XXL Nutrition

Pus na aspireren glute !*@#! help aub

• Topic Starter Topic Starter
Zat de dagen na de injectie toch niet erg lekker (lees PIJN) ook een vrij hard ei/bult er op. Maar nieuwe naalden zijn al in huis om te rouleren. Dacht dat 1x per week injecteren wel voldoet met 1 spot. Ga nu rouleren met beide delts en quads erbij.

Eerste keer zetten in been, dat word nog wat haha

Zou niet gelijk 4ml in je quad fietsen, kan wat pijn doen :)

Hoe komt dat dan toch die injectiepijn in quad?
Ik heb 1x 1ml test-e in mn rechterquad gespoten en liep 7 dagen echt met een pijnlijk been. Kon hem amper buigen, veters strikken bijvoorbeeld ging echt met veel pijn en moeite haha.
Delts 1ml test-e beide kanten nergens last van terwijl ook dit virgin muscle was.
Eerste test-e kuurtje 2ml in beide glutes ook veel minder last dan bij die ene keer quads.

Hoe komt dat dan toch die injectiepijn in quad?
Ik heb 1x 1ml test-e in mn rechterquad gespoten en liep 7 dagen echt met een pijnlijk been. Kon hem amper buigen, veters strikken bijvoorbeeld ging echt met veel pijn en moeite haha.
Delts 1ml test-e beide kanten nergens last van terwijl ook dit virgin muscle was.
Eerste test-e kuurtje 2ml in beide glutes ook veel minder last dan bij die ene keer quads.

Ik heb qua norm wel redelijk vaak last van pip. Mijn allereerste kuur verliep ook echt erg stug. Was zelfs op het meest gebruikte merk van dit forum dat het zo mis liep. Werkte zeer steriel en toch een infectie opgelopen gepaard met bulten etc op me glutes.

Vanochtend 2ml me rechter quad in geduwt en ging eigenlijk prima. Is wel wat gevoeliger met penetreren als in de glute en heb nu wel een stijf been.

Oei, laat morgen of overmorgen maar is weten hoe jouw pip is:P
hoop voor je dat t mee valt..

Oei, laat morgen of overmorgen maar is weten hoe jouw pip is:P
hoop voor je dat t mee valt..

Pip is redelijk heftig.. Kan wel normaal lopen een paar uurtjes maar dan is het ook gedaan. Al met al vind ik het meevallen voor een virgin muscle en het zal bij tijd wel stukken minder worden.

Heb van dezelfde gear een ml in me delt gezet en hier voel ik nagenoeg niks van dus dat is wel fijn.

Terug
Naar boven