Fitness Seller

PS 3, Wii of Xbox 360

Stond de PS3 daar op zo'n standaard demo-pod?
Wij hebben in de winkel ook zo'n unit staan en ik vind het beeld daar veel slechter dan bij mij thuis.. Als je het natuurlijk met de PC vergelijkt dan zijn de consoles altijd wat minder ;)

Nee, xbox 360, wii en ps 3 stonden naast elkaar te showen. Elk uitgerust met ik schat een grijs/crèmekleurig 19-24" hd scherm van samsung.

De xbox 360 had gears of war 2 (maar was gecrasht dus kon ik niets zien :( ) en wii loopte een demofilmpje van smash bros.

Ik denk echt niet dat het aan het scherm lag. Detail verdween sneller in de verte en er waren duidelijk jaggies. Ik zet op mijn pc altijd 1280x720 res en 4xaa aan dus ik heb als ik er met mijn neus opzit ook jaggies, echter van de afstand (1m50 tov 24") waarop ik speel merk ik er niets meer van. Dat was ongeveer de afstand die ik had genomen om naar de ps3 versie van fallout 3 te kijken.

Want some advice ??? take 360

Voor het beeld koop je tenslotte geen games,,,Het voornaamste is dat je speelt wat je wilt

En xbox 360 heeft nog een paar toppers die er zitten aan te komen en niet te vergeten voor de platform liefhebbers: banjo en kazooie loved it on nintendo toen ik klein was en nu eindelijk tien jaar later op xbox 360

Want some advice ??? take 360

Voor het beeld koop je tenslotte geen games,,,Het voornaamste is dat je speelt wat je wilt

En xbox 360 heeft nog een paar toppers die er zitten aan te komen en niet te vergeten voor de platform liefhebbers: banjo en kazooie loved it on nintendo toen ik klein was en nu eindelijk tien jaar later op xbox 360

Playstation 3 heeft ook toppers in aantocht en goede platform games. Deze generatie zijn er niet veel exclusives. En voor elke exclusive op platform a heb je een evenwaardige exclusive op platform b of bestaat er een goed multiplatform alternatief.

Omdat deze generatie in tegenstelling tot de vorige gens nu wel heel hard steunt op multiplat games, zou ik juist wel kijken naar het beeld. Maar ook dat verschil is onwaarschijnlijk klein (lichtjes in voordeel van xbox 360). Ik denk dat ik nog nooit zo'n homogene markt heb gezien wat betreft gameconsoles dan deze gen (met uitzondering van de wii en de gens die zich beperkten tot een paar pixels en beep geluidjes).

Voor mij is 360 sowieso uitgesloten, want heb een pc waarop 90% van de 360 games uiteindelijk op verschijnt.

Dude realiseer je wat je zojuist hebt gedaan? je hebt het startschot gegeven voor another console war topic.. :p

Wii is niks voor mij, omdat ik graag spellen speel waarbij je rustig kan blijven zitten, en de spellen trekken mijn aandacht niet echt.

PS3 vind ik te duur, en online is het een stuk slechter als Xbox live (servers die niet bereikbaar zijn, of servers die laggen/haperen), wel heeft PS3 een blueray speler, maar ik heb op elke tv in het huis een media PC aangesloten, die allemaal gelinkt zijn om een HDD die op het netwerk staat, dus HD en Blueray afspelen is voor mij geen probleem.

Xbox 360 is lekker goedkoop, en heeft veel goede games, de nieuwe xbox 360's die tegenwoordig te koop zijn hebben geen tot weinig last van RROD's en elke xbox heeft 3 jaar garantie. Als je al een RROD hebt dan heb je letterlijk binnen een week een nieuwe/gerepareerde in huis staan, als je even met de microsoft help desk belt.
online gamen bij ps2 & ps3 gaat wel goed, als je weet hoe je uw router best instelt,
En de juiste poorten toevoegt, ps3 gebruikt gewoon een degelijke Beveiliging, tegenover,
Xbox 360 '' meeste routers vallen dan in fragmentatie fout'' linksys Draait' het Best bij,
ps3. En het nadeel bij ps3 is da ter veel te veel snotbellen vanaf 5'a'6 enz.. opzitten,
zouden ze ook beter abonementen aanschaffen.

