AndroidHealthClinic

Verkrachters meisje (15) gaan vrijuit

Er stond trouwens ook in dat bericht dat ze al een keer eerder aangerand is,
dan vraag ik mij af hoe dat gegaan is, daar leer je toch van normaal gesproken
of zie ik dat verkeerd.

En dat het in hun cultuur zit, mmm, met zes mannen 1 vrouw verkrachten, dat noem ik geen cultuur.

Het is echt ****ed up wat die gasten doen, en vind ook dat ze hogere straffen moeten eisen,
niet normaal dat deze jongens worder vrijgesproken, het zou je dochter maar zijn.

Masallah zei:
of zie ik dat verkeerd.

En dat het in hun cultuur zit, mmm, met zes mannen 1 vrouw verkrachten, dat noem ik geen cultuur.

Het is echt ****ed up wat die gasten doen, en vind ook dat ze hogere straffen moeten eisen,
niet normaal dat deze jongens worder vrijgesproken, het zou je dochter maar zijn.

als dat echt waar is neem ik alles terug wat betreft naief zijn.

dan ben je waarschijnlijk bij de geboorte een keer of 50 of je hoofd gestuiterd, dan liggen je knikkers niet helemaal meer op volgorde.

pat21 zei:
Iedereen weet dat het uitschot is, maar als je er dan mee omgaat weet je wat je kan overkomen als meisje. Je kan verkracht worden en zwanger raken en dan ben je een alleenstaande (tiener)moeder. Ik lig er echt niet wakker van

Als ik dus een meisje zou zijn en me uitdagend zou kleden...dan vraag ik er ook om ???

Sinlath zei:
op het moment dat je actief ingaat op een uitnodiging wel ja.

Tsja, dan wordt het inderdaad wel erg lastig.... ik denk dat ik die post verkeerd heb gelezen en als ik hier dan ook nog lees dat ze al een keer eerder is aangerand...hmmm....wijsheid komt met de jaren, zeggen ze geloof ik :rolleyes:

:EDIT aan de andere kant, ALS ze nee heeft gezegd tijdens die 'date' blijft het natuurlijk nee

Masallah zei:
of zie ik dat verkeerd.

nee ff serieus meen je dit???

grote kans dat ik dat meisje ken,, nee ff zonder dollen, die is pas 15 geworden en woont in die buurt en is idd vaker aangerand, en is ook door een antal jongens tegelijk verkracht...!

dit meen ik ff serieus. is er geen naam ergens te vinden van dit meisje??.

t gaat ook echt slecht me tt meisje nu, zelfmoord neigingen enzo..

daarom heb ik er zo'n hekel aan, als je ziet wat dat met zo'n meisje doet..

{W}esley. zei:

grote kans dat ik dat meisje ken,, nee ff zonder dollen, die is pas 15 geworden en woont in die buurt en is idd vaker aangerand, en is ook door een antal jongens tegelijk verkracht...!

dit meen ik ff serieus. is er geen naam ergens te vinden van dit meisje??

tuurlijk joh, dat staat gewoon op internet, haar leven is toch al naar de kloten. :rolleyes:

Sinlath zei:
tuurlijk joh, dat staat gewoon op internet, haar leven is toch al naar de kloten. :rolleyes:
ja nja of wat beter omschrijving, als dat meisje in boven-leeuwen woont ,dan ist er.. das vlakbij nijmegen namelijk

Ik ga hier niet over inzitten, gebeurd zo vaak, zal wel 1 of andere chatgirl zijn die rijp is voor coïtus ... maar zwaar tegenviel.

{W}esley. zei:

dit meen ik ff serieus. is er geen naam ergens te vinden van dit meisje??.

t gaat ook echt slecht me tt meisje nu, zelfmoord neigingen enzo..

daarom heb ik er zo'n hekel aan, als je ziet wat dat met zo'n meisje doet..

Ik las het vanmorgen in de telegraaf, daar stond in dat ze al 1 keer eerder aangerand is, daardoor zou ze getraumatiseerd zijn, haar grenzen niet meer weten te stellen, en dus geen nee meer kunnen zeggen.

Volgens mij als ik me het goed herinner begon haar naam met een J. verder stond er niks in,
en 1 van die gasten heet Elmar.

