AndroidHealthClinic

Review Pure Rice Powder - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Premium bron van complexe koolhydraten
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100gram per shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis sample en Shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €1.95 (aanbieding)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Sowieso, is echt een perfecte vervanger van oats/brood/rijst koken

Mijn review:

Voor bodybuilding is het echt van belang dat je om de 2 a 2,5uur carbs binnen krijgt. t liefst zo schoon mogelijk. Nou is telkens rijst koken echt een drama en van brood wordt ik dik.

Normaal vul ik me extra Carbs vaak aan met Oats, maar in oats zit toch een beetje vet in en ik wilde toch wat variatie.

Daarom kwam ik bij het Pure Rice Powder (rijst poeder) uit van body en fitshop.

Dit is echt een uitkomst! Gewoon vermalen rijst, wordt niet dik als je het in een shake laat staan.
Proeft een beetje korrelig, maar ik vind dat juist lekker, kan je er een beetje op kouwen. Totaal niet hinderlijk, het geeft mij juist het gevoel dat je een echt natuur product neemt.

Heeft echt een super goeie en langzame afgifte van glucose en bevat gewoon maar 0.5gr vet per 100gr!

Voor mij nooit meer iets anders, blijvertje dit :)

Rice-powder_bodyenfit_pouch.jpg

Heb ik wel een tijdje gehad nu niet meer.
Bij mij ging het juist andersom, nam het 2 weken daarna kreeg ik last.
Mee gestopt tijdje, opnieuw geprobeerd en weer na ~2 weken gezeik. Alsof het zich opbouwde.
Even een vraagje
Hoeveel gram van die Oats nam je dan in, en waar gebruikte je dat in?
100 gram, met 0.5l halfvolle of volle melk en scoop whey.

Sorry voor de late reactie overigens.

Bij mij ging het juist andersom, nam het 2 weken daarna kreeg ik last.
Mee gestopt tijdje, opnieuw geprobeerd en weer na ~2 weken gezeik. Alsof het zich opbouwde.

100 gram, met 0.5l halfvolle of volle melk en scoop whey.

Okeej, ik heb het nu van 40gr naar 100gr per ochtend gebracht tot nu toe nog geen probleem. Maar ieder lichaam is anders he.

Ik ben fan. Zit nu op 225 gram per dag van dat spul. Brinta, havermout en dergelijke allemaal geprobeerd maar krijg er enorm veel last van aan men maag/darmen. Met de Rice powder nergens last van.

Vaste fan van de oats maar deze ga ik ook es proberen!

Maak niet uit was niet zo belangrijk,ik was alleen nieuwsgierig.
Heb zelf altijd last van mijn maag en darmen,als ik brinta of oats gebruik.
Ga nu ook die rice powder eens gebruiken kijken of dat helpt.

Meen mij te herinneren dat jullie een onderzoek hebben laten doen naar de opneembaarheid van dit product. Door de gebroken vliezen zou de GI waarde lager uitvallen dan van 'normale' zilvervliesrijst. Is er inmiddels al iets bekend van dit onderzoek? Zou graag wat cijfers willen zien.

is hier al wat meer over bekend?

Ik neem als ontbijt nu 100 gram ultra fine oats met 300ml melk en banaan maar krijg toch redelijk snel honger (na een uur neem ik alweer twee spelt boterhammen) ga het nu proberen met rice powder hopelijk is dit beter!

zeer makkelijk om weightgainer mee te maken en zeer goed te verteren, top product

is hier al wat meer over bekend?

Ik neem als ontbijt nu 100 gram ultra fine oats met 300ml melk en banaan maar krijg toch redelijk snel honger (na een uur neem ik alweer twee spelt boterhammen) ga het nu proberen met rice powder hopelijk is dit beter!

Dat gaat niet beter zijn. Rice powder verteert vrij snel bij mij tegenover oats...

Sniezel raad alles van B&F aan.

Beste verkooppraatje ooit.

Ik weet niet, maar je hebt al die jaren bij BnF alsnog een van de beste prijs/eiwit verhouding gekregen, ook met 62gr eiwitten, en nog belangrijker, je hebt jaren lang genoten van je shakes.

Kan je van de shakes van de concurrent niet zeggen. 1 keer die van de concurrent gedronken en moest braken.

Zo subtiel... Het glijd erin zoals Ralf's Protein balls.

Sensationele manier van rijst door je keukenmachine halen!

Er gaan geruchten rond dat het GMO rijst is en dat het geen zilvervliesrijst is maar gewone rijst.

Zou me niet verbazen als label in paar dagen opeens verandert :p

Volgens mij niet gebeurt, dus lijkt me goed ;)

Dit blijft een topper, heel makkelijk gains

Terug
Naar boven