Fitness Seller

puisten door eetpatroon

heb vaak genoeg gehoord dat je ook door het vele proteine vreten puissies kan krijgen.

ik heb ze zelf ook, zelfs over me schouders enzo alsof ik aan de shit zit. maar gelukkig niet van die extreme monster plekken

• Topic Starter Topic Starter
Zink en biergist zijn het waard om te proberen. 20 tabletten biergist klinkt idd wel erg veel. Maargoed als het werkt. Wat dildo aanraad zou ik kunnen proberen als voorgaande shit niet werkt.

Ik heb trouwens niet zo veel puisten. Ik krijg het idee dat mensen hier denken dat mensen die blind zijn braille kunnen toepassen op mijn gezicht. Ik heb zo nu en dan een paar vervelende motha****a's zitten waar ik me aan irriteer, zeker als ze op m'n neus zitten.;)

Ik heb persoonlijk nooit het gevoel gehad dat mijn eetpatroon effect heeft op hoeveel acne ik heb. Mijn dermatoloog was ook hier ook vrij stellig in: "je voeding heeft geen enkel effect op je acne".

Als je acne echt een structureel probleem is dan is er een oplossing die (bijna) altijd werkt: roaccutane. Raadpleeg hiervoor je huisarts of ga direct naar een dermatoloog. Via de DBB zoekfunctie kan je veel info over roaccutane en acne vinden. Ik hoop deze weel roaccutane voorgeschreven te krijgen want mijn antibiotica kuur heeft vrij weinig veranderd.
Eensch. Had vroeger ook veel last van puisten, alles geprobeerd, maar na de roaccutane nooit eentje meer gehad! Is dan ook het laatste middel dat de dokter je kan geven. (ik had toen overigens nog geen voedingsschema, dus aan het eten lag het niet)

Puistjes worden veroorzaakt door de talgklieren onder je huid. Met zo'n kuur worden die vernietigd/afgesloten van je huid.

Moet je dan ook nú doen, want je moet zo veel mogelijk uit de zon blijven tijdens de kuur, en dat gebeurt in de winter bijna automatisch.

Het is overigens nooit bewezen dat voeding te maken heeft met puistjes, maar het is ook nooit aangetoond dat het niét zo is...

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb uiteindelijk Viola tricolor gehaald. Paste in hetzelfde rijtje als zink en biergist vertelde ze, alleen zou dit de puisten wat breder aanpakken. Zink en biergist richten zich alleen op 1 ding in het lichaam.

Dronk (en/of at je) in Zweden toevallig minder zuivelproducten?

Ik ben een zware acne lijer en zit nu al aan mijn 2e Roaccutane kuur. Puisten hebben niets te maken met voeding maar wel met stress en rust en hormonen en genetische aanleg.

Als het ernstig is ga dan langs de huisarts en vraag om een antibiotica kuur, mocht dit niet helpen ga dan langs een dermatoloog en pak net als mij een Roaccutane kuur. Het is een zware verschrikkelijke kuur dus onderschat de kuur niet.

Ik merk dat als ik veel boven onderhoud eet dat ik dan ook veel puisten krijg.
Als ik bv. aan het cutten ben heb ik nergens last van. Dus nu zit ik maar een heel klein beetje boven onderhoud en dat lijkt ook te werken.

Ik merk dat als ik veel boven onderhoud eet dat ik dan ook veel puisten krijg.
Als ik bv. aan het cutten ben heb ik nergens last van. Dus nu zit ik maar een heel klein beetje boven onderhoud en dat lijkt ook te werken.
Inderdaad volgens mij maakt eten wel heel erg veel uit.
Als ik veel cardio doe heb ik er ook minder last van.

ja ze bevelen er echt een hoop aan per dag, maar ik neem er iig niet zoveel!

Heb ik ook ooit genomen, werkte echt helemaal niets :o
Ben naar een dermatoloog gegaan, heeft me antibioticia voorgeschreven en een nachtcrème (vrij agressief) en is echt véél beter:rolleyes:

Terug
Naar boven