Ouwe Rammer
Cool Novice
- Waardering
- 60
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koud ff #2 dichtknijpen... pfff.Gisteren koud voor de training dus zonder warm up de #2 gesloten en na een erg zware training waarbij grip erg verzwakt was. Binnenkort post ik een filmpje.
Mooi man, duidelijk op film zeker met die click. Je staat buiten de Captains bovenaan de lijst.

Mooi man, duidelijk op film zeker met die click. Je staat buiten de Captains bovenaan de lijst.
Mag wel wat WD40 op.
En doet je vrouw ook mee? Al is het maar om de mannen te ownen.![]()

Wat was je plan dan vandaag? Grip je ook met je off hand?
Je vrouw hoeft hier geen account te maken, filmpje van haar cruch is genoeg.

Wacht eens ff een CoC 4 PSCoC 4 , maar ja net niet gelukt! en na 50 keer proberen bleef de 2.5 PS over!
off hand train ik wel maar blijft voorlopig off.
De vrouw krijg ik wel een keer zo gek! Ik hoop eigenlijk dat ze het leuk gaat vinden,want dan kan ze nog wel eens wat laten zien.
Voorlopig is ze bang dat haar rechter arm 2 x zo groot wordt, want dan past ze haar kleertjes niet meer![]()
? Er zijn maar 2 man die een Mash Monster 7 PS hebben gesloten. Dat is ongeveer een CoC#3.9.Wacht eens ff een CoC 4 PS? Er zijn maar 2 man die een Mash Monster 7 PS hebben gesloten. Dat is ongeveer een CoC#3.9.
Heb je dus een #2.5 en daarna een #4? Hoe kun je überhaupt naar die #4 toe trainen? Dat is echt een extreem gat.

Koud ff #2 dichtknijpen... pfff.
Heb je ook nog zwaardere grippers?
Hee ouwe rammer
Je hoort die "click" maximaal!!!
Goeie zaak!!!

Heee ouwe rammer!!!Die klik was het stuk bijten van mijn tanden op die gripper!
Laat je ook nog 's wat BUIGWERK zien?![]()

Jorrit ik moet helaas streng zijn. Ik kan deze niet in de lijst opnemen. De gripper verdwijnt een aantal keren volledig uit beeld.
Daarnaast is het volgens mij geen close ik kan namelijk nog een klein stukje zwart zien.
Ik had laatst ook een filmpje gemaakt van een close (ik was ervan overtuigd) maar op film zag ik nog net zo'n kleine opening.
Wel sterke poging.
Het kan zijn dat je in het begin de close had maar dat kon ik niet zien omdat de uiteindes toen nog niet goed in beeld kwamen.Prima, heb m al verwijderd. Voelde in mn hand overigens wel dat hij dicht zat, maar snap dat je m afkeurt.

Netjes. Pas wel op voor overbelasting.begin door te krijgen hoe het moet.
tns setjes voor reps gaan met rechts nu. De #1 lukte nog niet, lukt nu wel bijna
en met links eindelijk voor het eerst gesloten en ook voor reps nu.
Het kan zijn dat je in het begin de close had maar dat kon ik niet zien omdat de uiteindes toen nog niet goed in beeld kwamen.
Het is wat lastig allemaal met een camera. Zie het als een extra moeilijkheidsgraad.
Netjes. Pas wel op voor overbelasting.
Jawel man! gewoon een motivatie filmpje! RAMMEN die spijkers!Heee ouwe rammer!!! Ik kan wel een filmpje posten van mijn nailbending techniek, weet alleen niet of ze dat waarderen op het gripforum..hahaha![]()
__/
---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------
Ik doe ook nailbending, zit nu op 16 cm lengte en 6 mm dikte...persoonlijk record is in 9 seconde een spijker buigen zodat er tussen beide uiteinde van de spijker 4 cm tussenruimte zit ..