XXL Nutrition

Acht minderjarigen verkrachten meisje van 13

Ik zal eens een voorbeeld geven van allochtonen, die zich niet aanpassen, maar waar je ook bijna geen last van hebt. Die ons laten proeven van hun cultuur, maar die niet opdringen of lopen te schreeuwen, dat die zooooo geweldig is. Die in bijna elk werelddeel verblijven (en zo misschein de wereld straks wel overnemen), maar nergens echte problemen veroorzaken. Om eens te laten zien, hoe het ook kan, presenteer ik jullie de Chinezen!:D

Nou idd! :D Enige probleem met Chinezen is dat ze zich wereldwijd nóg minder de taal van het land aanmeten dan 10 volksstammen Marokkanen :D

Ze kennen wel precies de goede zinnen en woorden, zoals
"Wat kan ik voor u doen?'
"Ik ga regelen voor u"
"Kan ik u helpen?"
Dat vind ik goed genoeg hoor!:D
Is in ieder geval beter dan
"Wat moet je van me?"
"Wat kun jij voor mij doen?"
"Had je wat?"
:D

Mighty zei:
Ze kennen wel precies de goede zinnen en woorden, zoals
"Wat kan ik voor u doen?'
"Ik ga regelen voor u"
"Kan ik u helpen?"
Dat vind ik goed genoeg hoor!:D
Is in ieder geval beter dan
"Wat moet je van me?"
"Wat kun jij voor mij doen?"
"Had je wat?"
:D

Zo zat ik eens n jointje in een cafetaria te draaien waar de eigenaar een Chinees was. Ik kende de man vrij goed.

Hij zag het, kwam op me af, pakte een stukje wiet en zei:

Jij loken heloin? :D

Leviathan zei:
Zo zat ik eens n jointje in een cafetaria te draaien waar de eigenaar een Chinees was. Ik kende de man vrij goed.
Hij zag het, kwam op me af, pakte een stukje wiet en zei:
Jij loken heloin? :D
Dan wou hij zeker wel mee doen.:D

Jordees zei:
Nederlanders projecteren de problemen al jaren op zichzelf. Het vervelende is dat allochtonen dat ook doen. Zo krijg je dus 2 hele negatieve stromen richting de Nederlanders. Dat wekt een hoop frustratie op bij burgers op dit moment.

Want wij geven hen niet genoeg kansen. Wij begrijpen hen niet en wij zijn niet bereid om ze tegemoet te komen.

Maar hebben wij hen nooit een kans gegeven?

Even de feiten op een rijtje:

Iedereen heeft recht op een opleiding
Iedereen met een gedegen opleiding die de Nederlandse taal goed beheerst kan volgens mij makkelijk aan een baan komen
Krijg je geen uitkering als je geen werk hebt?
Zijn aanvraagformulieren voor subsidie en uitkeringen niet ook in inheemse talen, zodat er geen drempel is deze aan te vragen?
Worden er geen samenkomsten gepland in buurthuizen waar vervolgens geen allochtoon komt opdagen?
Zijn er ook bevolkingsgroepen waar je nooit wat mee hebt? (Spanjaarden, Italianen, Molukkers, Indo's?)
Hebben wij mensen niet gevraagd om hier te komen werken (hoezo geen kansen bieden?)

En zo kan ik nog wel veel meer feiten aandragen waarom ik vind dat wij genoeg doen. Sterker nog, er wordt gezegd dat allochtonen geen kans krijgen. Maar werden ze deze kant niet opgehaald om te werken? Dus die kansen zullen ze wel hebben verspeel op 1 of andere wijze, niet?

Ik ben het een beetje beu om te moeten horen dat het aan ons ligt, dat we de problemen ook op onszelf moeten projecteren.

Op zich geef ik je wel gelijk. Want als ik de problemen op mezelf projecteer kan ik maar tot 1 conclusie komen: Jarenlang hebben we allochtonen teveel in de watten gelegd, een paradijs geboden, rechten gegeven, zonder er 1 plicht tegenover te stellen. Als we dit vanaf het begin goed duidelijk hadden gemaakt, waren groepsverkrachtingen nu niet aan de orde.

Ik begrijp het gewoon niet: Emigreren betekent toch een keuze die JIJ maakt, waarvan JIJ weet dat je je in een nieuwe cultuur gaat begeven waaraan JIJ je moet aanpassen?

