Fitness Seller

Puisten

Laatst bewerkt:
Weet iemand of zoete amandelolie goed is tegen puisten?

99% vaak naar mate je ouder wordt wordt het minder in je gezicht dan

Weet iemand of zoete amandelolie goed is tegen puisten?

Dan moet je wel echt goede amandelolie hebben zonder toevoegingen (zoals alcohol denat). Scrubben zou ik ook niet doen, lijkt misschien beter eruit te zien maar daarmee verspreidt je de bacterien er raakt ook de gezonde huid geinfecteerd.

En inderdaad visoliecapsules, zink, vitamine B, magnesium! (en andere mineralen), zon (niet de hele dag), af en toe zonnebank in de winter. Verder zeggen ze dat snelle suikers en dan vooral kristalsuiker (al die snoeprotzooi) ervoor zorgt dat je meer last kunt krijgen. Ik weet niet hoe dit zit met dextrose.

En natuurlijk veel groente en paar stuks fruit. Vooral donkergroene (blad) groenten zijn goed en ik merk ook verbetering bij aardbeien en blauwe bosbessen (handige vriezerverpakking bij AH).

roaccutane lost het wel op maar kan best daarna keihard terugkomen. Ik zou het wel niet aanraden nu met dit weer, droogt de huid flink uit en de huid wordt dunner. Dus die kuur nu kan je huid echt goed (onherstelbaar) beschadigen. Dokter zal als het goed is deze kuur nu ook niet uitschrijven.

Succes

helpt zink ook bij puisten op gezicht of alleen voor je lichaam?

Terug
Naar boven