AndroidHealthClinic

puisten.... )=

so true. Ben er zelf beetje mee gaan spelen, kan ongeveer een halve bak kwark verdragen per dag. Wanneer ik meer neem als die 250gram komen de puisten, maar dit verschilt bij iedereen. Maat van me neemt zelfs 500gr kwark en 1l melk en heeft nergens last van.

Ook bij magere kwark? (<0.5% vet). En komt het door de vetten die in melk producten zitten of door de eiwitten in melk producten?

Heb er zelf ook veel last ban en ben ook erg op zoek naar iets om er van af te komen. Heb geen acne, maar wel gewoon last van die dikke onderhuidse bulten af en toe.

so true. Ben er zelf beetje mee gaan spelen, kan ongeveer een halve bak kwark verdragen per dag. Wanneer ik meer neem als die 250gram komen de puisten, maar dit verschilt bij iedereen. Maat van me neemt zelfs 500gr kwark en 1l melk en heeft nergens last van.

Hmm misschien moet ik dat eens proberen..

Waarom doe je zo leuk?? Bij mij hielp het tegen echte acne dus doe niet zo wijs :) dag dag ;)

Dus als het bij jouw helpt, dan ook maar gelijk bij iedereen?
Als jij "echte" acne had en het nu allemaal weg is door differin gel, dan viel dat "echte" vast heel erg mee..

Uit de tweede regel kan ik aanemen dat je dat nog niet geprobeerd hebt?
Probeer eerst milde dingen uit voordat je Roa gaat gebruiken!!

Tips: zonnenbank(koop wel een spulletje voor je lichaam bij de drogist voor je lichaam), vitamine b5 (o.a. te koop bij De Tuinen, en binnenkort ook bij B&F). Biergist, zink, beddengoed vaak verschonen, geen frisdrank meer en niet roken. en geen puistjes uitknijpen Zo knapt je huid al een stukje op!:)

Helpt dat alllemaal niet, verwijzing voor de huidarts vragen!
Succes!

Bedankt voor de tips!

Ik heb wel zonnebank wel geprobeerd, was wel fijn kreeg ook de indruk dat het lichtjes verdween. Alleen nadat ik was gestopt met zonnebanken leek of het 2 keer zo snel en hard terugkwam (kan ook tussen de oren zitten).

lol @ puisten niet uitknijpen.

Had een keer een hele dikke puist, en ik maar laten zitten. Na een tijdje was die zo foking dik, dat ik alleen de huid maar uit elkaar moest trekken en hij knapte. Leek wel een foking wond daarna. Heb nog steeds een klein litteken.

Conlusie: Gewoon uitknijpen, als die te groot wordt hou je er littekens aan over.

Bedankt voor de tips!

Ik heb wel zonnebank wel geprobeerd, was wel fijn kreeg ook de indruk dat het lichtjes verdween. Alleen nadat ik was gestopt met zonnebanken leek of het 2 keer zo snel en hard terugkwam (kan ook tussen de oren zitten).
l.

GTL aanhouden :cool:

Maar idd, zonnebank help alleen maar voor ff, en je moet het ook zeker niet te vaak doen..

Terug
Naar boven