MuscleMeat

Verkrachters meisje (15) gaan vrijuit

martie zei:
ik snap het even niet ... zijn ze in de USA milder kwa straffen dan in NL?

In de US zijn ze goedkoper qua cellen. Wij betalen t*ring veel belasting geld voor al die lui die vast zitten in de bak, hoe meer mensen erin, hoe nadeliger voor ons.

Masallah zei:
In de US zijn ze goedkoper qua cellen. Wij betalen t*ring veel belasting geld voor al die lui die vast zitten in de bak, hoe meer mensen erin, hoe nadeliger voor ons.

ohzo, wat een naaierij :mad:

we worden gewoon gestraft voor andermans fouten.

hoogtijd dat er vigilante's in actie komen, knaapjes opsporen en na het uitgaan gewoon afranselen.

beetje discipline erin rammen.

Niemand, maar dan ook helemaal niemand gaat mij vertellen dat een persoon die zelfs ook maar voor 10% functioneert op cognitief vlak, wel of niet door heeft waar hij op dat moment mee bezig is.
Waar praten we over? 15 jaar!
Haha, toen had ik nog nooit met een meisje gezoend, laat staan dat ik bezig was met coïtus. (praktisch dan) was ik met mn kameraden bezig om lekker buiten te hangen en te skaten, stiekem sjekkies roken enzo...
Iedere generatie zegt het wss van de generatie na hen, maar, er gaat iets goed mis met de jeugd zo...

enfin: hufters. aan hun ballen ophangen met nylondraad. Ze weten precies wat ze doen en wie ze er voor uitkiezen.

builderB zei:
Niemand, maar dan ook helemaal niemand gaat mij vertellen dat een persoon die zelfs ook maar voor 10% functioneert op cognitief vlak, wel of niet door heeft waar hij op dat moment mee bezig is.
Waar praten we over? 15 jaar!
Haha, toen had ik nog nooit met een meisje gezoend, laat staan dat ik bezig was met coïtus. (praktisch dan) was ik met mn kameraden bezig om lekker buiten te hangen en te skaten, stiekem sjekkies roken enzo...
Iedere generatie zegt het wss van de generatie na hen, maar, er gaat iets goed mis met de jeugd zo...

enfin: hufters. aan hun ballen ophangen met nylondraad. Ze weten precies wat ze doen en wie ze er voor uitkiezen.

Word!

spiertje16 zei:
Wesly kap es met die achterlijke ondoordachte uitspraken
Ontopic: Tjah...wat moet je ermee
Ik weet geen oplossing, iemand anders hier?
(NEE DOOD EN LAND UIT IS GEEN OPTIE)[/
QUOTE]

castreren met een bot mes!!!:mad: :evil2:

pat21 zei:
Tja ze komen van de Nederlandse Antillen daar is het heel gewoon. Eigen schuld van dat meisje

:eek:
ik moet eerlijk zeggen dat ik er toch van opkijk, zo gewoon is dat hier niet op de Antillen.........

alhoewel de meiden/vrouwen hier verzot zijn op coïtus, NEE zeggen kunnen ze wel!

misschien hebben die gasten die meid niet betaald zoals het hoort........:D

MDK => Murder Death Kill

Hoe je het ook draait of keert het blijft verkrachting.

Terug
Naar boven