AndroidHealthClinic

Push Pull Legs (6x per week)

• Topic Starter Topic Starter
newbiehier wat doe je voor cardio/abs?

Geen cardio, moet nu al 3300kcal eten om te bulken, waar ik vaak al met moeite aan kom.. :p
voor abs hanging leg raises, weighted crunches, en side bents met een dumbbell in je hand

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------

Ik zal even mn bevindingen posten, heb nu namelijk al een weekje achter de rug. Ik merk dat mijn benen moeite hebben met herstellen (eigenlijk enkel mn hams) dus ga ik denk ik seated ham curls weglaten zodat ik enkel sldl in mn schema heb voor hams.
Dus:

squat 5x5
Lunges 3x 8-15
Leg extentions 3x 10-15
sldl 3x8
calf press: 4x10-20

Voor de rest gaat alles goed op gebied van training.

Prima schema voor benen :thumb:

+1
je moet zelf beetje ondervinden wat wel en niet werkt voor jou. Gewoon oppassen dat je niet te hoog volume hanteert (zoals je zelf al hebt ondervonden met benen) met jou stats neem ik aan dat je natty traint, dus is dit punt enorm belangrijk voor je. (Ben zelf ook natty dus moet hier zelf ook op letten)

• Topic Starter Topic Starter
Oke even een update posten :)
Ik train er nu 2 maanden mee en moet zeggen dat de progressie in orde is. Voor borst doe ik nu incline barbell, flat bench en flat dumbell flies. Ik merk dat mn borst aan het bijtrekken is dus daar ben ik blij mee. Ik merk wel dat mijn schouders een beetje beginnen achter te lopen dus misschien moet ik een schouderdag inlassen. Wat denken jullie hiervan?

Oke even een update posten :) Ik train er nu 2 maanden mee en moet zeggen dat de progressie in orde is. Voor borst doe ik nu incline barbell, flat bench en flat dumbell flies. Ik merk dat mn borst aan het bijtrekken is dus daar ben ik blij mee. Ik merk wel dat mijn schouders een beetje beginnen achter te lopen dus misschien moet ik een schouderdag inlassen. Wat denken jullie hiervan?

1e pushdag beginnen met chest
2e pushdag beginnen met schouders

Oke even een update posten :)
Ik train er nu 2 maanden mee en moet zeggen dat de progressie in orde is. Voor borst doe ik nu incline barbell, flat bench en flat dumbell flies. Ik merk dat mn borst aan het bijtrekken is dus daar ben ik blij mee. Ik merk wel dat mijn schouders een beetje beginnen achter te lopen dus misschien moet ik een schouderdag inlassen. Wat denken jullie hiervan?

doe een (strict) overhead press bij borst dag, bij voorkeur als 1e of 2e oefening

Waar staat push B?? En zijn het niet wat veel oefeningen? Zou namelijk ook graag push/pull/legs 6x per week doen.

Terug
Naar boven