XXL Nutrition

PVV Topic

• Topic Starter Topic Starter
Deze is ook goed
De linkse ideologie als levensstijl leidt vrijwel automatisch tot een dubbele moraal. Zelden levert een linkse politicus ’s ochtends om kwart over acht de kinderschare af bij een zwarte school opdat de culturele verrijking aan den lijve kan worden ondervonden. En hoe graag pleit men voor vrije drugs, uiteraard in de hoop dat het junkiebestaan de eigen familie bespaard zal blijven. Ook openbaar vervoer is belangrijk, maar zelf stapt men liever in de stinkwagen. Middenschool? Graag, maar het stedelijk gymnasium moet wel blijven voor de eigen behoefte. Ik zwaai vrolijk als ik in de parkeergarage van de Kamer in mijn milieuvriendelijke, voor de gelegenheid gehuurde Greenwheels-auto Femke Halsema voorrang verleen in haar Mercedes. Ze moet waarschijnlijk snel naar huis voor een maaltijd met vlees, terwijl ik, dertig jaar vegetariër, mijn groenteburger prak. Daarna steekt ze misschien een sigaret op. Het café op de hoek zucht intussen onder het dankzij GroenLinks gevestigde rookverbod. Idealisme is voor linksen vooral iets wat ze andere mensen opleggen

BbgQ9QH.jpg

9SjwTPx.jpg

Islamsterdam

Rutte snapt het nog steeds niet.
"The peaceful majority are irrelevant."

24fd9623-292b-452d-aa79-b65f521c2a7c?width=300.jpg

:emo:

Doekle Terpstra is eveneens volkomen onbekend met de meest fundamentele kernbegrippen van de islamitische ideologie. In een gesprek in De Pers reageert de voorzitter van de schaatsbond op de bijnaam die wij hem gaven.
Vraag: Hij noemt u Doekle de dhimmi.
‘De di-de-di-de-dhimmi en weet ik wat allemaal.’
Vraag: Wist u wat een dhimmi was?
‘Nooit van gehoord.’
Vraag: Weet u het nu? ‘Ik weet het wel, maar vraag het me nu niet, ik kom er niet op. Zal wel iets zijn met dommigheid of zo.’
Vraag: Een dhimmi is een niet-moslim die weliswaar bescherming geniet van de islamitische heersers maar ook minder rechten heeft.33

De hedendaagse elites die zich nu zo verheven voelen door hun multiculturalisme en kosmopolitisme, zullen door komende generaties vervloekt worden. De tv-beelden waarbij de boven ons gestelden parmantig in de camera kijken of het zoveelste zelffeliciterende ‘manifest’ laten afdrukken in de Volkskrant om hun superioriteit te herbevestigen, zullen louter afschuw oproepen. De namen van de aanstichters van de multiculturele samenleving zullen door onze kleinkinderen worden uitgesproken met diepe minachting.

Wallage, Van Thijn, d' Ancona, Den Uijl, Van Dam.

Laatst bewerkt:

Terug
Naar boven