Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja daarom zei ik dat je reprange in het begin wat omlaag moest.Dat bedoel ik natuurlijk ook, maar het belangrijkste bij hypertrofie is natuurlijk de spiercontractie, uiteraard met het maximale gewicht wat je kunt
Gewoon met zoveel mogelijk gewicht minimaal 8 reps halen met een perfecte form en goede contractie zodat je die spier die je traint goed voelt werken.Gaat het niet om gewicht? Dus je kan met 2 kg al je oefeningen doen, zo lang je maar goede contractie hebt?
Gewoon met zoveel mogelijk gewicht minimaal 8 reps halen met een perfecte form en goede contractie zodat je die spier die je traint goed voelt werken.
Wow.. en minimaal?
Ik snap de 2e zin niet.Zit meestal tussen de 5 en 8. Als ik rust-pause doe totaal aantal reps tussen 10 en 15, dus ongeveer 8-4-1.
moet alleen nog de oefeningen invullen, kom ik nog niet helemaal uit.
bij de krachttraining zoveel mogelijk compounds en bij hypertrofie zoveel mogelijk isolatie.
push trainingen kracht kan ik borst 3 oef, schouders 2 oef en tri 2 oef.
maar dan kan ik bij push training hypertrofie toch wel mee oefeningen doen omdat de tijd tussen de setjes veel korter is?
Push pull leg schema is het eenmaal zo, zou dan wel goed zijnZou bij een 3 Day Split nooit benen en rug na mekaar trainen ivm herstel.
Thanks voor de info! Dan begin in bij hypertrofie training met een compound en daarna isolatie oefeningen.Normaal is in elk systeem de basis compound aangevuld met meer isolerende oefeningen. Dus zowel bij kracht als bij hypertrophy.
Maar het staat je uiteraard vrij om een hele training met meer isolerende spierspecifieke bewegingen te maken.
In principe als de tijd tussen sets korter is, ik neem aan dat je de rusttijd tussen sets bedoelt, dan zou de spier sneller uitgeput moeten raken, je hebt sneller een flinke pomp en extra lactaat aanmaak. Extra oefeningen zou dan niet nodig moeten zijn. Heb je het gevoel dat je de spier die je traint nog niet goed "geraakt"hebt dan kan je altijd een extra oefening in voegen. Dus ja het kan gewoon.
De gewichten die je gebruikt bij hypertrophy zijn in beginsel nagenoeg gelijk aan die voor kracht en zoz waar mogelijk binnen je reprange. Het kan een fractie lager zijn bij hypertrophy trainingen omdat je wat meer reps wilt kunnen maken, maar het zal elkaar vrij weinig ontlopen. Vandaar dat korter rust en meer reps veel sneller uitputtend is voor de spieren.
Push pull leg schema is het eenmaal zo, zou dan wel goed zijn
Dat is ook wel zo inderdaad. Maar als ik legs push pull ga doen dan heb ik maar 2 dagen rust voor de volgende push en pull, waar ik 3 dagen rust beter vind na een krachttraining. Ik heb net pull gehad en ga morgen legs doen, laat het morgen wel weten hoe het gingWaarom niet legs push rust pull?
Anders train je 2 dagen na mekaar je onderrug.
Ik weet niet wat jij vind, maar ik haal met een verzuurde onderrug niet alles uit m'n beentraining

Of ik kan ook pull push legs doen?Waarom niet legs push rust pull?
Anders train je 2 dagen na mekaar je onderrug.
Ik weet niet wat jij vind, maar ik haal met een verzuurde onderrug niet alles uit m'n beentraining
Yep ook goed
Bij pull push legs rust pull push zit er elke keer 1 dag rust bij onderrug (bij benen is het toch indirect?)