XXL Nutrition

Pulp Fiction - Veronica, 22:30 uur

Hehe..nog nooit van gehoord maar als ik 'm een keer tegenkom ga ik 'm zeker kijken. Volgens imdb moet ie wel aardig zijn.

Nee leek me inderdaad ook niet maar whatever.

Smaken verschillen, die film wist me echt in mn hart te raken
Pulp was leuk maar deed dat niet

zo'm een film hoor je in huis te hebben :)

Heb hem een paar weken terug gekocht in de blokker voor 1 Euro :D
Voor de mensen die een soortgelijke film willen zien moet je eens Snatch bekijken! :thumb:

Het gerucht gaat trouwens dat er een film gaat komen over de Vega broers , Vic Vega (reservoir dogs) & Vincent Vega (Pulp Fiction) zouden nog 2 broers hebben die zicht willen wreken over de dood van hun broers (of zoiets).

Ik vind snatch heel anders eigenlijk. En ook lang niet zo leuk.

Heb hem een paar weken terug gekocht in de blokker voor 1 Euro :D
Voor de mensen die een soortgelijke film willen zien moet je eens Snatch bekijken! :thumb:

Het gerucht gaat trouwens dat er een film gaat komen over de Vega broers , Vic Vega (reservoir dogs) & Vincent Vega (Pulp Fiction) zouden nog 2 broers hebben die zicht willen wreken over de dood van hun broers (of zoiets).

Zou wel nice zijn:thumbup:

Ik vind snatch heel anders eigenlijk. En ook lang niet zo leuk.

Snatch vind ik ook wel een meesterlijke film heb er hier 2exemplaren van ligge:D

Ik vind Snatch wel vermakelijk maar bij lange na niet in dezelfde league als Pulp Fiction.

pulp fiction is gewoon superieur, de details maken hem gewoon, het pakje Drum van vincent, steve buscemi als ober bij jack rabbit slims, het supercoole dansje van vincent, het pakje red apple zonder filter van butch, de big kahuna burger, de Acura NSX van winston wolf, ach, zo kun je nog wel even doorgaan, Pulp Fiction is DE film van de jaren 90.

voor de lock & snatch-fans heb ik nog 2 woorden: L4yer Cak3

Ja gisteren was een goede film avond op Veronica. Pulp Fiction EN de Steven Seagal klassieker Under Siege! :D

Terug
Naar boven