Kwa prijs geef ik u 100% Gelijk' Tegenover Xbox.
Maar als je een ps3 open draait en een xbox 360 open draait' dan blijft de 360 ver '
achter.

ps3:8 Cpu's 360:2 Cpu's
Grafh 1080x... max 720x...
Hdd Max 750Gb Max 250Gb
enz...

Ik zeg niet dat 360 slecht is' heb er ook één staan.
Maar Kwalitatief is 360 rommel Vs Ps3

Ga maar eens een kijke nemen op youtube Ps3VS360, filmpje van 12min'

dan begrijp je de dingen wel beter.

ieder zen mening is vrij !!!

Alvast nog veel gamingfun... greetz... parrike--------

Ik ga gelijk mijn Xbox 360 openen en kijken naar de hardware. Wat heb je daar aan? Het is een console en vooral gemaakt om games op te spelen. De Xbox 360 heeft een grotere games bibliotheek en er is geen enkel PS3-spel dat boven de games van de Xbox 360 uitstijgt. Voor fanboys natuurlijk wel, die worden lyrisch van games die nog niet eens uitzien en het de Xbox 360 moeilijk gaan maken.

De enige partij die het moeilijk heeft heet Sony. Miljardenverlies en dus geen ruimte voor prijsverlagingen.

De Xbox 360 kan trouwens al vrij lang 1080P games draaien, je info is aardig verouderd. De lijst van 1080P PS3 games is wel langer maar het is de vraag of dat een wezenlijk verschil maakt.

online gamen bij ps2 & ps3 gaat wel goed, als je weet hoe je uw router best instelt,
En de juiste poorten toevoegt, ps3 gebruikt gewoon een degelijke Beveiliging, tegenover,
Xbox 360 '' meeste routers vallen dan in fragmentatie fout'' linksys Draait' het Best bij,
ps3. En het nadeel bij ps3 is da ter veel te veel snotbellen vanaf 5'a'6 enz.. opzitten,
zouden ze ook beter abonementen aanschaffen.

Maar als je een ps3 open draait en een xbox 360 open draait' dan blijft de 360 ver '
achter.

Hdd Max 750Gb Max 250Gb
enz...

Ik zeg niet dat 360 slecht is' heb er ook één staan.
Maar Kwalitatief is 360 rommel Vs Ps3

Ga maar eens een kijke nemen op youtube Ps3VS360, filmpje van 12min'

dan begrijp je de dingen wel beter.

ieder zen mening is vrij !!!

Alvast nog veel gamingfun... greetz... parrike--------

Als er een nieuwe game uit is die heel veel mensen online spelen, dat is dat over het algemeen ontzettend slecht op de ps3 en dat komt omdat iedereen speelt op de servers die de makers van de game daar voor hebben ingezet. Xbox daarintegen heeft allemaal eigen servers daarvoor, dat is ook de reden dat je bij xbox live moet betalen, en dat is dus ook zeker je geld waard.

En de specs die jij opgeeft kloppen niet :p

PS3 heeft geen 8 cpus, maar 8 cores, waarvan 7 gebruikt, en daar heb je nog niks aan als je een videokaart heb die slechter is als de xbox360 (serieus), ik heb dit al eerder verteld maar de ps3 is gewoon een flop machine voor gaming (let op: ik zeg niet dat de xbox360 beter is, ze hadden er gewoon op gerekend er veeeel meer uit te halen), dit is een groot misverstand geweest, PS3 zou ideaal zijn geweest voor server gebruik.

Laatst bewerkt:
Mooi prijsje vandaag bij Ibood voor een PS3:
[Link niet meer beschikbaar]

achter.

Hdd Max 750Gb Max 250Gb
enz...

--------

Als je die twee consoles opendraait dan ga je niets merken van dat "achterblijven":

ps3 heeft geen acht CPU's, die heeft 1 CPU en 7 spe's waarvan 1 wordt gebruikt voor het OS. Elke SPE is gedesigned op taken op zich te nemen die de CPU zouden verlichten, zo zou de cpu ook renderingtaken op zich kunnen nemen j/k. In praktij is dit haast niet mogelijk aangezien één spe te zwak is om bijvoorbeeld een complexe AI of physics algoritmes op zich te nemen. De enige toepassingen waarin je de cell zal terugvinden zullen mobiele telefoontjes zijn en never ever komt die chip in een deftige computer, en dat heeft een reden. De XBOX360 heeft 3 volwaardige cores tov 1 volwaardige van de PS3. Heb jij je ook laten vangen aan de "revolutie" die de emotion engine zou teweeg brengen? It never happened. Je zit dus met een cell processor die in theorie gedeeltelijk als GPU zou kunnen fungeren, maar in praktijk dit niet doet/kan. De belangrijkste component in de PS3 en XBOX360 zijn de gpu...

