Fitness Seller

Nieuws Puber vast voor verkrachting 9-jarig meisje

Gast 2315

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
407
Lengte
1m91
Massa
128kg
De politie heeft gisteren een 15-jarige verdachte uit Leerdam aangehouden voor verkrachting van een 9-jarig meisje. De jongen zou op 29 april in het Gelderse Asperen in de fout zijn gegaan. Dat meldde de politie vandaag.

AVRO's Opsporing Verzocht besteedde aandacht aan de zaak. Daar werden onder meer een compositietekening en het t-shirt van de dader getoond. In de omgeving van Asperen verspreidde de politie een poster met daarop de compositietekening.

De politie ontving meer dan honderd tips. Op basis van een van die tips is de jongen aangehouden, aldus een politiewoordvoerder. Speciaal opgeleide rechercheurs verhoren de 15-jarige.

lekkere berichten weer allemaal

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Blanke jongen; ongeveer 15 jaar; 1.45-1.60 meter lang met donkerblond tot bruin haar. Hij droeg die dinsdag een vest; daaronder een zwart T-shirt met de opdruk van 3 leeuwen; een zwarte joggingbroek; zwarte veterschoenen met in witte letters het merk Nike en daaronder 2 horizontale witte strepen en hij reed op een wat oudere zwarte fiets. Het lijkt er op dat deze jongen toch wel enige binding moet hebben met Asperen of Leerdam. Leerdam ligt namelijk maar zo'n 2 kilometer bij Asperen vandaan. Misschien dat hij in de omgeving woont, of er vaker logeert of op visite komt. Hij wist namelijk precies de weg.

Het was verdomme weer een blanke! Alle blanken terug naar Blankistan!

Verkrachting van een 9 jarige is wel erg ziek, vraag me af of zo'n gastje wel een toekomst heeft.

Goed bezig! Jij ook, Ivo!

• Topic Starter Topic Starter
dit doet mij ergens aan denken
Ik ging net weg bij een vriend, die op 4 hoog in een flat woont, dus ik wil met de trap naar beneden gaan...hoor ik zo'n 12/13 jarig jochie raar praten, en ik wist wie dat was en dat die jonge niet helemaal spoort....dus ik kijk zo stiekem tussen de trappen door en zie ik em zitten samen met zijn zusje. Hij zit met ze lulletje uit ze broek en ze 8/9 jarige zusje zit naast em. "Raak em maar aan" zegt ie...ik ineens schreeuwen "hey kankersmeerlap" en erop af rennen :roflol: probeert ie snel nog zijn lulletje weg te stoppen, helemaal stotteren, vuurrood gezicht. Nou was dit al een jaar of 10 geleden dus ik denk dat dat zusje inmiddels 50 x verkracht is :sad:
Sommige zijn er al erg vroeg bij

Jong geleerd is oud gedaan...

• Topic Starter Topic Starter
dit doet mij ergens aan denken
Ik ging net weg bij een vriend, die op 4 hoog in een flat woont, dus ik wil met de trap naar beneden gaan...hoor ik zo'n 12/13 jarig jochie raar praten, en ik wist wie dat was en dat die jonge niet helemaal spoort....dus ik kijk zo stiekem tussen de trappen door en zie ik em zitten samen met zijn zusje. Hij zit met ze lulletje uit ze broek en ze 8/9 jarige zusje zit naast em. "Raak em maar aan" zegt ie...ik ineens schreeuwen "hey kankersmeerlap" en erop af rennen :roflol: probeert ie snel nog zijn lulletje weg te stoppen, helemaal stotteren, vuurrood gezicht. Nou was dit al een jaar of 10 geleden dus ik denk dat dat zusje inmiddels 50 x verkracht is :sad:
Sommige zijn er al erg vroeg bij

Mannemanneman, en ik vroeger maar knikkeren (en nog verliezen ook).

Edit: hij is 15.

Doodmaken voordat hij een volgend slachtoffer te pakken krijgt.

hem verkrachten met een bowling pin zal helpen :thumb:

Veel goed nieuws breng je niet he ;)

15 en geil... een gevaarlijke combinatie

Dat meisje zal er wel om hebben gevraagd

Er is geen leeftijd in liefde.

Mooi kapsel.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven