XXL Nutrition

Acht minderjarigen verkrachten meisje van 13

De arme jongens, het zijn nog maar kinderen laten we niet te hard voor ze zijn. Integreren is moeilijk weet je!

........Dit zal wel weer het gebruikelijke excuus zijn om de jongens niet al te hard straffen. Zulke lui zijn niet jong en zielig en weten precies wat ze zo'n meisje aandoen. Als je t mij vraagt hoeven die lui echt niet meer terug te keren in de samenleving.

DBC01 zei:
Nope. Zo heeft elke bevolkingsgroep wel wat. Probeer eens te weerleggen dat groepsverkrachtingen onder minderjarigen niet bestonden in de jaren '60 en '70.

Die bestonden niet kerel. Het kwam niet zo voor zoals de regelmaat nu. Misschien een verdwaald groepje, eens per 5 jaar. Maar nu lezen we het elke maand 2 keer man. Bescherm ze maar, die 'jongeren' maar ze gaven het zelf al toe dat het hun cultuur is die ze ondergaan :roflol:

We kénden dat gegeven gewoon niet dat minderjarige jongens met z'n tienen over meisjes heengaan. Dat fenomeen is pas ontstaan eind jaren '80. En slachtoffers bevestigden dat de daders in 9 van de 10 gevallen Antillaans waren. Lees de politierapporten erop na. Ga eens in geprek met dienders uit de regio Rotterdam-Rijnmond. Of nog beter: Ga eens in gesprek met een Antilliaan die jou vertrouwd. Ze werden geinterviewd door Revu een tijdje geleden en ze deden er heel niet moeilijk over: het was een feit en ze waren er cool en trots mee.

Dus je neemt het op voor mensen die zelf toegeven dat het bij hun cultuur hoort, om Bangas en Tangas te pimpen.
Leuk detail: De Capverdian Pimp Crew uit Rotterdam, een bende van meer dan 20 jochies, was speciaal opgericht voor deze praktijken! En ze waren trots!

Da's onze cultuur en dat blijft zo!

Aldus één der heren tegen de politierechter.

HOHOHO!!!:mad:
Hier kan ik dus wel boos om worden..ikzelf ben van kaapverdische afkomst en was laaiend de eerste keer dat ik dat nieuws hoorde:mad:
Dat gelul van dat is onze cultuur is bull****!! deze zieke praktijken zijn feit dat wil ik niet ontkennen, maar kijk eens naar de invloed van o.a. rappers die zingen over h**ren en bitches die ze respectloos behandelen en zichzelf zogenaamd the PIMP noemen.... Durf te wedden dat het toch echt daarvandaan komt, hoeveel van die losers noemt zich tegenwoordig pimp, dat is zogenaamd in tegenwoordig:mad:

koentjuh13 zei:
Dit is echt te gek voor woorden, bij zulke moeten ze niet moeilijk doen..gewoon LUL ERAF HAKKEN!!! dan zullen ze het nimmer kunnen doen.

my idea exactly...

tenzij hij met zijn vingers eraan gezeten heeft, dan moeten die vingers eraf... :)

divano zei:
HOHOHO!!!:mad:
Hier kan ik dus wel boos om worden..ikzelf ben van kaapverdische afkomst en was laaiend de eerste keer dat ik dat nieuws hoorde:mad:
Dat gelul van dat is onze cultuur is bull****!! deze zieke praktijken zijn feit dat wil ik niet ontkennen, maar kijk eens naar de invloed van o.a. rappers die zingen over h**ren en bitches die ze respectloos behandelen en zichzelf zogenaamd the PIMP noemen.... Durf te wedden dat het toch echt daarvandaan komt, hoeveel van die losers noemt zich tegenwoordig pimp, dat is zogenaamd in tegenwoordig:mad:

HOHOHOHOHO :mad:

Dit heeft wel degelijk met hun cultuur te maken. Een persoonlijkheid wordt gevormd door opvoeding oftewel ouders. En als ouders vanuit een boekje opvoeding geven, genaamd Koran, dan krijg je dit soort walgelijkheden. Want staat in de Koran niet letterlijk dat de ongelovigen geen respect verdienen? Dat ze belogen en bestolen mogen worden? Dat hun vrouwen h**ren zijn?

Wanneer je je kroost dat soort opvoeding meegeeft, dan krijg je dus dit soort situaties. Als je je kinderen leert respect te hebben voor alle medemensen, dan gebeurt dit niet!!

