MuscleMeat

Nieuws Puber vast voor verkrachting 9-jarig meisje

Waarom toch altijd weer de negatieve gevallen van de blanke man uitlichten? K*t linkse media, vervloekt zijn jullie.

Al die buitenlanders hebben een slecht invloed op de blanke jongeren, kijk ze doen ze na :rolleyes:.

ik pleit voor geen hip-hop op tv.

Ik vraag me af of het weldegelijk om verkrachting gaat bij dit soort feiten. Minderjarigen die coïtus hebben zien ze altijd als een 'verkrachting' als ik me niet vergis, ook al stemmen ze er zelf mee. Blijft nog steeds niet gezond voor een 9 jarig meisje, maar we moeten het ook niet overdramatiseren, want voort zelfde geld heeft ze niks van trauma of whatever.
Als het werkelijk om een verkrachting gaat, dan valt dit uiteraard in geen enkel geval goed te praten.

Ik vraag me af of het weldegelijk om verkrachting gaat bij dit soort feiten. Minderjarigen die coïtus hebben zien ze altijd als een 'verkrachting' als ik me niet vergis, ook al stemmen ze er zelf mee. Blijft nog steeds niet gezond voor een 9 jarig meisje, maar we moeten het ook niet overdramatiseren, want voort zelfde geld heeft ze niks van trauma of whatever.
Als het werkelijk om een verkrachting gaat, dan valt dit uiteraard in geen enkel geval goed te praten.

Jij bent echt een mong**l :roflol:

Hmm...ik zie waar ik nu fout redeneer. Bedankt voor de 'insightful' argumenten.:thumbs:

Precies, jij snapt het juniormob. Als dit geen 'blankeman' was geweest, maar uit het Rifgebergte of Anatolië kwam dan hadden we er immers niks van gehoord. Alles werd onder de mantel der liefde bedekt. Nee, Nederland is verrot. Zelf in je eigen land, door je eigen media, ben je niet meer veilig.

Hey Jesaja, hou die linkse negro ''obama'' praatjes in een ander topic, svp. Het gaat hier over de ''blankeman'', ja. Duidelijk? Je hebt geen idee hoe zwaar het voor ons is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het was verdomme weer een blanke! Alle blanken terug naar Blankistan!

Verkrachting van een 9 jarige is wel erg ziek, vraag me af of zo'n gastje wel een toekomst heeft.

aan het signalement van de kleding te zien was het gewoon een blanke n*ger. het waren dus weer de n*gers eric!

gooi hem een paar jaar in een kerker, kan ie ff nadenken, daarna zetten we hem aan een ketting bij een lopende band, dan kunnen de echt kansloze wat anders gaan doen

Terug
Naar boven