Fitness Seller

Pull ups / Chin ups

Traxis

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
60kg
Na een paar weken serieus bulken (heel veel eten) zou ik graag terug beginnen met Pull ups & Chin ups, heb dit in het verleden ook gedaan maar ik denk niet op de juiste manier want ik boekte bijna geen vooruitgang. Wat ik nu wel al weet is dat je je handen ver van elkaar kunt plaatsen en dicht bij elkaar voor de verschillende spiergroepen te trainen, maar hoe kun je dit het best combineren per training?
En is het efficiënt om Pull ups & Chin ups beide uit te oefenen per training of dit op te splitsen?

Alvast bedankt!

ga naar een gym

en je hebt al gebulkt en je weegt nu 52kg? not sure if serious.

je doet ze thuis neem ik aan. Gewoon om de dag opdrukken en dan de ene dag pull ups en de andere chinups ofzo

• Topic Starter Topic Starter
Haha mijn fout , was mijn vroegere gewicht maar ben nu nog steeds aant bulken ;)
Ja ben dit ook van plan om naar de gym te gaan maar aangezien ik thuis een baar heb kan ik dit beter thuis doen dan in de gym daar mijn tijd aan te besteden...

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 14:26 ----------

Oke bedankt , en setjes van 8/12/10 ofzo?

uhhh zoveel mogenlijk lijkt me en word 10+ te makkelijk met uptrekken dan kun je slow reps invoegen ofzo

• Topic Starter Topic Starter
Aight dan zal ik me eens laten gaan aan die baar! Was er ook aan het denken om mss na een tijdje een gewichtenriem ofzo te halen lijkt me ook wel effectief maar dat is voor als ik al wat gevorderd ben natuurlijk...

Haha mijn fout , was mijn vroegere gewicht maar ben nu nog steeds aant bulken ;)
Ja ben dit ook van plan om naar de gym te gaan maar aangezien ik thuis een baar heb kan ik dit beter thuis doen dan in de gym daar mijn tijd aan te besteden...

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 14:26 ----------

Oke bedankt , en setjes van 8/12/10 ofzo?

Ja want je gaat eerst als je BOR's in de gym doen, en dan naar huis voor je pullups...

/facepalm

Terug
Naar boven