Fitness Seller

Review Pure Rice Powder - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Premium bron van complexe koolhydraten
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100gram per shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis sample en Shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €1.95 (aanbieding)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Sowieso, is echt een perfecte vervanger van oats/brood/rijst koken

Mijn review:

Voor bodybuilding is het echt van belang dat je om de 2 a 2,5uur carbs binnen krijgt. t liefst zo schoon mogelijk. Nou is telkens rijst koken echt een drama en van brood wordt ik dik.

Normaal vul ik me extra Carbs vaak aan met Oats, maar in oats zit toch een beetje vet in en ik wilde toch wat variatie.

Daarom kwam ik bij het Pure Rice Powder (rijst poeder) uit van body en fitshop.

Dit is echt een uitkomst! Gewoon vermalen rijst, wordt niet dik als je het in een shake laat staan.
Proeft een beetje korrelig, maar ik vind dat juist lekker, kan je er een beetje op kouwen. Totaal niet hinderlijk, het geeft mij juist het gevoel dat je een echt natuur product neemt.

Heeft echt een super goeie en langzame afgifte van glucose en bevat gewoon maar 0.5gr vet per 100gr!

Voor mij nooit meer iets anders, blijvertje dit :)

Rice-powder_bodyenfit_pouch.jpg

Vond 'm niet alleen prima in de shake, maar je kan er ook goed mee bakken (glutenvrij/glutenarm).
Ik heb er al een heel lekker banana bread-achtig iets & een appel protein cake mee gemaakt.
Dat klinkt erg goed zeg :meal: Met Pure Zilvervlies rijst, kun je in principe voor heel veel recepten goed gebruiken. Als je nog een stukje over hebt, kom je die ons brengen?:D

Top product dit, hou ervan als iets multifunctioneel is en dit kan ik in erg veel producten gebruiken!
Pannenkoeken, shakes, wraps, wafels, brood etc echt ideaal en in de sale zag ik :D

De Rice Powder in de SUPERSALE! :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Dit mag dan wel vaker in de SALE vind ik, ben alweer door me voorraad heen :D

Rice powder in een shake is nog lekkerder dan met de fine oats.
prima product!

Standaard een schep Rice powder in de avond door me caseine shake en gegarandeerd s'nachts niet wakker van de honger. Tevens vind ik rice powder beter smaken als oats in combinatie met Choco shakes.

Standaard een schep Rice powder in de avond door me caseine shake en gegarandeerd s'nachts niet wakker van de honger. Tevens vind ik rice powder beter smaken als oats in combinatie met Choco shakes.

Kan ik me ook wel in vinden :)! Hou sowieso wel van die vezels netals in Mass Perfection enzo, heerlijk :D

De Rice Powder in de HALLOWEENDEALS!! :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Top spul! Ik at altijd 240 gram oats op een dag. 's ochtends en in de namiddag en ik begon er echt vies van te stinken. Nu kan ik een maaltijd met oats vervangen door pure rice. Mooi schoon voedsel en ik meur niet meer :D

Top spul! Ik at altijd 240 gram oats op een dag. 's ochtends en in de namiddag en ik begon er echt vies van te stinken. Nu kan ik een maaltijd met oats vervangen door pure rice. Mooi schoon voedsel en ik meur niet meer :D

Haha win-win! Pure Rice Powder is inderdaad een topproduct! Het vliegt hier de deur uit :D

Bart

Dit vind ik echt een van de beste toppers van b&f. Ik vind het beter dan oats omdat het makkelijker voor je maag is (mischien omdat er gluten in oats zit, ik weet niet). De puur rice powder heeft ook bijna geen smaak en het maakt je shakes dikker. Wat een topper! Makkelijk massa shakes maken met whey perfection.

wat is nou het verschil tussen deze rice en oats?

wanneer is het beter oats te nemen en wanneer beter rice?
Welke verteerd sneller?

Ik krijg last van oats, daarom neem ik rijst.

Dit vind ik echt een van de beste toppers van b&f. Ik vind het beter dan oats omdat het makkelijker voor je maag is (mischien omdat er gluten in oats zit, ik weet niet). De puur rice powder heeft ook bijna geen smaak en het maakt je shakes dikker. Wat een topper! Makkelijk massa shakes maken met whey perfection.
Eens, hiermee maak je makelijk je eigen gain shake
wat is nou het verschil tussen deze rice en oats? wanneer is het beter oats te nemen en wanneer beter rice? Welke verteerd sneller?
Rice is van Rijst en Oats zijn van havermout zoals hierboven staat hebben oats (meestel) gluten en ligt niet iedereen goed op de maag, riijstpoeder is een stuk neutraler en zachter op de maag.
Ik krijg last van oats, daarom neem ik rijst.
Heb ik wel een tijdje gehad nu niet meer.

Meen mij te herinneren dat jullie een onderzoek hebben laten doen naar de opneembaarheid van dit product. Door de gebroken vliezen zou de GI waarde lager uitvallen dan van 'normale' zilvervliesrijst.
Is er inmiddels al iets bekend van dit onderzoek? Zou graag wat cijfers willen zien.

Terug
Naar boven