- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer je een HG300 met een NS sluit zou ik als ik jou was een CoC#3 kopen en de CCS oefenen. Dan zou je je kunnen richten op een certificering. Een 3e Nederlander op de lijst zou uber nice zijn. Hoe lang grip je al?

Wanneer ram jij wat grippers in elkaar?V.W.B de REPs implementatie in de CoC lijst klinkt het goed! Ik ben enthousiast!
Filmpjes komen vanzelf!

Het zou best eens Geralt Hulshof kunnen zijn of Bob Van Genugten.
Hij heeft dan pech gehad dat hij een zware #3 heeft gekregen voor zijn certificering want een MM1 zit iets boven de #3 dacht ik.
Inderdaad is een groot verschil. Stond daar niet bij stil.Dat dacht ik ook ja. Alleen; bij de Mash Monsters hoef je geen CCS te doen om op te certificeren, dus dat kan weer flink schelen.
Daar kan ik geen antwoord op geven. Heb nauwelijks grip ervaring.Hoe staan bij jullie eigenlijk de verschillende sets met elkaar in verhouding? Bijvoorbeeld, als je 10 reps met een parallel set doet, hoeveel kan je er dan CCS, en TNS?
Sluit je deze momenteel ook?Leuk initiatief!
Mijn bijdrage:
http://www.youtube.com/watch?v=tq8r9Sj44Is
Daarnaast heb ik de #2 ook gesloten, alleen niet op film
De trainer zou voor jou een mooie werkgripper zijn. Sport bijvoorbeeld een WU gripper.inn!
http://oi57.tinypic.com/2zxw3dj.jpg
krijg de #1 net op parmaar nu werken om dat ding wel gesloten te krijgen
![]()
Nice, heb je ook zwaardere?Ik sluit m nog steeds chick, zowel de #1.5 als de 2.
Hoe moet ik die tabel lezen?
De trainer zou voor jou een mooie werkgripper zijn. Sport bijvoorbeeld een WU gripper.
Suc6 met crushen!
Nice, heb je ook zwaardere?
Welke tabel bedoel je? Die in de OP of bovenstaande post van mij?
Kan je de 2.5 ook met een CCS? De 3 CCS is streven genoeg lijkt me.Zo ik zal er eens inkomen..
Vroeger de 3 gesloten op parallel set.. Sterker nog.. Ik deed er 3 reps mee met rechts. Links net geen close.
Poosje terug een keer geprobeerd en toen sloot ik de 3 nog met wat moeite met een ps. Misschien toch maar weer eens proberen. Ik heb nog wel ergens een matig filmpje, maar zal eens kijken of ik met een paar weken een nieuw filmpje kan maken. 2.5 is nog steeds easy de peasy om te sluiten btw.
---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------
Ik heb overigens geen hoger doel dan de 3 eigenlijk. Het veelvuldig er mee trainen levert toch wat peesklachten op...
Er zit altijd een kleine afwijking in grippers, welk merk je ook kiest.
Eerste Nederlander op een 3.5 CCS dan behoor je denk ik wel tot de top 15 van beste crushers ooit.Ik ga zelf kijken of ik het weer kan oppakken. De 3.5 closen zal toch wel een nice objective zijn!
To be continued..
Kan je de 2.5 ook met een CCS? De 3 CCS is streven genoeg lijkt me.