Dat is het grote verschil tussen een Hollandse opvoeding en een niet-Hollandse opvoeding!

Al ontken ik niet dat die walgelijke hip-hop cultuur er een schepje bij bovenop doet.

Wat heeft de Koran te maken met Antilianen of Kaapverdianen?:dunno:

Jordees zei:
HOHOHOHOHO :mad:
Dit heeft wel degelijk met hun cultuur te maken. Een persoonlijkheid wordt gevormd door opvoeding oftewel ouders. En als ouders vanuit een boekje opvoeding geven, genaamd Koran, dan krijg je dit soort walgelijkheden. Want staat in de Koran niet letterlijk dat de ongelovigen geen respect verdienen? Dat ze belogen en bestolen mogen worden? Dat hun vrouwen h**ren zijn?
Wanneer je je kroost dat soort opvoeding meegeeft, dan krijg je dus dit soort situaties. Als je je kinderen leert respect te hebben voor alle medemensen, dan gebeurt dit niet!!
Dat is het grote verschil tussen een Hollandse opvoeding en een niet-Hollandse opvoeding!
Al ontken ik niet dat die walgelijke hip-hop cultuur er een schepje bij bovenop doet.

Alle hiphop luisteraars/beoefenaars die ik ken zullen het nooit in hun hoofd halen
een vrouw te verkrachten. En geloof me ik ken er meer dan je op 10 handen kan tellen.
Ik bedoel 50 cent heeft soms wel een leuk deuntje, maar als je die teksten
serieus gaat nemen dan zit er zoiezo al een steekje los.
Ik luister voornamelijk death-rap en ik heb nog nooit een moord gepleegt en daarna het lijk gedoet.

/ONTOPIC, BALLEN ERAF ! dan hebben ze na een week ofzo geen erecties meer

Haha.. dat vroeg ik me ook net af, Eric. :D
Het heeft niks met die rap-muziek te maken, want blanken luisteren daar óók naar en die gangbangen niet (zoveel).

Een tijdje terug was er een kaapverdische bende in het nieuws die meisjes verkrachtte. Die jongens snapten nauwelijks wat ze misdaan hadden, ze dachten dat het meisje het wel redelijk wilde. Pas toen ze zagen hoe kapot het meisje ervan was, voelden ze zich een beetje lullig.
Ik denk dat er bepaalde ethnische groeperingen zijn die om -biologische?- redenen véél wellustiger zijn dan anderen.
Er zijn bepaalde vooroordelen over n*gers en kaapverdianen voldoen hier perfect aan. Het kan uiteraard ook de welbekende self-fullfilling prophecy zijn, neemt niet weg dat het dus een allochtonenprobleem is.
En die antilianen kunnen er ook wat van, gelukkig is onze heldin Rita nu bezig om hier goede plannen op te verzinnen...

Het gebeurde vroeger ook, groepsverkrachting, seksueelmisbruik..

het komt alleen de laatste tijd sneller naar buiten , als het al naar buiten komt.

De schaamde is er een stuk af, hoewel het altijd een teer punt blijft. De daders kunnen ze niet genoeg straffen, wat iemand anders al zei, de slachtoffers hebben levenslang.

Ik vind het altijd zo aandoenlijk om te lezen dat er altijd wel één MArokkaan of Kaapverdiaan in dit geval 'opstaat' en zegt dat ze niet zo zijn. Ja JIJ misschien als wel-opgevoede Kaapverdiaan niet, maar de meerderheid denkt daar duidelijk anders over.

Dertig jaar geleden kenden we geen Cous Cous als avondmaaltijd, nu zijn we verrijkt met vele keukens uit evenzovele exotische oorden. Maar daar horen óók de schaduwzijden van die cultuur bij. Groepsverkrachtingen, handtastelijkheden in openbare uitgaansgelegenheden en straatroof op grote schaal; dat zijn óók kenmerken van die culturen waar we mee hebben leren kennismaken. Ga dan niet hoera roepen om de smakelijke maaltijden die Hassan's moeder uit haar kookboek voorzet en dan wél de daden van broetje Hussein beknuffelen en verdedigen zoals Peoples altijd wil. Want dát gaat niet op!

en wat te denken van de grootste hobby van Nederlanders die verhuist zijn/op vakantie zijn op Thailand ??:eek:

:cool:

allochtonen probleem klaar!

