Fitness Seller

Psychologische Thriller?

Logical

Ripped Bodybuilder
Waardering
671
Lengte
1m78
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Beste DBB'ers,

Weet iemand misschien nog een aantal goede psychologische thrillers voor mij? Films zoals Shutter Island, Inception, Butterfly effect etc. gewoon films die je heel de tijd moet volgen om het te snappen, en die een twist o.i.d. op het einde hebben :) Dit vind ik namelijk de beste genres films ;)

Bedankt alvast,
Logical

Cape Fear met Robert deNiro?

Uit den ouden doosch maar zeer zeker de moeite waard.

Donnie Darko misschien? Hoewel dat wel een héél bizarre film is en eigenlijk gewoon niet te verklaren is. Je moet maar eens googelen: het net staat vol met sites die de film proberen te verklaren.

American psycho, The machinist , Zijn twee mooie aanraders moet christian bale. Momento is ook een goede van nolan trouwens.

Oh oh nog eentje fight club vond ik ook heel goed.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb Pandorum nog niets gezien valt die ook in het genre hier ook een grote fan haha. Ga die ook maar is downloaden dan.

Ik weet er nog wel eentje die je misschien wel kan waarderen The prestige ook een toppertje.

Goed topic.

Pandorum en Shutter Island binnenkort ook eens kijken, verder allemaal wel gezien.

Memento. Gegarandeerd dat je daar ballen niet van snapt :p

Ik heb Pandorum nog niets gezien valt die ook in het genre hier ook een grote fan haha. Ga die ook maar is downloaden dan.

Pandorum speelt zich wel af in de ruimte etc. maar het is nadenken.
Shutter Island is echt een aanrader ;), in het begin snap je er niets van maar dan wordt het duidelijk.

Laatst bewerkt:
Trouwens de film Number 23 is ook wel een goede voor degene die hem nog niet hebben gezien :)
Mindhunters is een soort van psychologische thriller, niet een van de beste maar ook wel de moeite waard.

Laatst bewerkt:
Memento, ook van Nolan, ****ing geniale film. Als je het over psychologische thrillers hebt is dat echt een aanrader. Ook Donnie Darko is erg vet, wat minder thriller en wat meer drama maar ook erg mooi.

Mulholland Drive.

Terug
Naar boven