De grafische kaart van de 360 is een work of art tov de de rsx van de ps3 Met zijn unified shaders destijds zelfs zijn tijd vooruit. Ik denk dat de ps3 zijn kaart ongeveer het equivalent is van een zwakke versie (kloksnelheid en RAM gehalveerd) van de geforce 7800. De xbox zijn kaart is het equivalent van een x1900xt die de 7800 verslaagt.

Maar bon, laat me allemaal koud, ik speel lekker games op een 8800 en een sterke core2duo :p

Laatst bewerkt:

Dit filmpje stat vol met schrijffouten, gebruikt bijvoegelijke naamwoorden zoals "whopping" als argumenten, etc... maw bull. Bovendien is het verouderd, aangezien men nu wel weet dat de xenon de rsx achter zich laat. De feature list zoals de usb poorten, backwards compatibility, etc... klopt ook langs geen kanten meer (sony heeft wegens zware verliezen moeten cutten).

Laatst bewerkt:
Totdat ze de backwards compatibility weer terug doen zal ik nooit een PS3 kopen. Deze feature hoor je gewoon te verwachten op een moderne console en ik vind het echt een naaistreek dat ze deze hebben weggehaald. Aan de andere kant ook weer logisch aangezien die BC hen extra geld kostte en de PS3 al hard genoeg faalt.

Totdat ze de backwards compatibility weer terug doen zal ik nooit een PS3 kopen. Deze feature hoor je gewoon te verwachten op een moderne console en ik vind het echt een naaistreek dat ze deze hebben weggehaald. Aan de andere kant ook weer logisch aangezien die BC hen extra geld kostte en de PS3 al hard genoeg faalt.

Howel killzone 2, gow 3 en yakuza 3 heeeeeeeeeeeeel aanlokkelijk zijn voor me... ben ik weer aan het twijfelen voor mijn ps 3 aankoop, mede omwille van het schrappen van die BC. Ik heb nog een oude ps2 met een shitload aan games, en als ik een nieuwe console in huis haal dan wil ik plaats hebben en de oude wegdoen, maar nu met al die games die ik heb voor de ps2 kan ik dat gewoonwg niet. Ik denk dat als de economische crisis wat minder is dat sony de BC er weer in doet. Of anders wacht ik op de ps4 met BC (ps1, 2 en 3) en dan kan ik alsnog genieten van de exclusieve ps 3 games die ik nu moet missen.

ps3 heeft geen acht CPU's, die heeft 1 CPU en 7 spe's waarvan 1 wordt gebruikt voor het OS. Elke SPE is gedesigned op taken op zich te nemen die de CPU zouden verlichten, zo zou de cpu ook renderingtaken op zich kunnen nemen j/k. In praktij is dit haast niet mogelijk aangezien één spe te zwak is om bijvoorbeeld een complexe AI of physics algoritmes op zich te nemen. De enige toepassingen waarin je de cell zal terugvinden zullen mobiele telefoontjes zijn en never ever komt die chip in een deftige computer, en dat heeft een reden. De XBOX360 heeft 3 volwaardige cores tov 1 volwaardige van de PS3. Heb jij je ook laten vangen aan de "revolutie" die de emotion engine zou teweeg brengen? It never happened. Je zit dus met een cell processor die in theorie gedeeltelijk als GPU zou kunnen fungeren, maar in praktijk dit niet doet/kan. De belangrijkste component in de PS3 en XBOX360 zijn de gpu...

de cell wordt al tijden in blade servers aangeboden....

er zijn meer statements in je verhaal die geen grond in de realiteit hebben. maar dat terzijde.

