XXL Nutrition

Pumping Iron

SanderM

Huge Freak
Waardering
1
net de film Pumping Iron gekeken met mn maat(train ik ook mee).

het was echt een uber vette film!! haha
echt een aanrader voor iedereen!
zo leer je ook een beetje hoe de BB wereld in mekaar steekt enzo.
die keiharde trainingen en de grappen. mooie film!
wie heeft 'm nog meer gezien en wat vond jij ervan?

vanmiddag nog was wel weer eens leuk om te zien:D

Ik heb hem tijdens mijn vakantie in 3 weken tijd 3 keer gezien.
Kon er geen genoeg van krijgen.
Super super super.

Hele mooie, motiverende film. Een ware cult klassieker, omdat het voor de eerste keer inzicht gaf in de toen nog als undergound geldende scene van het bodybuilden. Ik moet niet veel hebben van de BBers van tegenwoordig en de show die er omheen is, geef mij maar de wereld van het BBen zoals hij toen was: een groepje pioniers die samen trainen en ontzettend veel lol hebben...

Den Arnold straalt wel enig zelfvertrouwen uit hé in Pumping Iron.

Ja, hij speelt een psychologisch spelletje met iedereen:

"Ik ga toch weer winnen want ik heb hem al zo vaak gewonnen".

Haha... Ze worden nog onzeker ook!

Laatst bewerkt:
vond hem nooit echt charismatisch, maar sinds die film kijk ik er toch echt anders tegen aan

haha ja die film is met een natuurlijk nogal realistisch script, 1 opgezette bende omdat meneer de filmmaker er anders geen heil in zag.

desalniettemin een regelrechte topper!

aaah yeah it feels like coming to me... :D

haha ja die film is met een natuurlijk nogal realistisch script, 1 opgezette bende omdat meneer de filmmaker er anders geen heil in zag.

hij moest natuurlijk wat spelen met de kakarters om ook een verhaal te krijgen dat het waard is om gezien te worden. Good vs Evil staat hierin centraal. Mooi thema omdat het iedereen aanspreekt

vind het idd een prachtfilm, misschien niet 100% realistisch maar supermooi, die arrogantie van arnold soms, prachtig.

sergio olivia: looks like i can beat you
arnold: keep looking

vind ik echt een van de mooiste stukken

uber motivatie. Persoonlijk vind ik dit de leukste bodybuilding dvd
die k gezien heb, omdat ze meer laten zien dan enkel gepomp in de
gym en een rondleiding door het huis zoals de dvd's van jay en ronnie.

heerlijke film :thumbup:

krijg wel iedere keer medelijden met Mike Katz als ie z'n Tshirt aan het zoeken is. Het blijft dat kleine onzekere jongentje.

wat waren trouwens Lou z'n stats in die tijd?

• Topic Starter Topic Starter
sergio olivia: looks like i can beat you
arnold: keep looking

vind ik echt een van de mooiste stukken

no i don't drink milk anymore, milk is for baby's, when you grow up, you have too drink beer

was ook wel mooi stuk!

en over dat zn pa was overleden en niet naar zn begravenis ging.. dat is wel hard man.. vond het wel zielig voor hem. hoop dat hij nu meer gevoel heeft voor zn vrouw ;)
leek wel beetje coïtus film eigenlijk... al die t**ten.. allemaal cup F haha

was ook wel mooi stuk!

en over dat zn pa was overleden en niet naar zn begravenis ging.. dat is wel hard man.. vond het wel zielig voor hem. hoop dat hij nu meer gevoel heeft voor zn vrouw ;)
leek wel beetje coïtus film eigenlijk... al die t**ten.. allemaal cup F haha
eigenlijk moet je raw iron ook ff kijken, dan zegt ie dat dat van z'n pa gelul was en nog wat zaken die niet helemaal kloppen zet ie recht.

Super film, heb hem op dvd, meerdere keren gezien;). Altijd lekker voor motivatie enzo.

Terug
Naar boven