Zal toch te gek zijn dat jij naar Marokko verhuist en van die mensen verwacht dat zij zich gaan aanpassen naar jou cultuur, vervolgens doen ze dat niet (duh) en ga jij maar hun dochters lopen verkrachten, mensen beroven en mishandelen. En dat alles onder het mom: ze begrijpen mij niet?

dan zeg ik: **** OFF!

in het laaste gedeelte begrijp ik je wel
waarom je zowiezo moslims aanhaalt begrijp ik niet
...alhoewel moslim bashen is de nationale sport geworden blijkbaar want bij alles zal het proberen aangehaald te worden maja have fun
ik ben het wel met je eens over het laaste gedeelte gewoon 100% gelijk
maar voor wat je ervoor schreef kan ik alleen maar zeggen
was het maar mogelijk dat we een weekje konden wisselen
dan zou je zien dat het zo makkelijk nog niet is geloof me ik spreek uit ervaring;)

was het maar mogelijk dat we een weekje konden wisselen
dan zou je zien dat het zo makkelijk nog niet is geloof me ik spreek uit ervaring

Nederlanders zijn heel easy-going, leggen je liever in de watten dan je tegen te spreken, angst he. Dusseh, als het niet zo makkelijk voor je is dan betekent dat simpelweg dat een héééél grote groep allochtonen het jaar in jaar uit angstig hard heeft verpest voor die minderheid.

Jordees zei:
Zal toch te gek zijn dat jij naar Marokko verhuist en van die mensen verwacht dat zij zich gaan aanpassen naar jou cultuur, vervolgens doen ze dat niet (duh) en ga jij maar hun dochters lopen verkrachten, mensen beroven en mishandelen. En dat alles onder het mom: ze begrijpen mij niet?
dan zeg ik: **** OFF!

:bow: :thumbs:

Dat bedoel ik. De keuze is aan jou. Handel er ook naar.

DBC01 zei:
Nederlanders zijn heel easy-going, leggen je liever in de watten dan je tegen te spreken, angst he. Dusseh, als het niet zo makkelijk voor je is dan betekent dat simpelweg dat een héééél grote groep allochtonen het jaar in jaar uit angstig hard heeft verpest voor die minderheid.
Idd!

Ik snap sowieso niet dat er tegenwoordig nog mensen moslim zijn...
*gaap* zó passé.....

DBC01 zei:

beter had ik het niet kunnen zeggen;)

DBC01 zei:
Idd! En het lijkt wel alsof die groep steeds groter wordt.

andrew zei:
De arme jongens, het zijn nog maar kinderen laten we niet te hard voor ze zijn. Integreren is moeilijk weet je!

........Dit zal wel weer het gebruikelijke excuus zijn om de jongens niet al te hard straffen. Zulke lui zijn niet jong en zielig en weten precies wat ze zo'n meisje aandoen. Als je t mij vraagt hoeven die lui echt niet meer terug te keren in de samenleving.

Dezelfde Chinezen die groot zijn in de heroinehandel, hun familie gebruiken cq misbruiken vanaf zeer jonge leeftijd, tegen woekerrentes geld uitlenen. Weinig last van in de zin van problemen naar buiten toe misschien, maar iedere stad met een redelijk grote groep Chinezen kent zo zijn problemen. In Den Haag zijn ze goed in het afpersen van mensen als ze een keer een betaling missen.

Was ook mijn eerste kennismaking met het begrip moord dankzij de Chinezen, een restauranthouder die werd afgeknald in de jaren 70 hier in Den Haag. Heb die kerel naar buiten gedragen zien worden toen ik naar school ging. Zulke lieverdjes zijn het nou ook weer niet.

In de jaren '70 was er een enorme Chinese maffia actief in Nederland. Gouden regel was: Schiet NOOIT op politie. Die respecteerden ze. De Chinezen floreerden in illegale gokhuizen, heroinehandel en mensensmokkel.

Maar wat merkt de gewone man uit de straat daarvan Eric? Niks. Bijna niks dan.
De gewone man en vrouw in de straat merken daarentegen wel elke dag weer de misère van Berbers straatterrorisme. Van Apeldoorn tot Den Haag, van Heerlen tot Delfzijl: Overal lopen ze op straat rottigheid uit te halen, mensen te beledigen danwel te beroven. Ze vinden die geuzen-eer prachtig: Kleden zich middels een bepaald protocol (nepleren jassen met bontkraag, petje hoog, losjes op het hoofd gezet) en genieten van de angst die het oproept bij winkelend publiek.

Ik heb nooit last gehad van Indo's, Chinezen etc op straat die mijn vriendin trachten aan te randen of m'n vrienden belagen. Zit 'em in het cultuurtje hè.

Moet je jezelf voor de lol eens in dat wereldje gaan begeven, eigenlijk niet aan te raden. Chinezen zijn medogenloos, de criminelen onder hun.

