Fitness Seller

Raar gevoel na sporten

Luukiejj

Advanced Bodybuilder
Waardering
61
Lengte
1m89
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Hoi,

Ik heb de laatste tijd na het sporten veel last van hoofdpijn en een heel uitgeput gevoel. Nooit veel last van gehad maar nu begint het toch wel vervelend te worden. Ben ook flink chagrijnig en stil na het sporten. Iemand een idee hoe dit komt of hoe ik dit kan voorkomen? Ik drink tijdens het sporten naar mijn idee wel genoeg (1,5-2liter water).

Heb je ook last van misselijkheid en draaierig?
Probeer eens gelijk na je training een maaltijd te eten.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je ook last van misselijkheid en draaierig?
Probeer eens gelijk na je training een maaltijd te eten.

Ja wel beetje misselijk, neem meestal 2 scheppen whey met water na het trainen en een banaan, maar helpt niet echt.

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

en wat eet je voor je training?

400gram kipfilet met 75 gram rijst en walden farms bbq saus, dit is meestal een uur voor het trainen.

400 gram is wel vrij veel voor de training, denk alleen niet dat dit de oorzaak is.

hoewel: kipfilet bestaat vrijwel alleen uit eiwitten, deze werden geloof ik voornamelijk in de maag afgebroken.
zou eens proberen om max 200 gram kipfilet te eten en dan voor de training nog een banaantje voor de kh.

400 gram is wel vrij veel voor de training, denk alleen niet dat dit de oorzaak is.

hoewel: kipfilet bestaat vrijwel alleen uit eiwitten, deze werden geloof ik voornamelijk in de maag afgebroken.
zou eens proberen om max 200 gram kipfilet te eten en dan voor de training nog een banaantje voor de kh.

Eet nu eigelijk al een hele tijd 400 gram en had deze problemen voorheen nooit, ik zal vanavond eens 200 proberen en kijken wat er gebeurd.

Ben je niet zwaarder/harder vaan trainen?
Denk dat het met je suiker te maken heb.
Probeer eens wat dextrose in je water te doen tijdens training of na de training wat meer koolhydraten te eten.
Heeft voor mij geholpen

ook een tijd last van gehad, mijn probleem was dat ik teveel deed.

heb toen 1 extra rustdag ingelast(5 dagen ivm 6) en mn oefeningen beter verspreid over de week, nu gaat alles weer goed.
en als ik mij die week extra goed voel dan schaf ik die extra rustdag af.

mijn probleem was vooral te veel zware compounds die sloopte mn lichaam ^^ met nog BJJ ernaast

... Het bleek de crash van #Shatter te zijn, dat ik daar niet aan gedacht had.. :(

Bedankt voor de reacties

Terug
Naar boven