Howel killzone 2, gow 3 en yakuza 3 heeeeeeeeeeeeel aanlokkelijk zijn voor me... ben ik weer aan het twijfelen voor mijn ps 3 aankoop, mede omwille van het schrappen van die BC. Ik heb nog een oude ps2 met een shitload aan games, en als ik een nieuwe console in huis haal dan wil ik plaats hebben en de oude wegdoen, maar nu met al die games die ik heb voor de ps2 kan ik dat gewoonwg niet. Ik denk dat als de economische crisis wat minder is dat sony de BC er weer in doet. Of anders wacht ik op de ps4 met BC (ps1, 2 en 3) en dan kan ik alsnog genieten van de exclusieve ps 3 games die ik nu moet missen.

hopelijk komt er over een tijdje een kleinere PS3 met de BC er weer in, zoals de slimline PS2. Is natuurlijk maar de vraag of ze daar het geld voor over hebben, aangezien de PS2 wel een commercieel succes was :o

het zou trouwens best goed kunnen dat er nooit een PS4 komt. SCE is momenteel een blok aan het been van Sony.

hopelijk komt er over een tijdje een kleinere PS3 met de BC er weer in, zoals de slimline PS2. Is natuurlijk maar de vraag of ze daar het geld voor over hebben, aangezien de PS2 wel een commercieel succes was :o

het zou trouwens best goed kunnen dat er nooit een PS4 komt. SCE is momenteel een blok aan het been van Sony.

Je die slimline zou een + zijn, want hoe de ps 3 er nu uitziet :kots:

Geen ps 4 zou me verbazen. Boekhoudkundig gezien kan SCE verlieslatend zijn, maar marketingtechnisch gezien niet. Ik geloof best wel dat playstation fans vaak trouw worden aan sony's merk, niet alleen voor consoles. Bovendien hebben ze ondanks alles in deze gen nog steeds een aanzienlijk marktaandeel, ook al is dat het kleinste. Ik denk ook dat de markt nog steeds ruimte heeft voor groei + games industrie behoort tot de grootten in de entertainment sector, daar zit groot geld in. Een groot en goed bedrijf zoals sony is denk ik wel slimmer om iets te schrappen dat ogenschijnlijk verlieslatend is.

Wat ik wel geloof is dat de ps 3 niet de 10 jarige levensspan zal hebben die sony zo graag gebruikt als verkoopsargument. De ps1 en 2 hebben dit gehad omdat ze zo succesvol waren, idem met de SNES van Nintendo. Ik gok dat sony zelfs als eerste met een opvolger op de proppen zal komen, zelfs voor M$ die "eerste zijn" als een zeer belangrijk deel van hun marketingtactiek hanteerden bij de 360 (en ze hadden gelijk!).

Mssn gaan veel mensen het niet graag horen, maar het zal de Wii zijn die binnen 10 jaar nog games in de rekken heeft liggen. Momenteel is de Wii lineup nog brol, maar daar gaat ook verandering in komen als ik de releaselijst zie van 2009, daar zitten potentieel wat pareltjes tussen. De ds heeft ook jaren aan shitty games gekend, ondertussen zitten er meer parels in de beschikbare games dan dat je ooit zal kunnen spelen (verhouding brol/kwaliteit is overigens nog altijd shitty).

De DS heeft altijd al leuke games gehad (wel allemaal niche titels waar je moet zijn, de populaire meuk is 3x niks), Wii is gewoon vooral brol op een paar titels na.

Wat marketing betreft. Je kunt het niet meer over een trouwe fanbase hebben als slechts 1/5 van de PS2 bezitters een PS3 heeft, waaronder ook een heleboel mensen die dat ding gewoon hebben als bluray speler. Als de PS4 wil gaan slagen moeten ze in ieder geval een andere strategie hebben. De PS1/PS2 waren ook verre van de sterkste consoles van hun generaties maar wel de beste qua games/verkoop.

De DS heeft altijd al leuke games gehad (wel allemaal niche titels waar je moet zijn, de populaire meuk is 3x niks), Wii is gewoon vooral brol op een paar titels na.

Wat marketing betreft. Je kunt het niet meer over een trouwe fanbase hebben als slechts 1/5 van de PS2 bezitters een PS3 heeft, waaronder ook een heleboel mensen die dat ding gewoon hebben als bluray speler. Als de PS4 wil gaan slagen moeten ze in ieder geval een andere strategie hebben. De PS1/PS2 waren ook verre van de sterkste consoles van hun generaties maar wel de beste qua games/verkoop.

de PS4 komt in 2016 pas he.

ik snap nooit dat mensen wii ps3 en 360 met elkaar vergelijken
de wii is een heel andere console dan de ps3 en de 360, die wel aardig an elkaar gelij zijn

Terug
Naar boven