordt anders ook nergens gebruikt...alleen door een stel idioten die het zogenaamd mooier vinden en daar veel meer geld voor over hebben. Ik stream liever mn HD content naar mn extender ;) SCheelt me bergen met geld.

@baka boko, smaak he;) misschien vind jij Killzone niks maar dat is gewoon een mooi/goed spel..

Had vorige week zaterdag nog een achterlijke gast in de winkel, overduidelijke 360-fanboy.. alles wat op de 360 is was volgens hem goed en de rest is allemaal slecht! ( PS3, Wii ) Heb me kapot gelachen zo triest die mensen, leuk dat je de ene console beter vind dan de andere en dat je een andere game niet leuk vind maar om een goede game af te kraken als ie niet op "jouw" console komt is gewoon belachelijk:o ( niks tegen iemand persoonlijk hier trouwens... )

Terug
Naar boven