Fitness Seller

puisten door eetpatroon

Getinthecar

Advanced Bodybuilder
Waardering
117
Lengte
1m84
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
Ik was laatst een week in Zweden en ik kon daar niet mijn normale eerpatroon aanhouden van 6 maaltijden. Na drie dagenmerkte ik dat al mijn puisten weg waren. Eenmaal thuis (eetpatroon weer begonnen) kwamen ze na een week weer terug.

Ik denk dus dat de puisten door mijn eetpatroon komen (no shit). Ik denk niet door m'n whey want ik gebruik isolaat. Zou het door het vele rode vlees kunnen komen?

Ik wil mijn voeding niet aanpassen/ verminderen, maar ik wil wel van m'n puisten af. Wat zou ik kunnen doen?

zelfde probleem hier...:(
als ik het eens wist..

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb wel creme's en shit geprobeerd maar dat helpt niet. Als ik het aan mensen om mij heen vraag raad iedereen weer andere shit aan. Het is ook lastig omdat iedereen z'n huid weer anders is. Zo heb ik een keer spul gekocht wat bij een vriend van mij wel goed werkte. Maar mijn huid werd hierdoor droog en schilferig.

Ik heb ook het vermoeden dat mijn puisten door een andere voedingssT zijn ontstaan spijtig genoeg. Je zou eventueel een voor een producten een week of wat niet tot je nemen en kijken of het resultaat heeft om zo het veroorzakende product te kunnen vinden, als er al sprake is van 1 veroorzakend product.

goed mogelijk.
ik merk dat ik als ik een week veel (verzadigd) vet eet, mn huid heel vettig wordt van al het talg>puisten. Vet en testosteron zijn aan elkaar verbonden.

Als je veel in de zon komt gaan ze ook sneller weg heb ik gehoort :D
Maar idd, voeding speelt volgens mij ook een belangrijke rol

Wat ik ook heb gemerkt is dat mijn huid rustiger wordt (lees minder puisterig) als ik een weekje of langer niet aan krachttraining heb gedaan. Aan de ene lijkt het me wel logisch mbt het testosteronniveau wat meer schommelt in perioden met krachttraining (of is dat onzin?) en dit natuurlijk weer invloed heeft op de talgproductie.

Ligt gewoon aan de hoge eiwit inname,dmv zink (sporenelement)suplementatie reinig je het bloed waardoor het onstaan van puistjes kan worden voorkomen.
Dus zink erin. :D

• Topic Starter Topic Starter
Zink helpt zeker. Bij het kruidvat koop ik een potje van 90 capsules. €2,95. Ik neem er 4 per dag (2 p/dag wordt aanbevolen)

Rood vlees is bij mij de boosdoener. Ik eet het zelden, maar als ik het eet, heb ik 2 dagen later wel 2/3puisten op me face.

Van stress krijg je trouwens ook puistjes.

zink hielp bij mij goed op de korte termijn, op de lang termijn kwamen de puistjes toch weer terug.. misschien moet ik dan de zink inname wat verhogen ofzo?

Ik heb persoonlijk nooit het gevoel gehad dat mijn eetpatroon effect heeft op hoeveel acne ik heb. Mijn dermatoloog was ook hier ook vrij stellig in: "je voeding heeft geen enkel effect op je acne".

Als je acne echt een structureel probleem is dan is er een oplossing die (bijna) altijd werkt: roaccutane. Raadpleeg hiervoor je huisarts of ga direct naar een dermatoloog. Via de DBB zoekfunctie kan je veel info over roaccutane en acne vinden. Ik hoop deze weel roaccutane voorgeschreven te krijgen want mijn antibiotica kuur heeft vrij weinig veranderd.

Voor alle mensen ga ik de tip van jullie leven geven voor een mooie huid. Zelf heb ik eigenlijk een perfecte huid maar dat komt ook hierdoor.

1. Voor de hardnekkige puisten en dergelijke gebruik je in de avond voor het slapen gaan Benzoylperoxide 5%. Dit kan je halen bij de apotheek voor 4euro.

2. Ga naar http://www.dr-vanderhoog.nl/ en doe de online huidtest. Bestel vervolgens alle producten die jouw worden aangeraden en gebruik deze zoals wordt aanbevolen. Dit betekent OOK in sommige gevallen dat je een masker 1x per week moet gebruiken ivm. gezonde voeding en scrub voor je huid.

"Maar Dildo" hoor ik je zeggen "een masker?! Dat is gay man"

Who gives a ****? Keuze is simpel, een puistenkop of wat 'subtielere' methodes
3. Eet voldoende fruit en drink veel water.

Betere verzorging is er niet. Succes.

Roaccutane is btw erg zwaar en agressief daarom raad ik iedereen het hierbovenstaande aan. laat me weten hoe het ging:)

ik heb een hoop geprobeerd, lotions, smeersels, alles hielp tijdelijk maar puisten bleven komen.

Ik heb nu mijn zuivel geschrapt, whey, kwark,melk.
Dit zorgde al voor verminderde puisten.

nu sinds kort biergist 20 pillen per dag, pot van alberthein 800 pillen voor 3 euro ofzo.
heb nu weer een babyhuidje

Voor alle mensen ga ik de tip van jullie leven geven voor een mooie huid. Zelf heb ik eigenlijk een perfecte huid maar dat komt ook hierdoor.

1. Voor de hardnekkige puisten en dergelijke gebruik je in de avond voor het slapen gaan Benzoylperoxide 5%. Dit kan je halen bij de apotheek voor 4euro.

2. Ga naar http://www.dr-vanderhoog.nl/ en doe de online huidtest. Bestel vervolgens alle producten die jouw worden aangeraden en gebruik deze zoals wordt aanbevolen. Dit betekent OOK in sommige gevallen dat je een masker 1x per week moet gebruiken ivm. gezonde voeding en scrub voor je huid.

"Maar Dildo" hoor ik je zeggen "een masker?! Dat is gay man"

Who gives a ****? Keuze is simpel, een puistenkop of wat 'subtielere' methodes
3. Eet voldoende fruit en drink veel water.

Betere verzorging is er niet. Succes.

Roaccutane is btw erg zwaar en agressief daarom raad ik iedereen het hierbovenstaande aan. laat me weten hoe het ging:)

is het ook "niet goed, geld terug?" :p

Ik ben ook aan de zink, wanneer kan je die het beste innemen 's ochtends of 's avonds?
Ik neem 's ochtends namelijk al xxl multivit met zink.

lees het bijschrift... vaak staan er op dergelijke supplementen na of tijdens de maaltijd. Dus doe dat dan ook.

kan ook door schonere milieu daar komen

zink en biergist tabs willen wel helpen!

Maar goed als het aan je eten ligt dan zal het voorlopig nog wel aanhouden!

ik heb een hoop geprobeerd, lotions, smeersels, alles hielp tijdelijk maar puisten bleven komen.

Ik heb nu mijn zuivel geschrapt, whey, kwark,melk.
Dit zorgde al voor verminderde puisten.

nu sinds kort biergist 20 pillen per dag, pot van alberthein 800 pillen voor 3 euro ofzo.
heb nu weer een babyhuidje

20 per dag ? lol beetje extreem.

Terug
Naar boven