Ceska
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 323
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 25%
ja ze bevelen er echt een hoop aan per dag, maar ik neem er iig niet zoveel!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bedoel eigenlijk of het uit maakt op welk tijdstip je het inneemt, dus bij het ontbijt of "diner".lees het bijschrift... vaak staan er op dergelijke supplementen na of tijdens de maaltijd. Dus doe dat dan ook.

Eensch. Had vroeger ook veel last van puisten, alles geprobeerd, maar na de roaccutane nooit eentje meer gehad! Is dan ook het laatste middel dat de dokter je kan geven. (ik had toen overigens nog geen voedingsschema, dus aan het eten lag het niet)Ik heb persoonlijk nooit het gevoel gehad dat mijn eetpatroon effect heeft op hoeveel acne ik heb. Mijn dermatoloog was ook hier ook vrij stellig in: "je voeding heeft geen enkel effect op je acne".
Als je acne echt een structureel probleem is dan is er een oplossing die (bijna) altijd werkt: roaccutane. Raadpleeg hiervoor je huisarts of ga direct naar een dermatoloog. Via de DBB zoekfunctie kan je veel info over roaccutane en acne vinden. Ik hoop deze weel roaccutane voorgeschreven te krijgen want mijn antibiotica kuur heeft vrij weinig veranderd.
Dronk (en/of at je) in Zweden toevallig minder zuivelproducten?
Inderdaad volgens mij maakt eten wel heel erg veel uit.Ik merk dat als ik veel boven onderhoud eet dat ik dan ook veel puisten krijg.
Als ik bv. aan het cutten ben heb ik nergens last van. Dus nu zit ik maar een heel klein beetje boven onderhoud en dat lijkt ook te werken.
ja ze bevelen er echt een hoop aan per dag, maar ik neem er iig niet zoveel!