XXL Nutrition

psyching up middelen

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
Waardering
26
vroeg me af wie van de gewichtheffers/powerlifters hier voor een wedstrijd of extra zware training hier extra "middeltjes" gebruiken om focus etc te versterken.

ik ken er die ammonia capsules gebruiken, of nose tork (vergelijkbaar)

anderen dan weer redbull of iets dergelijks...

wie doet/deed dit en wat dan precies?

ik vraag me trouwens ook af of stackers hiervoor niet gebruikt kunnen worden. dus bvb stacker 4 heeft 300mg caffeïne per capsule, dus voor een wedstrijd of extra zware training moet dit volgens mij wel iets beter zijn dan 3 of 4 red bulls leeg te drinken... dus ipv het te gebruiken als afslankmiddel, gebruiken als oppepmiddel.

Koffie en veel. Of een red bull light neem ik ook wel eens. Animal pak neem ik af en toe maar het placebo effect is wss groter als wat het echt doet en kreataine (niet creatine) heeft ook niet veel effect. Maar biergist zit zo stampend vol Vit B en Inositol en helpt meer dan de rest voor mij. Sommige energie kruiden zijn ook nog goed voor geconcentreerd te blijven maar niet echt om opgepept te geraken.

Nee. nee.. prestatie verhogende middelen (direct of indirect) zijn een schande..
Shirtjes, suits, bandages enz... is hetzelfde als Anabolica, cafeine, ammonia..

Spike niet aan beginnen.. voor je het weet word je echt sterk en dan is er geen weg meer terug :p

maar euh.. ik neem een zooi redbull en spirulina veel spirulina!!
ammonia caps heb ik eens gebruikt op een wedstrijd.. dat was die wedstrijd waarbij ik een totaal van 800 zou halen als eerste junior.. en vervolgens was het een crappy wedstrijd omdat ik een virusje had..
maar ik had geen meerwaarde aan de ammonia

• Topic Starter Topic Starter
wat is spirulina?

red bull en koffie, en wat betreft de directe psyching up verkies ik liever een shitload aan geweld, with a whole lot of b*ch slapping :D

spirulina is een soort zeewier toch?? zitten veel goede vitamines en mineralen in.

Verder paar sterke kopjes koffie voor de training of wat Redbull. Of ff snuffen aan de amonia.

Tot zover de legale middeltjes. Ik heb wel eens Ventolin gebruikt tijdens training, hier krijg je ook een goede kick van. Of wat effedrine/ephedra stackers voor de training, dit werkt voor mij het best, alleen jammer dat er na een tijdje wat gewenning optreed. Ik neem dit alleen op dagen dat ik me een beetje duf/slapjes voel.

ja spirulina is een natuurlijk voedingssupplement van algen gemaakt. bevat veel antioxidanten, eiwitten en "groene" energie.. zoek maar eens naar spirulina van Marcus Rohrer.. is echt goed! echt goed!

Ventolin.. is dat niet een astma medicijn?

• Topic Starter Topic Starter
slabek zei:
spirulina is een soort zeewier toch?? zitten veel goede vitamines en mineralen in.

Verder paar sterke kopjes koffie voor de training of wat Redbull. Of ff snuffen aan de amonia.

Tot zover de legale middeltjes. Ik heb wel eens Ventolin gebruikt tijdens training, hier krijg je ook een goede kick van. Of wat effedrine/ephedra stackers voor de training, dit werkt voor mij het best, alleen jammer dat er na een tijdje wat gewenning optreed. Ik neem dit alleen op dagen dat ik me een beetje duf/slapjes voel.

ventolin, brr

ephedrine gebruik ik niet graag, krijg ik echt hoge bloeddruk van

Champ zei:
ja spirulina is een natuurlijk voedingssupplement van algen gemaakt. bevat veel antioxidanten, eiwitten en "groene" energie.. zoek maar eens naar spirulina van Marcus Rohrer.. is echt goed! echt goed!

aha, weer iets bijgeleerd :)

Terug
Naar boven