Fitness Seller

Acht minderjarigen verkrachten meisje van 13

Peoples zei:
O no.................. here we go again...
Wat is jouw obsessie toch met buitenlanders? Al de problemen komen van de allochtonen. Klinkt een beetje als 40-45 :(

eeeh...het waren ook antillianen bro:(

• Topic Starter Topic Starter
Naast de groepsverkrachting in Rotterdam die deze week bekend werd, over een 13-jarige meisje dat seksueelwas misbruikt door acht leeftijdsgenootjes, blijken zich in de havenstad onlangs nog twee van dergelijke zaken te hebben afgespeeld, zo schrijft De Telegraaf vandaag. De verkrachtingen werden gepleegd door vermoedelijk Antilliaanse jeugdbendes.

Zo werden twee weken geleden twee piepjonge slachtoffertjes in het Zuiderpark op Rotterdam-Zuid door een grote groep jongens verkracht. De meisjes hebben inmiddels aangifte gedaan, maar het Rotterdamse korps weigert nadere toelichting. Ook twee weken terug zou een aantal jongens zich op de Nieuwe Binnenweg in Rotterdam-Delfshaven aan een 13-jarig meisje hebben vergrepen. De politie kon daar gisteren geen mededelingen over doen, maar bronnen hebben aan De Telegraaf het bestaan van die verkrachting bevestigd.

Trend
Het seksueelmisbruik van het 13-jarig Antilliaans meisje dat woensdag aan het licht kwam, blijkt te zijn gepleegd door acht jonge Antillianen in de leeftijd van 12 tot en met 14 jaar. Opvallend is dat twee van de acht daders al door de deelgemeente Charlois als risicojongeren waren bestempeld. De ouders van de twee jongens hadden zelfs al gedwongen een gezinscoach toegewezen gekregen.

Marianne Jonker van de Rutgers Nisso Groep (Kenniscentrum coïtusualiteit) laat in een reactie weten dat groepsverkrachtingen een trend aan het worden zijn: ''En de daders worden steeds jonger. Het gaat veelal om jongens van 14 jaar. Maar er zijn ook steeds vaker uitschieters naar 12-jarigen. De jongens zien het niet als een verkrachting.''

(bron:fok.nl)

(peoples mening is bij deze veranderd........)

Het is gewoon niet normaal, wat die jongens doen. Die mag je van mij echt aan hun ballen ophangen aan een paar spiezen, als voorbeeld voor de rest, die zoiets wil gaan proberen! Met dit soort zaken, mogen ze van mij zo weer terug naar de middeleeuwen qua straffen. Wil ik wel beul zijn!:eyebrow: :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Mighty zei:
Het is gewoon niet normaal, wat die jongens doen. Die mag je van mij echt aan hun ballen ophangen aan een paar spiezen, als voorbeeld voor de rest, die zoiets wil gaan proberen! Met dit soort zaken, mogen ze van mij zo weer terug naar de middeleeuwen qua straffen. Wil ik wel beul zijn!:eyebrow: :cool:

**Peoples geeft Mighty masker en bijl**

(======== Hakt er flink op los!:D

DBC01 zei:
Ah en voor de mensen die ZO HARDLEERS zijn dat ze nog steeds niet begrijpen dat het gewoon een normaal gegeven is in de Antilliaans/Kaapverdische cultuur; hoor de verklaring van de moeder van de jongste verkrachter even:
http://www.rtl.nl/(channel=rtl4,pro...ag_groepsverkrachting.avi_plain.xml/wm364.wvx

Daaahaaag, mensen die zo graag allochtonen beschermen! :hello:
vind het ook heel erg voor die jongen. hij is zo lief:o gangbang is de normaalste zaak van de wereld zeggen ze dan. . . ook voor een jochie van 13??? jp's normen en waarden zijn aan het vervagen:D

Shit zeg wat een stelletje eikels. Ik kan hier zo boos om worden. Zulke kinderen horen ze op te hangen, en vooral zulke ouders:mad:

Nee man heeft niks met cultuur te maken. :rolleyes:

Iedereen die bovenstaande zin kan uitkramen is echt het contakt met de realiteit kwijt.

Gangbangen is hip! Die moeder moet ook maar eens gegangbangd worden door een paar forse n*gers, het is toch vrij normaal volgens hun.

'Het is echt een lieve jongen', ja dat zeiden ze over Murat D. ook.

lief zijn is een rekbaar begrip:D maar ach, zal wel met een sisser aflopen dit verhaal

Terug
Naar boven