MuscleMeat

PWO

Ik snap niet waarom je zegt dat de beste pre-workout 'normaal voedsel' is. Er is geen voedsel wat de energie geeft van een pre workout. Vind persoonlijk niks mis met een PWO. Het is gewoon een flinke dosis cafeïne en nog wat kleine dingetjes. Als je voelt dat het nodig is om goed te kunnen beginnen aan een workout, dan waarom niet?

Ik heb ook een vraagje over pwo (mag dat hier? of liever een nieuw topic openen?)

Ik doe ga nu 4 keer in de week boksen en doe 5 keer KT, dus minimaal 2 dagen in de week doe ik beide.
Is het dan handig om de pwo alleen op die dagen te gebruiken, of maakt het niets is. En is het echt gewoon persoonlijk.
Ga er namelijk morgen mee starten, omdat ik door het dieet toch wat energie mis om te starten.

Ik heb ook een vraagje over pwo (mag dat hier? of liever een nieuw topic openen?)

Ik doe ga nu 4 keer in de week boksen en doe 5 keer KT, dus minimaal 2 dagen in de week doe ik beide.
Is het dan handig om de pwo alleen op die dagen te gebruiken, of maakt het niets is. En is het echt gewoon persoonlijk.
Ga er namelijk morgen mee starten, omdat ik door het dieet toch wat energie mis om te starten.
Ik zou het niet te vaak gaan gebruiken ivm tolerantie iig. Weet ook niet of het handig is om bijv te nemen voor KT als je daarna nog nog gaat boksen aangezien je dan misschien een crash gaat krijgen na je KT?

Natuurlijk mag dat hier :) Een PWO geeft vooral extra energie en uithoudingsvermogen op zware dagen. Je moet dat een beetje aanvoelen. Sommigen nemen het elke dag, de andere weer minder. Dus een persoonlijke keus :)

Oke, bedankt.

Dan ga ik het gewoon proberen en dan merken we wel hoe het gaat.

Terug
Naar boven