Ik kan het ook niet helpen en ik betreur het ten zeerste, maar de afkeer tegen deze mensengroep stijgt en stijgt.
Je wilt ze niet over een kam scheren, maar onbewust groeit het.

• Topic Starter Topic Starter
we moeten oppassen dat we geen rechtse samenleving gaan creëren vol haat naar de buitenlanders, dan gaan we echt weer naar een duitsland van de jaren 30 en 40.

Wat de boer niet kent, vreet hij niet!! en zo zie ik het ook met culturen, verdiep je er eens in. Dan zie je ook dat je aan het stigmatiseren bent.

ik ben al 3 jaar getrouwd met een lekkere en leuke Antiliaanse meid, en ik ben
D O L G E L U K K I G ! ! !

:cool:

Peoples zei:
we moeten oppassen dat we geen rechtse samenleving gaan creëren vol haat naar de buitenlanders, dan gaan we echt weer naar een duitsland van de jaren 30 en 40.
Wat de boer niet kent, vreet hij niet!! en zo zie ik het ook met culturen, verdiep je er eens in. Dan zie je ook dat je aan het stigmatiseren bent.
Jesus dude, jij blijft ook maar met cliché's smijten he. Die samenlevingen zitten zo moeilijk niet in elkaar en om de mensen door te hebben hoef je helemaal niet zo diep te gaan.
En al doe je het wel, je leest wat, praat wat, stigmatiseert niet meer. Oftewel niet alle buitenlanders zijn fout ipv van alle buitenlanders zijn fout.

Probleem opgelost!:eyes:

• Topic Starter Topic Starter
D. zei:
Jesus dude, jij blijft ook maar met cliché's smijten he. Die samenlevingen zitten zo moeilijk niet in elkaar en om de mensen door te hebben hoef je helemaal niet zo diep te gaan.
En al doe je het wel, je leest wat, praat wat, stigmatiseert niet meer. Oftewel niet alle buitenlanders zijn fout ipv van alle buitenlanders zijn fout.
Probleem opgelost!:eyes:

weet je wat het is D..... Ik krijg een beetje de schijt van mensen die alle problemen afschuiven op de buitenlanders. Makkelijk gezegd, maar steek eerst je hand is in eigen boezem voordat je uitspraken gaat doen.

maar ik ben niet de enige die met cliche´s loopt te gooien.

Peoples zei:
weet je wat het is D..... Ik krijg een beetje de schijt van mensen die alle problemen afschuiven op de buitenlanders. Makkelijk gezegd, maar steek eerst je hand is in eigen boezem voordat je uitspraken gaat doen.
Maar er is toch niemand die alle problemen afscuift op buitenlanders? Het gaat alleen om problemen waarvan bekend is dat het een allochtonen-probleem is. Túúrlijk gebeurt het ook onder autochtonen. Maar als het meer onder allochtonen gebeurt moet je je aanpak daar toch op instellen.

Vergelijk het met iets economisch. Stel jij verkoopt whiskey, een drank die bijna alleen onder blanken gedronken wordt, met uitzondering een enkele moslim. (ook al zouden er véél meer moslims zijn). Het is niet te verwachten dat je een moslim aan de whiskey krijgt gezien zijn geloof.
Dus wat doe je? Je past je strategie aan op je doelgroep, gaat die blanken benaderen.

Onder de allochtonen is een grotere 'vraag' naar bestrijding van criminaliteit als deze. Om dan effectiever om te gaan met beschikbare middelen, ga je je pijlen toch richten op déze mensen!!

Vreemd, dat ik drank moet aanhalen ter vergelijking. Maar je snapt mijn punt hoop ik, je wilt zo veel mogelijk resultaat van je inspanning.

Als het mijn dochter zou betreffen, God forbids, maar ze zouden stuk voor stuk beter naar het buitenland vluchten.

De straf die ze anders over hun heen zouden krijgen zou Dr Mengele nog aan het kotsen krijgen :mad:

2 van mn nichtjes zijn als klein kind seksueelmisbruikt. Dit soort berichten laten mn bloed koken.

Peoples zei:

Nederlanders projecteren de problemen al jaren op zichzelf. Het vervelende is dat allochtonen dat ook doen. Zo krijg je dus 2 hele negatieve stromen richting de Nederlanders. Dat wekt een hoop frustratie op bij burgers op dit moment.

Want wij geven hen niet genoeg kansen. Wij begrijpen hen niet en wij zijn niet bereid om ze tegemoet te komen.