Masallah zei:
Ik las het vanmorgen in de telegraaf, daar stond in dat ze al 1 keer eerder aangerand is, daardoor zou ze getraumatiseerd zijn, haar grenzen niet meer weten te stellen, en dus geen nee meer kunnen zeggen.

Volgens mij als ik me het goed herinner begon haar naam met een J. verder stond er niks in,
en 1 van die gasten heet Elmar.
wel bedankt :)!!

haar naam begin met een I. dus waarschijnlijk wast haar niej,

Blijkt maar weer hoe erg je moet oppassen als vrouw/meisje met al die buitenlanders hier in nederland. Valt me tegen dat iedereen nu eigen schuld roept en dat het waarschijnlijk maar een breezah-sl*t was. Dat doe je toch gewoon niet... met een paar jongens van bijna 20 een meisje van 15 (!) nken. Als ze het zo graag zo doen, laat ze dan oprotten naar de antillen.

Hierna nam een andere vriend het meisje, en daarna werd ze door drie mannen tegelijk genomen, terwijl een ander het gebeuren liep te filmen op zijn mobiele telefoon. Toen het meisje begon te huilen, vroeg de 17-jarige Zwollenaar zijn vrienden om te stoppen. Hij stuurde haar naar de douche, waar hij haar nogmaals nam.
Volkomen normaal dit...

prophet- zei:
Blijkt maar weer hoe erg je moet oppassen als vrouw/meisje met al die buitenlanders hier in nederland. Valt me tegen dat iedereen nu eigen schuld roept en dat het waarschijnlijk maar een breezah-sl*t was. Dat doe je toch gewoon niet... met een paar jongens van bijna 20 een meisje van 15 (!) nken. Als ze het zo graag zo doen, laat ze dan oprotten naar de antillen.

Volkomen normaal dit...

Het is ook niet een slim meisje geweest volgens mij, eerst zaten die jongens om een orgy te zeuren, daarna gaat ze mee.. gaat vrijwillig vrijen met een andere terwijl die andere jongens nog in huis waren ... nou ... ik kan me wel bedenken dat de kans op "verkrachting" niet erg klein is.

Wesly kap es met die achterlijke ondoordachte uitspraken
Ontopic: Tjah...wat moet je ermee
Ik weet geen oplossing, iemand anders hier?
(NEE DOOD EN LAND UIT IS GEEN OPTIE)

Het houd toch nooit op, word alleen maar erger hier in dit land.
Dit staat overal wel te gebeuren, de straffen die men krijgt in dit land,
lokken ook uit om zulke dingen te doen, je word er toch niet voor gestraft.

spiertje16 zei:
Wesly kap es met die achterlijke ondoordachte uitspraken
Ontopic: Tjah...wat moet je ermee
Ik weet geen oplossing, iemand anders hier?
(DIE NIET DODELIJK IS)

Ik weet wel een oplossing, coïtus met minderjarigen is gewoon illegaal, die 2 mannen boven de 18 moeten gewoon hun verdiende straf krijgen.

De rest van die knapen moeten goed aangesproken worden op hun fouten, verder geen consequenties, en ook al krijgen ze straf ... taakstraf? roep je eerder haat mee op.

Dat meisje moet ook gewoon leren van haar fouten, ook al had ze het allang moeten weten dat ze niet slim bezig was.

Ach het had ook erger af kunnen lopen (stel je voor dat het meisje nederlands was :eek:)...

;)

Masallah zei:
Het houd toch nooit op, word alleen maar erger hier in dit land.
Dit staat overal wel te gebeuren, de straffen die men krijgt in dit land,
lokken ook uit om juist zulke dingen te doen, je word er toch niet voor gestraft.
Ja, hier krijg je 20 jaar, dat is poep vergeleken met wat je gedaan hebt
Kosten van een nl cel zijn trouwens 500 euro per dag...
We moeten het gewoon de amerikaanse style doen
0,18 per dag :evilred:

spiertje16 zei:

ik snap het even niet ... zijn ze in de USA milder kwa straffen dan in NL?

spiertje16 zei:

20 jaar? voor wat, 20 jaar is levenslang, en je hoeft maar de helft uit te zitten als je "nice" bent.

En precies, weg met de playstation, alleen een schijthuis en cellen voor 2 man, vermoorden ze elkaar, mooi dat scheelt ons weer geld.

Terug
Naar boven