Heb het al eens eerder aangehaald aangaande bepaalde groeperingen. Ze komen tegelijkertijd ook uit de slechtste buurten in Nederland, de Nederlanders uit die slechte buurten waren en zijn ook geen lieverdjes. Het beleid om allochtonen te concentreren in de volksbuurten, die in iedere stad aanwezig zijn is de grootste fout uit de jaren 70 en 80. Het geeft de criminelen binnen die groepen geen vrijbrief om dat gedrag te vertonen, maar die buurten waren voor hun komst al goede leerscholen op weg naar het criminele pad.

Ah, het zijn ook altijd die Rotterdammers he, ik wil ze niet over een kam scheren maar het wordt zo onderhand wel duidelijk waar Rotterdammers toe in staat zijn. Ik heb niks tegen Rotterdammers hoor, mijn buurman is een Rotterdammer.

• Topic Starter Topic Starter
delguy zei:
Ah, het zijn ook altijd die Rotterdammers he, ik wil ze niet over een kam scheren maar het wordt zo onderhand wel duidelijk waar Rotterdammers toe in staat zijn. Ik heb niks tegen Rotterdammers hoor, mijn buurman is een Rotterdammer.

Whahahaha... mooi genuanceerd en verborgen gebracht...:thumb:

Als een van mijn kinderen ooit zo iets zou doen en ik zou er achter komen dan laat ik hem alle hoeken van het huis zien(dan krijgt die zo'n kap rammel) en breng hem daarna naar de politie :whip: ....

EricR zei:
Moet je jezelf voor de lol eens in dat wereldje gaan begeven, eigenlijk niet aan te raden. Chinezen zijn medogenloos, de criminelen onder hun.

Heb het al eens eerder aangehaald aangaande bepaalde groeperingen. Ze komen tegelijkertijd ook uit de slechtste buurten in Nederland, de Nederlanders uit die slechte buurten waren en zijn ook geen lieverdjes. Het beleid om allochtonen te concentreren in de volksbuurten, die in iedere stad aanwezig zijn is de grootste fout uit de jaren 70 en 80. Het geeft de criminelen binnen die groepen geen vrijbrief om dat gedrag te vertonen, maar die buurten waren voor hun komst al goede leerscholen op weg naar het criminele pad.
Ik heb nog niet gehoord, dat een Chinees zomaar iemand neerschoot of betrokken was bij een verkrachting (misschien gebeurt dat wel??). Wel hoor/lees ik dat over vele andere allochtone groeperingen binnen onze gemeenschap.
Ik bracht de Chinezen naar voren als voorbeeld, omdat je relatief weinig ellende hoort en last hebt van Chinezen. De voorbeelden, die je aandraagt gaat meer over afrekeningen en praktijken, die zich binnen het criminele milieu voordoen. Daar heb ik geen problemen mee. Als boef A boef B wil neerknallen moeten ze dat lekker zelf weten.
Als een groep jongens een onschuldig meisje verkrachten wordt het wel een probleem van mij (en de rest van de maatschappij).
Ik hoop, dat je de strekking van mijn verhaal begrijpt. Ik bedoel dus niet, dat criminelen maar hun gang mogen gaan en alles en iedereen maar mogen afknallen binnen hun milieu, maar dat is een andere discussie.

Merk dat er constant weer de zelfde discussie worden gevormd hier. Kan me voorstellen dat allochtonen op dit forum zich aangevallen voelen. Maar voel je vooral niet aangesproken, ondanks sommige generaliserende opmerkingen ;)

Op mijn school/werk heb ik gelukkig gewoon te maken met hele relaxe allochtonen;) die geen vlieg kwaad doen. Helaas groeien de problemen van de allochtoonse hangjongeren de pannen uit. Kan ook niet wachten tot Verdonk het voorstel doorheen heeft betreft criminele activiteiten--> het land uit.

Ik heb zitten denken over de theorie erachter en ik denk dat er tegenwoordig ook veel nl meisjes op een of andere manier geboeid worden door dit soort pimp groepen. Je ziet vaak van die groepen lopen met van die nl meisjes met een zwaar buitenlands accent. Denk dat er tegenwoordig ook veel meisjes zich snel laten beinvloeden. Uiteindelijk misbruikt worden, omdat die gasten ze meer als een speeltje zien en de meisjes zien hun meer als stoere "50cent" lui.

Bij de chineese cultuur is het vaak altijd alles binnen het huis houden kwa problemen. Maar ze doen geen vlieg kwaad op straat Iets wat meer mensen aanspreekt dan de "interne geldproblemen"

Terug
Naar boven