Maar hebben wij hen nooit een kans gegeven?

Even de feiten op een rijtje:

Iedereen heeft recht op een opleiding
Iedereen met een gedegen opleiding die de Nederlandse taal goed beheerst kan volgens mij makkelijk aan een baan komen
Krijg je geen uitkering als je geen werk hebt?
Zijn aanvraagformulieren voor subsidie en uitkeringen niet ook in inheemse talen, zodat er geen drempel is deze aan te vragen?
Worden er geen samenkomsten gepland in buurthuizen waar vervolgens geen allochtoon komt opdagen?
Zijn er ook bevolkingsgroepen waar je nooit wat mee hebt? (Spanjaarden, Italianen, Molukkers, Indo's?)
Hebben wij mensen niet gevraagd om hier te komen werken (hoezo geen kansen bieden?)

En zo kan ik nog wel veel meer feiten aandragen waarom ik vind dat wij genoeg doen. Sterker nog, er wordt gezegd dat allochtonen geen kans krijgen. Maar werden ze deze kant niet opgehaald om te werken? Dus die kansen zullen ze wel hebben verspeel op 1 of andere wijze, niet?

Ik ben het een beetje beu om te moeten horen dat het aan ons ligt, dat we de problemen ook op onszelf moeten projecteren.

Op zich geef ik je wel gelijk. Want als ik de problemen op mezelf projecteer kan ik maar tot 1 conclusie komen: Jarenlang hebben we allochtonen teveel in de watten gelegd, een paradijs geboden, rechten gegeven, zonder er 1 plicht tegenover te stellen. Als we dit vanaf het begin goed duidelijk hadden gemaakt, waren groepsverkrachtingen nu niet aan de orde.

Ik begrijp het gewoon niet: Emigreren betekent toch een keuze die JIJ maakt, waarvan JIJ weet dat je je in een nieuwe cultuur gaat begeven waaraan JIJ je moet aanpassen?

Zal toch te gek zijn dat jij naar Marokko verhuist en van die mensen verwacht dat zij zich gaan aanpassen naar jou cultuur, vervolgens doen ze dat niet (duh) en ga jij maar hun dochters lopen verkrachten, mensen beroven en mishandelen. En dat alles onder het mom: ze begrijpen mij niet?

dan zeg ik: **** OFF!

Ik krijg de scheit van dat gezeik dat buitenlanders er niks aan kunnen doen, me zolen!!!

@peoples ik begrijp je verdediging wel, maar je ziet toch zelf ook wel in dat het niet waar is!!!!!
Loop eens door de stad kijk om je heen en baseer je uitlatingen op feiten.

Het is heus niet zo dat het merendeel van de allochtonen zich bezighoudt met criminele bezigheden, Maar het merendeel van alle delicten staat wel op naam van allochtonen (dat schat ik ff in, want ik kan me alleen baseren op de media)
En aangezien we nog steeds wonen in nederland, waar gelukkig nu nogsteeds meer 'van oorsprong' nederlanders wonen. Kun je toch echt de conclusie trekken dat een grote groep van die rakkers het toch echt flink verpesten!
En omdat die rakkers het verpesten, allereerst voor zichzelf, maar zeker ook voor hun allochtone lotgenoten. Want door hun daden, gebruiken, verzieken ze het voor de rest. En daarom krijg ik al kriebels als je zo'n groep van die rakkers ziet staan en weet je haast van te voren al als er een bericht als deze in het nieuws komt, dat er allochtonen bij betrokken zijn.

Nogmaals ik heb het lang voor mezelf tegen proberen te houden, maar ik begin serieus last te krijgen van vooroordelen.

En voor de mensen die dit dit meisje hebben aangedaan. Ballen eraf en laat ze maar is ff lekker met een bezemsteel in der hol douwen. OOh ik dacht toch echt dat je het lekker vond???

waarom wordt er gedacht dat het buitenlanders zijn.. omdat de laatste tijd het ook vaak zo is, en als ik basseer waar ik woon.. zijn het toch weer antilianen, marokanen die altijd bij dezelfde fontijn staan.. en kijken mensen wreedadig aan..

nu zijn het niet altijd de allochtonen die dat doen.. ook nederlanders, alleen krijg je toch vaak weer te horen, dat het geen nl'ers waren.. en dat is wat de mens laat vooroordelen

Terug
Naar boven