MuscleMeat

PS 3, Wii of Xbox 360

killzone wordt zwaar overschat. het eerste deel op PS2 zat vol bugs en framerate lag en was verder niet veel bijzonders. Nu komt er een vervolg met goede gfx en zit elke ps3 fanboy erover te rukken alsof het de beste game ooit wordt.

killzone wordt zwaar overschat. het eerste deel op PS2 zat vol bugs en framerate lag en was verder niet veel bijzonders. Nu komt er een vervolg met goede gfx en zit elke ps3 fanboy erover te rukken alsof het de beste game ooit wordt.

Net alsof dat bij Halo, Fable en Gears of War niet gebeurd;) ( om maar een paar exclusives te noemen )

Iedere fanboy zit elke exclusive de hemel in te prijzen..daar zijn het fanboys voor! Je kan nog wel in zien dat een exclusive van een andere console ook gewoon goed is..

verschil is dat Halo en Gears zich al hebben bewezen. Killzone niet.

verschil is dat Halo en Gears zich al hebben bewezen. Killzone niet.

Dat ze zich bewezen heb klopt misschien wel maar dat bedoel ik niet.
Ik bedoel dat je altijd ziet dat de fanboys alles van de andere console slecht vinden ook al is dat een goede game.. kijk bijvoorbeeld naar MGS4. Alle 360 fanboys kraken het helemaal af en zullen er nooit iets goeds over zeggen. GT vinden ze niks want hun Forza is o zoveel beter;)

Misschien moet je gewoon wat minder met infantiele fanboys omgaan ofzo ???

koop ze gewoon alledrie, easier

Mijn ouders hebben een Wii, speelde er op het begin af en toe op, maar na een tijdje begint het te vervelen... echte goede spellen speel ik sowieso altijd al op de pc en zou het ook blijven doen tenzij er iets drastisch verandert natuurlijk :D

Ik beleef ook nog veel plezier aan de PSX die wij sinds vorig jaar in mijn studentenhuis hebben gebietst :P Er gaat NIETS boven donderdagavond Tekken 3/ THPS2 / Good old mario kart als drank spel :D

ik zou zelf van deze 3 zeker weten de PS3 nemen

edit: oh wacht mario kart doen we altijd op gamecube :P is ook van nintendo toch, kan geeneens op psx :D

Haha gaat moeilijk als je in een Gamestore werkt:P

Ahja, dan ligt het in ieder geval iets lastiger. Nooit de neiging gehad om zo'n klant te vertellen dat het een bosmongool is met z'n fanboygedrag? Mocht je dat ooit gaan doen graag filmpje van maken en op youtube plaatsen, gaat je enorme e-fame opleveren!

edit: oh wacht mario kart doen we altijd op gamecube :P is ook van nintendo toch, kan geeneens op psx :D

Echte mannen spelen Mario Kart op de SNES :cool:

Ik ga er toch een ps3 voor kopen eens hij afgeprijsd is. Het visuele aspect is echt af :) en de manier hoe alles is geanimeerd, ik kan me niet voorstellen dat ik me hier niet in de game ga wanen.

dat ik daar niet eerder aan heb gedacht! eureka!

ik ga denk toch maar voor de laptop :D

IMO zou ik gaan voor desktop pc, met die technologie van nu om de maand een nieuwe videokaart, dual core daarna quad core kwestie van tijd tot een nieuwere komt. Dekstop is makkelijker te update als je toch gaat gamen, laptop word het een stuk moeilijker en duurder.

Pc of laptop om te gamen is gamen op een steeds minder ondersteund platform. Veel games worden console only of komen een stuk later op PC uit.

Bepaalde games zoals real time strategy kan je natuurlijk beter op een PC spelen maar verder begint pc gaming aardig dood te bloeden. Ook goed te zien aan het verdwijnen van gaming magazines gericht op de PC.

Ahja, dan ligt het in ieder geval iets lastiger. Nooit de neiging gehad om zo'n klant te vertellen dat het een bosmongool is met z'n fanboygedrag? Mocht je dat ooit gaan doen graag filmpje van maken en op youtube plaatsen, gaat je enorme e-fame opleveren!

Heel vaak! Maargoed, klant is koning he;)
Je bent de eerste die het filmpje ziet als het zo ver is:D

IMO zou ik gaan voor desktop pc, met die technologie van nu om de maand een nieuwe videokaart, dual core daarna quad core kwestie van tijd tot een nieuwere komt. Dekstop is makkelijker te update als je toch gaat gamen, laptop word het een stuk moeilijker en duurder.

Lekker duur om steeds je hardware te vernieuwen;)

Pc of laptop om te gamen is gamen op een steeds minder ondersteund platform. Veel games worden console only of komen een stuk later op PC uit.

Bepaalde games zoals real time strategy kan je natuurlijk beter op een PC spelen maar verder begint pc gaming aardig dood te bloeden. Ook goed te zien aan het verdwijnen van gaming magazines gericht op de PC.

PC word inderdaad steeds minder, eigenlijk ook heel logisch!
Gamers hebben dat aan zichzelf te danken.. leuk om alles te downloaden maar uiteindelijk verkloot je het daarmee voor jezelf! ( heb het zelf ook gedaan voordat ik daar een opmerking over krijg:D )

• Topic Starter Topic Starter
Laptop is een betere investering, zal dat ding vaak gebruiken voor school, werk en misschien boekhouding. Ben absoluut geen die-hard gamer, dus er hoeft geen joekel van een videokaart in oid. Als ik af en toe GTA kan spelen in een tussenuurtje ben ik al tevreden :D

Laptop is een betere investering, zal dat ding vaak gebruiken voor school, werk en misschien boekhouding. Ben absoluut geen die-hard gamer, dus er hoeft geen joekel van een videokaart in oid. Als ik af en toe GTA kan spelen in een tussenuurtje ben ik al tevreden :D

Schijnt wel zo enorm slecht geport te zijn naar pc, dat je een joekel van een videokaart zal nodig hebben.

Heb een 360 maar wil nog een ps3 hebben met name voor de blu ray speler.

screenshots? Zowiezo rechtvaardigd een beetje meer detail niet de systeemeisen.

Ik heb het zelf niet gezien, heb 'm alleen op de 360 want m'n pc begint af te takelen maar reviewers van de pc versie in verschillende online magazines zoals bijvoorbeeld eurogamer.net verkondigen dat. M'n zwager speelde van de week wat op m'n 360 en bevestigde hetzelfde maar je hebt dan echt wel een topklasse pc en vooral videokaart nodig, bij hem liep het in hoge resolutie en max detail nogal sloppy terwijl die een toch wel aardige bak heeft staan.

Terug
Naar boven